SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optyfen met informatie zonder spoilertags uit nog te komen afleveringen dus.2000 light years from home
Gaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
Gave aflevering.
Al begint het seizoen nu weer aan een nieuwe dreiging. Wat een idioot die Cummings.
Audrey is irritant, niet mooi en als ik Sjek was had ik dat olievrouwke niet zo snel gedumpt als dattie deedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:35 schreef Richardfun het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is Audrey dit seizoen inderdaad veel beter, en ook, in vergelijking met vorig seizoen, beeldschoon?
Wordt niet echt haalbaar vrees ik, aangezien alles zich binnen 24 uur afspeelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Richardfun het volgende:
hoop eigenlijk dat ze een deel van die nerve gas in de US willen gebruiken, en alsnog een deel in Rusland. Vond het wel gaaf, het vooruitzicht van Jack die buiten de US ass kickt
Dat was een mooi stuk héquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef HiddeRV het volgende:
Echt goed hoe Jack die Cummings aanpakte, lekker agressief em op de grond slaan en dan met een mes bedreigen zn ogen deruit te snijden.
Volgens mij zeiden ze in het begin al dat het 8 dagen zou duren om die dingen per boot in Rusland te krijgen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, daar had ik niet over nagedacht. Je zal inderdaad wel gelijk hebben. Damn, die realtime setup van de show
Dit zou ik niet echt een nieuwe dreiging willen noemen. Het zenuwgas was altijd al de dreiging.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
Gave aflevering.
Al begint het seizoen nu weer aan een nieuwe dreiging. Wat een idioot die Cummings.
Dat zou wel droog zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef H.Flick het volgende:
Misschien eindigt seizoen 5 wel met Logan die zegt: Waar is Mike eigenlijk? En dan zie je hem slapen in een cel.
Die vage gast had die lijn onderschept. Ik vraag me trouwens af waar die steeds staat. In een CTU-achtige omgeving lijkt het wel. Misschien nog iemand in een hoge positie die mee speelt met de terroristen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Vraag me trouwens wel af hoe die Walt erachter kwam dat CTU (jack) Mike Novick wou spreken. Audrey zei toch heb een veilige lijn geopend.
en ik hoop niet dat de China zaak door die 3 zinnen nu is afgedaan. Ik bedoel: Dat ze beiden een probleem hebben en dat jack zei dat ie na deze dag weer zou verdwijnen.
Whaha, zo leek het bij mij ook ff over te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef truSteh het volgende:
Ik kreeg op het laatst het idee dat de first lady juist met die terroristen bezig is.. die blik van der
Vorig jaar zaten ze ook exact goed met Tony. Ik ga er dus vanuit dat het nu weer klopt. En dat Kim zou terug komen is algemeen bekend. Dat heb ik oa Elisha in een programma horen zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef Jay_Snake het volgende:
Even over de volgende ep, iedereen beweerd dat Kim terig is, maar welk bewijs is daar voor, ja imdb zegt het, nou en daarvan weten we dat die er vaker naast zitten dan dat ze gelijk hebben (op het gebied van series).
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Alles wat NIET over reeds uitgezonden afleveringen gaat in SPOILERTAGS. Is toch logisch. Nu weet ik al dat er:Wat hij zegt ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optyfen met informatie zonder spoilertags uit nog te komen afleveringen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |