SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optyfen met informatie zonder spoilertags uit nog te komen afleveringen dus.2000 light years from home
Gaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
Gave aflevering.
Al begint het seizoen nu weer aan een nieuwe dreiging. Wat een idioot die Cummings.
Audrey is irritant, niet mooi en als ik Sjek was had ik dat olievrouwke niet zo snel gedumpt als dattie deedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:35 schreef Richardfun het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is Audrey dit seizoen inderdaad veel beter, en ook, in vergelijking met vorig seizoen, beeldschoon?
Wordt niet echt haalbaar vrees ik, aangezien alles zich binnen 24 uur afspeelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Richardfun het volgende:
hoop eigenlijk dat ze een deel van die nerve gas in de US willen gebruiken, en alsnog een deel in Rusland. Vond het wel gaaf, het vooruitzicht van Jack die buiten de US ass kickt
Dat was een mooi stuk héquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef HiddeRV het volgende:
Echt goed hoe Jack die Cummings aanpakte, lekker agressief em op de grond slaan en dan met een mes bedreigen zn ogen deruit te snijden.
Volgens mij zeiden ze in het begin al dat het 8 dagen zou duren om die dingen per boot in Rusland te krijgen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, daar had ik niet over nagedacht. Je zal inderdaad wel gelijk hebben. Damn, die realtime setup van de show
Dit zou ik niet echt een nieuwe dreiging willen noemen. Het zenuwgas was altijd al de dreiging.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
Gave aflevering.
Al begint het seizoen nu weer aan een nieuwe dreiging. Wat een idioot die Cummings.
Dat zou wel droog zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef H.Flick het volgende:
Misschien eindigt seizoen 5 wel met Logan die zegt: Waar is Mike eigenlijk? En dan zie je hem slapen in een cel.
Die vage gast had die lijn onderschept. Ik vraag me trouwens af waar die steeds staat. In een CTU-achtige omgeving lijkt het wel. Misschien nog iemand in een hoge positie die mee speelt met de terroristen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Vraag me trouwens wel af hoe die Walt erachter kwam dat CTU (jack) Mike Novick wou spreken. Audrey zei toch heb een veilige lijn geopend.
en ik hoop niet dat de China zaak door die 3 zinnen nu is afgedaan. Ik bedoel: Dat ze beiden een probleem hebben en dat jack zei dat ie na deze dag weer zou verdwijnen.
Whaha, zo leek het bij mij ook ff over te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef truSteh het volgende:
Ik kreeg op het laatst het idee dat de first lady juist met die terroristen bezig is.. die blik van der
Vorig jaar zaten ze ook exact goed met Tony. Ik ga er dus vanuit dat het nu weer klopt. En dat Kim zou terug komen is algemeen bekend. Dat heb ik oa Elisha in een programma horen zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef Jay_Snake het volgende:
Even over de volgende ep, iedereen beweerd dat Kim terig is, maar welk bewijs is daar voor, ja imdb zegt het, nou en daarvan weten we dat die er vaker naast zitten dan dat ze gelijk hebben (op het gebied van series).
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Alles wat NIET over reeds uitgezonden afleveringen gaat in SPOILERTAGS. Is toch logisch. Nu weet ik al dat er:Wat hij zegt ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optyfen met informatie zonder spoilertags uit nog te komen afleveringen dus.
Joh, ik had het wel gelezen, maar de afgelopen 5 pagina's staan vol met info over Kim. Ik nam dus aan dat iedereen dat al wel wist. Blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Merkie het volgende:
scanman01, fijn dat je dat ook meteen even verklapt voor de mensen die dat niet willen weten. Kan wel merken dat je mijn eerste post in dit topic goed hebt gelezen.
In dat hotel hebben er toch ook vrij veel het loodje gelegd vorig jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef dapluiz het volgende:
En weer een imo best vette episode, ik ben benieuwd of ze dit het hele seizoen zo vol kunnen houdenEn ik ben ook benieuwd of er eens een aanslag gaat lukken,
Mag het hopen van niet, ondanks dat die moeder haar truitje leuk opvulde. In de vorige seizoenen waren juist die "Jack z'n familie" verhaallijnen zo suf als wat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Captain Pervert het volgende:
Beste aflevering tot nu toe.
Erg goed geschreven, iedereen heeft zijn eigen agenda en denkt het beste te doen, zelfs die sok van een Cummings, en dan pakt het allemaal toch anders uit en bijt het ze in de bips.
Aaron Pierce is trouwens ubercool.
Zouden die vrouw en die zoon nog terugkomen, nu ze naar huis mochten? Zullen ze stomtoevallig in de handen van de boeven belanden waarna Sjek ze moet redden? Ik neem aan dat we die nog wel terug gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die echte diehard agenten zijn ook cool, naast Pierce is ook Curtis echt een cool karakter. Jack is soms een beetje te cool, zit ook S2 te kijken en soms is het toe much.. in een paar uur tijd martelt ie de een na de ander en voelt zich er schijnbaar prima bij... moest daarom echt lachen om de Bauer facts, net als de Chuck Norris factsquote:Op woensdag 1 februari 2006 05:05 schreef ImPrEzA het volgende:
Erg gave aflevering, wat een briljante plottwist. Had écht niet verwacht dat Cummings alles aan de president zou vertellen, ook al was het in zijn eigen vorm. Aaron Pierce \o/
In de OP staat een link naar een site waar de promo's op staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:37 schreef Wytze het volgende:
Is er al een trailer voor volgende week ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry enzo
[ Bericht 37% gewijzigd door The_BoezelaaR op 01-02-2006 17:57:00 ]I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Alles wat NIET over reeds uitgezonden afleveringen gaat in SPOILERTAGS. Is toch logisch. Nu weet ik al dat er:Weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optyfen met informatie zonder spoilertags uit nog te komen afleveringen dus..
2000 light years from home
Altijd weer dat nieuws.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=6381
Dus toch?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry enzo.
2000 light years from home
Plichtsgetrouw als dattie is istie meteen weer aan het werk gegaan, die loopt over een kwartier of zo wel weer binnen met de nieuwste rapportenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Maar was Mike Novick nu gebleven? Jack was al een half uur vrij.
Ik ben bang dat ze hem vergeten zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Maar was Mike Novick nu gebleven? Jack was al een half uur vrij.
Omdat je niet hebt geluisterd. Jack zei duidelijk iets van "de president is toch in Californië". En volgens mij staat het Witte Huis toch echt in Washington.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Niet? Hij was bij Logan, waar denk je dat die was dan?
Jack reist binnen het uur van CTU LA naar Washington D.C.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Niet? Hij was bij Logan, waar denk je dat die was dan?
Volgens mij loop je een aantal afleveringen achter. Aflevering zes hebben wij hier allemaal al gezien, jij volgens mij nog 'maar' 4.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Wuder het volgende:
Echt een gave aflevering en ook zeker de laatste paar minuten met super spannende coole muziek en camerawerk/SWAT inval
Met een helikopter en iets meer dan 15 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt gelijk, niet t witte huis dan, al kan Jack overal in 10 minuten zijn
Sterker nog, tis erg ongeloofwaardig dat hij 18 maanden onzichtbaar is op slechts 15 minuten vliegen van het centrum van de stad waar hij werkte
Dat is mijn uitspraak, jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Mike Novick zien we in aflevering 24 terug. Laatste shot van het seizoen, slapend in een cel.![]()
![]()
wilde hij er zelf uit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Toch is het jammer dat Palmer dood is. Ik had m graag in actie gezien met Jack, sluipend door de bosjes en schietend. Maar ja, Dennis Haysbert wilde er zelf uit
http://www.imdb.com/title/tt0460690/combined Hij krijgt zn eigen tv-seriequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
wilde hij er zelf uit?
bron?
In maart! The Unit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0460690/combined Hij krijgt zn eigen tv-serie
28,99 op play, alle 4 seizoenenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 3 het voordeligst kan krijgen?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Wytze het volgende:
Idd, ik vind Edgar een beste kerel maar dit was raar.
Het wordt tijd dat Edgar en Chloe sex gaan hebben, nerd sex
Ga slapen jijquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Edgar moet lekker achter zn deskje blijven hangen, en verder niks. Issie al opvallend genoeg
Dat zei ik twee topics geleden alquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Wytze het volgende:
Idd, ik vind Edgar een beste kerel maar dit was raar.
Het wordt tijd dat Edgar en Chloe sex gaan hebben, nerd sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Edgar moet lekker achter zn deskje blijven hangen, en verder niks. Issie al opvallend genoeg
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, over de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]Is dat die kinky huurmoordenares?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:21 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
In de prequel zei Chloe dat iemand haar computer gekraakt had, waar alle info over Jack ook in stond. Dat zal dan waarschijnlijk Spencer gedaan hebben. Misschien was dat de reden waarom hij met Chloe heeft aangepapt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die Spencer met Chloe wou knallen...
True, de body heeft ze redelijk, maar dat karakter
In de prequel heeft Jack een ontmoeting met Chloe en ze vertelt dus dat haar computer gekraakt is met zijn gegevens erin. Vanaf dat moment wordt hij achtervolgd door iemand in een auto en iemand op een motor. Die in de auto legt snel het loodje, maar de motorrijder rijdt achter Jack aan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:28 schreef Richardfun het volgende:
die prequel scanman, is die ergens te vinden. Is dat dan de enige uitleg die we krijgen over hoe men wist dat Jack leefde? Vind het nl. wel raar dat dat niet ook in s5 behandeld wordt.
Check diene Gmailquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:28 schreef Richardfun het volgende:
die prequel scanman, is die ergens te vinden. Is dat dan de enige uitleg die we krijgen over hoe men wist dat Jack leefde? Vind het nl. wel raar dat dat niet ook in s5 behandeld wordt.
Hehe, als ik een seizoen niet gewoon zou volgen terwijl het in de US loopt, maar een DVD box zou halen als die uitkomt, zou ik een seizoen er in 2 dagen doorheen jagenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het wachten niet erg. Dan hebben die cliffhangers echt nut. Als ik de DVD box heb kijk ik altijd 3/4 afleveringen per dag, en dan mis je toch een deel van de spanning.
September/Oktober gok ik. Nu gaan ze het hopelijk wat meer promoten en een betere plaats in de programmering geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef X-GeaR het volgende:
Wanneer begint het in NL weer?
Zo gaat het wel lekker snel!quote:Update on the schedule for 2006
Because I know you all love to plan your 24 viewing.
One repeat slotted during the Olympics: Two hours on Friday Feb. 24th - eps #508/509
Plus, don't forget the two hours on Tuesday March 6th - eps #511/512, with the two-hour finale (#523/524, obviously) on Tuesday May 22nd.
Dit is het seizoen 5 topic...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef MrManiak het volgende:
Spoilertje =). De eerste 5 minuten van vanavond\'s aflevering
Lees niet als je het niet wilt lezen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wie was dat ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef Shogo het volgende:
[..]Doh, die ken ik uiteraard, maar wist die real-life naam dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben door S2 heen btw, ga beginnen aan S3.. 4 had ik al gezien en 5 volg ik ook uiteraard![]()
Das op z'n zachts gezegd niet zo slim....je kunt 24 beter in de juist volgorde kijken..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Doh, die ken ik uiteraard, maar wist die real-life naam dus niet
Ben door S2 heen btw, ga beginnen aan S3.. 4 had ik al gezien en 5 volg ik ook uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord: Ja echt balen, hij was echt vele malen beter dan Logan.![]()
Nee dan weten we niet over wie het gaat hoor.![]()
Ten percent faster with a sturdier frame
Idd, waarom kijk je niet eerst 3 en dan 4quote:Op maandag 6 februari 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das op z'n zachts gezegd niet zo slim....je kunt 24 beter in de juist volgorde kijken..
Wedden dat ze zwanger is. Ik hoop dat Chase terugkomt trouwens.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker pas in de laatste minuut ofzo... en dan gaat ze huilen of word ze boos omdat ze dan eindelijk Jack weer ziet terwijl ze dacht dat ie dood was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon antwoorden in spoilers, het 1+1=2 rekensommetje is voor heel veel mensen niet echt moeilijk.2000 light years from home
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
SunChaser, ik hoop dat je bij volgende mogelijke spoilers je wel aan de spoilertags houdt. Volgens mij komt het voornamelijk door jou dat iedereen al weet dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon antwoorden in spoilers, het 1+1=2 rekensommetje is voor heel veel mensen niet echt moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: vette aflevering weer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]Hmm dan liegt IMDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/name/nm0193846/filmoseries#tt0285331
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
IMDB klopt wel vaker niet als het gaat om nog uit te zenden afleveringen van TV-series.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm dan liegt IMDBhttp://www.imdb.com/name/nm0193846/filmoseries#tt0285331
hij is ook nog niet vol.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef H.Flick het volgende:
Dit was duidelijk een opvul-aflevering. Er gebeurde weinig, maar alles moest wel gebeuren om het verhaal verder te laten gaan. Er zat niet eens een goede quote in voor het volgende topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ik denk dat het motief gewoon geld was, maar dat ze met de portomonnee nog iets anders belangrijks meegenomen hebben en dat dat een soort extra verhaallijntje gaat worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef disco99 het volgende:
Vraag me af hoe het zat met die gast die naar buiten werd gelokt (ff z'n naam kwijt) wat er daarmee gebeurt hebben ze zijn pasje om binnen te komen bv of is het iets anders![]()
Audry kon haar niet bereiken? Ze had der voicemail ingesprokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef HiddeRV het volgende:
Over Kimmeke, ze werd genoemd dus ze zat in de episode.Daarnaast werd ze opgehaald door CTU, vrij onbelangrijk dus nog om dat te laten zien. Waarschijnlijk isdie scene deruit gehaald.
Volgens mij alleen ze creditcard en wat geld..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat het motief gewoon geld was, maar dat ze met de portomonnee nog iets anders belangrijks meegenomen hebben en dat dat een soort extra verhaallijntje gaat worden.
Mooi kunnen we volgend jaar weer genieten! maar eerst dit seizoen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef ImPrEzA het volgende:
Ja, kondigde Kiefer laatst aan, de opnames van S6 beginnen na de opnames van de 24 film
Zijn ex? Volgens mij was het zijn zus hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens twijfelde ik erg bij die bash op de hobbit... eerst dacht ik KUT ze hebben haar getracked en die gast is 1 of andere CTU-vijand.. terrorist dus. Maar later had het er meer schijn van dat het gewoon een crack-vriendje van zijn ex is, en dat het puur om het geld ging. Alleen zoomden ze wel nét iets teveel in op z'n CTU-pas, geloof ik...
Haha, ik zag 'm ook al van een kilometer aankomen. Zelfde situatie als met de vrouw van Gael en dat grietje uit seizoen 1. Crimineel staat op het punt mee te werken, maar de vrouw die ze hebben 'benadeeld' neemt gruwelijk wraak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
3. het was wel erg voorspelbaar dat die griet hem neer zou knallen![]()
"Trust me, you don't wanna go down this road with me"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef H.Flick het volgende:
Dit was duidelijk een opvul-aflevering. Er gebeurde weinig, maar alles moest wel gebeuren om het verhaal verder te laten gaan. Er zat niet eens een goede quote in voor het volgende topic.
LOL.. Ik schreef hetzelfde zonder jouw bericht te hebben gelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
Hmm, niet zo heel toppie aflevering. Er zat wel een leuke quote in trouwens, "Trust me, you don't want to go down this road with me".
Helemaal mee eens. Ik heb seizoen 4 wekelijks gevolgd en vond het maar een matig seizoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef Myers het volgende:
Wat me trouwens opmerkt is dat mensen zeggen dat de vaart eruit gaat, dit komt enkel door het feit dat je maar 1 aflevering per week ziet. Ik heb seizoen 1 tm 3 achter elkaar gezien in 2 weken tijd en ik vind s2 het beste seizoen, maar als je seizoen 2 met 1 aflevering per week moet zien dan krijg je iets wat nog 100 keer trager is dan nu.
Ideoten die amerikanenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Ernest0 het volgende:
37% of Americans stated that they trusted the abilities of CTU agent Jack Bauer to step in and intervene before the terrorists were able to carry out their actions.
http://www.randomperspective.com/page.asp?1news/2/099
Viel even van m'n stoel![]()
Ik vond al raar waarom er zo duidelijk op die man ingezoomed werd...quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:35 schreef Finchy het volgende:
[afbeelding]
Senator en mogelijk Presidentskandidaat John McCain had een gastrolletje.
[afbeelding]
Is dit serieus dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Ernest0 het volgende:
37% of Americans stated that they trusted the abilities of CTU agent Jack Bauer to step in and intervene before the terrorists were able to carry out their actions.
http://www.randomperspective.com/page.asp?1news/2/099
Viel even van m'n stoel![]()
quote:“Besides, evidence has shown that 97% of terrorist attacks take at least 3 days to unfold, that leaves Jack Bauer 48 hours short.”
Yep, uitgesproken door Mr Movietrailer Don Lafontainequote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Of als OP::
"viewer discretion is advised"
Blijft ook een leuke zin, uitgesproken op zo'n lekker overdreven toon
Die is ook wel tof ja. Net zoals "By the time I'm finished with you, you wish you were gonna feel this good again."quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Of als OP::
"viewer discretion is advised"
Blijft ook een leuke zin, uitgesproken op zo'n lekker overdreven toon
Ze zijn idd weer fantastischquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
-lap text-
Ja, dat dacht ik ook wel eens. Je scheurt, nadat je de info hebt gekregen, die brief toch gewoon door de midden en schiet die gast dood of sluit hem op voor de rest van zijn leven? En als hij toch vrij komt, wie gelooft een potentiele terrorist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef Tomaz het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van zo'n getekende brief waarmee een terrorist gratie krijgt... Waarom is die gratieverlening zo heilig?
Vorig jaar hadden ze met Dina Araz toch ook al zo'n neppe gemaakt. Ik zie niet in waarom Sjek in het begin niet voor die optie koos..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De crimineel is nooit getuige geweest van het ondertekenen van die brief door 20 man. Dus dat kunnen ze ook wel gewoon zeggen en zelf ergens zo'n briefje tikken. Wat mij betreft wankelt het aan alle kanten.
Sherry laat een van Palmers geldschieters vermoorden door zijn eigen vrouw. Natuurlijk ontspringt Sherry de dans, en dat pikt die vrouw niet, en schiet Sherry neerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:
Wat is er btw ook alweer met Sherry gebeurd? Ik heb alle seizoenen (en dus ook afleveringen) gezien, maar ik heb echt geen idee hoe ze eruit is gegaan?
Ohja, in dat huis als Wayne eraan komt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Sherry laat een van Palmers geldschieters vermoorden door zijn eigen vrouw. Natuurlijk ontspringt Sherry de dans, en dat pikt die vrouw niet, en schiet Sherry neer
Ik zag het anders niet aankomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Wytze het volgende:
Het was weer "We're running out of time" tijd
Voorspelbaar trouwens dat die chick hem overhoop schoot, dat kon ik echt aan zien komen. Zelfde als die vrouw van Gayel (Season 3) die die ene knakker overhoop schoot "You killed Gayel !!!!"
Vrouwen![]()
Wel man, maar groot gelijk heeft ze. Ik zou die vieze kerel ook overhoop hebben geknalt.quote:
Het probleem is dat dergelijke afspraken wel geloofwaardig moeten blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De crimineel is nooit getuige geweest van het ondertekenen van die brief door 20 man. Dus dat kunnen ze ook wel gewoon zeggen en zelf ergens zo'n briefje tikken. Wat mij betreft wankelt het aan alle kanten.
Ach, dan maken ze die crimineel toch even monddoodquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het probleem is dat dergelijke afspraken wel geloofwaardig moeten blijven.
Als de Amerikaanse overheid er een gewoonte van maakt een pardon te verlenen en deze direct te verscheuren zodra ze de gewenste informatie hebben, zal er geen enkele crimineel meer zijn die nog een generaal pardon accepteert in ruil voor informatie.
En nou wil ik al die mensen weleens horen met dat 24 onrealistisch is...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef TC03 het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist de voorgaande seizoenen.
Die meid kwam me trouwens fuckin bekend voor. Heeft ze niet al eens eerder een oostblok hoertje gespeelt in 24, of een andere seriequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wel man, maar groot gelijk heeft ze. Ik zou die vieze kerel ook overhoop hebben geknalt.
En in de 3 jaar dat ze was misbruikt heeft ze zeker geen televisie gekeken en dus geen 24. Dus zo gek is het niet dat ze zegt dikke lala tegen Trust Jack Bauer
Het zijn nu toch allemaal Russen/Tsjetsjenen? Niet echt middenoosten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef SunChaser het volgende:
vond t n prima aflevering, jammer dat die pedofiel zo snel dood moest, vind een Amerikaanse badguy leuker dan weer een uit t middeloosten.
Zat er niet een reclameblok tussen. Wij zien de afleveringen wel zonder reclame erin, maar die tijd moet er wel bijgeteld worden natuurlijk. Komt wel vaker voor dat mensen schrijven dat het belachelijk is dat Jack ergens in 5 minuten is, maar dan vergeten ze dat er ook een reclameblok van nog eens 5 minuten tussen zat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef SunChaser het volgende:
Wel belachelijk dat Jack de afstand vanaf het dak van een wolkenkrabber naar een steegje naast die wolkenkrabber in 1.50 minuut aflegt.
Nope, je zag 2x een tijdklokje, van 20 min na 22 minuten. En ik tel reclameblokken er altijd bij. In Day 4 was de realtime al verwaarloosbaar, maar nu is t minstens zo erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zat er niet een reclameblok tussen.
Die pedo was toch Amerikaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zijn nu toch allemaal Russen/Tsjetsjenen? Niet echt middenoosten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef Chepke het volgende:
Wat is er gebeurd tussen seizoen 4 en 5? Ik heb zojuist de laaste aflevering van seizoen 4 gekeken en ga zo snel mogelijk seizoen 5 kijken, maar wil graag even bijgepraat worden. Antwoord graag zonder spoilers. (Probeer op deze pagina verder niks te lezen)
ik vraag me af hoe ze in godsnaam Sjek onder zijn eigen naam weer aan kunnen nemen, China dreigde vorige keer nog met WO3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt niks speciaals tussen 4 en 5. Die prequel is een verkapte autocommercial waarin Jack 12 minuten lang iemand achtervolgt.
Wat ik trouwens nog steeds de grootste plothole van 5 vind is dat Jack ondanks dat ie dood moet zijn dus zich moet verschuilen, gewoon in LA blijft wonen.
In ieder geval het land uit. De kans is op deze manier toch veel te groot dat je iemand tegenkomt die je herkent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Daemon19 het volgende:
LA is behoorlijk groot, in LA wonen even veel mensen als in heel Nederland.
En hij woonde vrij afgelegen.
Wat moest ie dan doen? Het amazone-gebied in?!
Dat zie ik toch héél anders. In de prequel wordt duidelijk dat de computer van Chloe is gekraakt en dat daar waarschijnlijk info op stond over Jack's fake dood. Dat te weten is wel van belang, aangezien tot nu toe ook verder nog niet is uitgelegd hoe ze wisten dat Bauer nog leeft. In feite is dat dus ook niet nodig, gezien de inhoud van de prequel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt niks speciaals tussen 4 en 5. Die prequel is een verkapte autocommercial waarin Jack 12 minuten lang iemand achtervolgt.
Uh hij zat niet in LA, groot aantal km ten noorden van LA.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t trouwens vreemd dat Cloe's computer gehackt kan worden, ze is zelf de groiotste it-NERD. Overigens, als Jack 6 maanden geleden dus hoort dat mensen weten dat ie leeft, waarom blijft ie dan alsnog in LA wonen? Ga dan naar Mexico, of ga op zn minst in Las Vegas werken in een schimmig gokhol.
Ik vind Logan echt de zwakste schakel van 24. Wat een loser is dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef -Mo- het volgende:
Ja, het was jammer van die aflevering.
De eerste 6 aflevering waren top, deze viel wat tegen.
Ook kwamen nu de matige filler-verhaallijnen naarboven.
Maar okay...misschien is het wel nodig, en als ze dat beperkt houden, en de volgende aflevering weer goed is, hoor je mij nergens over.![]()
Die gezichtsexpressies van Logan waren weer genieten trouwens.![]()
Ik vind het karakter wel goed. Natuurlijk zou hij in het echt een flopgozert zijn, maar als karakter vind ik wel leuk dat er zo'n makkelijk manipuleerbare president erin zit. Eentje waar je je heerlijk aan kan ergeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Logan echt de zwakste schakel van 24. Wat een loser is dat.Palmer
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Dos37 het volgende:
De vaart gaat er een beetje uit. Jammer dat die vrouw die kerel neerknalde leek precies op Baroooz (als dat goed is) die zijn pa in seizoen 4 doodschiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal bij gelezen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
De laatste paar afleveringen kwam hij erbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu op tv dat Cummings ook al in seizoen 4 zat. Dat wist ik dus helemaal niet
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef maass het volgende:
Zouden de schrijvers hem nu terug pakken door hem een aantal afleveringen (of een heel seizoen, heb geen idee) niet te laten meespelen??
Prachtige fantasie zo 's nachts! Hulde!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.
Het is een weinig bekend fenomeen dat Sean Connery de rol van Gandalf in Lord of the Rings niet kreeg, omdat hij tijdens de opnames van een andere film ooit de beker van Sean Bean aan de tafel had vastgelijmd. Dus hebben ze hem teruggepakt door Ian McKellen te vragen in plaats van Connery.
Shannen Doherty in 90210 is er ook uitgeschreven door prima donna alures, later gebeurde tzelfde bij Charmed.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.
Het is een weinig bekend fenomeen dat Sean Connery de rol van Gandalf in Lord of the Rings niet kreeg, omdat hij tijdens de opnames van een andere film ooit de beker van Sean Bean aan de tafel had vastgelijmd. Dus hebben ze hem teruggepakt door Ian McKellen te vragen in plaats van Connery.
Het is pas een paar uurtjes officieel bekend natuurlijk. Lijkt me niet dat ze dat nu al weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef pinominie het volgende:
Ik snap ook niet dat de sjineezen nog niet achter sjek aanzitten, die zullen toch onderhand ook wel weten dat hij nog leeft?
Ben benieuwd. 'Old favorites', hmm, wat bedoelen ze daar nou weer mee...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef CloudStrife het volgende:
I promise you this!
Episode 9 will be awesome and shocking!
Episode 11 and 12 will blow you away.
Keep in mind: Aflevering 11 en 12 worden achterelkaar uitgezonden op maandag 6 maart.
A couple of old favorites return!
I have spoken!
Morgen episode 8!
kim was al bekend toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. 'Old favorites', hmm, wat bedoelen ze daar nou weer mee...Kim, Chase? Nina?
Nina is wel dood ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
kim was al bekend toch?
chase zou kunnen
en Nina was toch echt wel dood, toch?
Ik post, alleen lezen als je het wilt lezen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
kim was al bekend toch?
chase zou kunnen
en Nina was toch echt wel dood, toch?
Wat gemeen om dat te zeggen vlak voor aflevering 8. Baal er meteen van dat het nu niet volgende week dinsdag isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef CloudStrife het volgende:
I promise you this!
Episode 9 will be awesome and shocking!
Episode 11 and 12 will blow you away.
Keep in mind: Aflevering 11 en 12 worden achterelkaar uitgezonden op maandag 6 maart.
A couple of old favorites return!
I have spoken!
Morgen episode 8!
8 wordt ook cool, beter dan 7. Maar in 9 gebeuren erge dingen en gaan we eigenlijk richting de nieuwe verhaallijnen en pakken we verhaallijnen die even stillagen weer opquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gemeen om dat te zeggen vlak voor aflevering 8. Baal er meteen van dat het nu niet volgende week dinsdag is.
hoe lang zal Audrey nog bezig zijn met haar te bereiken? het is morgen 2-3 uur in de middag, vanaf 1 uur is ze bezig met bellen.. kim woonde buiten de stad, dus iig nog half uur rijstijdquote:Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nina is wel dood ja.Kim was ook al bekend, maar misschien pas in aflevering 11 en 12.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik post, alleen lezen als je het wilt lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |