28,99 op play, alle 4 seizoenenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 3 het voordeligst kan krijgen?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Wytze het volgende:
Idd, ik vind Edgar een beste kerel maar dit was raar.
Het wordt tijd dat Edgar en Chloe sex gaan hebben, nerd sex
Ga slapen jijquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Edgar moet lekker achter zn deskje blijven hangen, en verder niks. Issie al opvallend genoeg
Dat zei ik twee topics geleden alquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Wytze het volgende:
Idd, ik vind Edgar een beste kerel maar dit was raar.
Het wordt tijd dat Edgar en Chloe sex gaan hebben, nerd sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Edgar moet lekker achter zn deskje blijven hangen, en verder niks. Issie al opvallend genoeg
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, over de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]Is dat die kinky huurmoordenares?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:21 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
In de prequel zei Chloe dat iemand haar computer gekraakt had, waar alle info over Jack ook in stond. Dat zal dan waarschijnlijk Spencer gedaan hebben. Misschien was dat de reden waarom hij met Chloe heeft aangepapt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die Spencer met Chloe wou knallen...
True, de body heeft ze redelijk, maar dat karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |