Vorig jaar hadden ze met Dina Araz toch ook al zo'n neppe gemaakt. Ik zie niet in waarom Sjek in het begin niet voor die optie koos..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De crimineel is nooit getuige geweest van het ondertekenen van die brief door 20 man. Dus dat kunnen ze ook wel gewoon zeggen en zelf ergens zo'n briefje tikken. Wat mij betreft wankelt het aan alle kanten.
Sherry laat een van Palmers geldschieters vermoorden door zijn eigen vrouw. Natuurlijk ontspringt Sherry de dans, en dat pikt die vrouw niet, en schiet Sherry neerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:
Wat is er btw ook alweer met Sherry gebeurd? Ik heb alle seizoenen (en dus ook afleveringen) gezien, maar ik heb echt geen idee hoe ze eruit is gegaan?
Ohja, in dat huis als Wayne eraan komt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Sherry laat een van Palmers geldschieters vermoorden door zijn eigen vrouw. Natuurlijk ontspringt Sherry de dans, en dat pikt die vrouw niet, en schiet Sherry neer
Ik zag het anders niet aankomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Wytze het volgende:
Het was weer "We're running out of time" tijd
Voorspelbaar trouwens dat die chick hem overhoop schoot, dat kon ik echt aan zien komen. Zelfde als die vrouw van Gayel (Season 3) die die ene knakker overhoop schoot "You killed Gayel !!!!"
Vrouwen![]()
Wel man, maar groot gelijk heeft ze. Ik zou die vieze kerel ook overhoop hebben geknalt.quote:
Het probleem is dat dergelijke afspraken wel geloofwaardig moeten blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De crimineel is nooit getuige geweest van het ondertekenen van die brief door 20 man. Dus dat kunnen ze ook wel gewoon zeggen en zelf ergens zo'n briefje tikken. Wat mij betreft wankelt het aan alle kanten.
Ach, dan maken ze die crimineel toch even monddoodquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het probleem is dat dergelijke afspraken wel geloofwaardig moeten blijven.
Als de Amerikaanse overheid er een gewoonte van maakt een pardon te verlenen en deze direct te verscheuren zodra ze de gewenste informatie hebben, zal er geen enkele crimineel meer zijn die nog een generaal pardon accepteert in ruil voor informatie.
En nou wil ik al die mensen weleens horen met dat 24 onrealistisch is...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef TC03 het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist de voorgaande seizoenen.
Die meid kwam me trouwens fuckin bekend voor. Heeft ze niet al eens eerder een oostblok hoertje gespeelt in 24, of een andere seriequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wel man, maar groot gelijk heeft ze. Ik zou die vieze kerel ook overhoop hebben geknalt.
En in de 3 jaar dat ze was misbruikt heeft ze zeker geen televisie gekeken en dus geen 24. Dus zo gek is het niet dat ze zegt dikke lala tegen Trust Jack Bauer
Het zijn nu toch allemaal Russen/Tsjetsjenen? Niet echt middenoosten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef SunChaser het volgende:
vond t n prima aflevering, jammer dat die pedofiel zo snel dood moest, vind een Amerikaanse badguy leuker dan weer een uit t middeloosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |