Ik ook niet meer hoor. En ik moet nog lerenquote:
De regio 3 staat bij cdwow voor 9,99 met 2 euro kortingslink. Heb hem vandaag binnengekregen en het beeld is echt lekker scherp, zeker aan te raden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Dizer het volgende:
Oh ik zie net dat er meerdere delen zijn van Army of Darkness
Wat Mikkie zegt idd, de regio 3 is de stoeremannenuitgave. De rest isquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik denk dat ik dus een Army of Darkness aan mijn collectie wil gaan toevoegen. Maar jah, er zijn zoveeeeeeeel versies![]()
KQ, AC help!!!
Staat er toch bij?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=67892&keysetid=1463144
is dat nou zo een booklet versie met sleeve of niet
klinkt als een dikke keep, maar hoe ze daar 6 discs in proppen...quote:Verpakking: Double Keep Case
Koop de R3 de rest is niks (al heb ik ze wel bijna allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik denk dat ik dus een Army of Darkness aan mijn collectie wil gaan toevoegen. Maar jah, er zijn zoveeeeeeeel versies![]()
KQ, AC help!!!
Want je hebt een double keep-case en je hebt een Box-Set en je hebt een Digipackquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Staat er toch bij?
[..]
klinkt als een dikke keep, maar hoe ze daar 6 discs in proppen...
Noem je dat leuk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat Mikkie zegt idd, de regio 3 is de stoeremannenuitgave. De rest is![]()
Enneh, geen leuke dingen meer tekoop? En dit dan? Vreselijk zeldzame set btw
JIGUREUL JIKYEORA! (Save the green planet!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Koop de R3 de rest is niks (al heb ik ze wel bijna allemaal) overigens zijn er geen meerdere delen van Army of Darkness, Army of Darkness is deel 3 uit the evil dead trilogy
dus er zijn meerdere delen van Evil Dead
Poeh, dat vond ik een dodelijk saaie film.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Enneh, geen leuke dingen meer tekoop? En dit dan? Vreselijk zeldzame set btw
JIGUREUL JIKYEORA! (Save the green planet!)
You primitive screwhead! Natuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?
Pssst...quote:
uhm jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah! En heb je daar niet gewoon een hele mooie box van alle drie de delen?
Die overigens al een tijdje gemakkelijk via CD-Wow verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
uhm jaals je daarnaast maar de R3 uitgave van Army of Darkness koopt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
You primitive screwhead! Natuurlijk!
![]()
quote:
Ey, wat is er mis met Tora! Tora! Tora! of Casualties Of War ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Ennuh.. ben allang bezig met het verwijderen van lelijke dvd's
[TK] Te veel DVD's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |