SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord: Ja echt balen, hij was echt vele malen beter dan Logan.![]()
Nee dan weten we niet over wie het gaat hoor.![]()
Ten percent faster with a sturdier frame
Idd, waarom kijk je niet eerst 3 en dan 4quote:Op maandag 6 februari 2006 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Das op z'n zachts gezegd niet zo slim....je kunt 24 beter in de juist volgorde kijken..
Wedden dat ze zwanger is. Ik hoop dat Chase terugkomt trouwens.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker pas in de laatste minuut ofzo... en dan gaat ze huilen of word ze boos omdat ze dan eindelijk Jack weer ziet terwijl ze dacht dat ie dood was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon antwoorden in spoilers, het 1+1=2 rekensommetje is voor heel veel mensen niet echt moeilijk.2000 light years from home
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
SunChaser, ik hoop dat je bij volgende mogelijke spoilers je wel aan de spoilertags houdt. Volgens mij komt het voornamelijk door jou dat iedereen al weet dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon antwoorden in spoilers, het 1+1=2 rekensommetje is voor heel veel mensen niet echt moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: vette aflevering weer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]Hmm dan liegt IMDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/name/nm0193846/filmoseries#tt0285331
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
IMDB klopt wel vaker niet als het gaat om nog uit te zenden afleveringen van TV-series.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm dan liegt IMDBhttp://www.imdb.com/name/nm0193846/filmoseries#tt0285331
hij is ook nog niet vol.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef H.Flick het volgende:
Dit was duidelijk een opvul-aflevering. Er gebeurde weinig, maar alles moest wel gebeuren om het verhaal verder te laten gaan. Er zat niet eens een goede quote in voor het volgende topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ik denk dat het motief gewoon geld was, maar dat ze met de portomonnee nog iets anders belangrijks meegenomen hebben en dat dat een soort extra verhaallijntje gaat worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef disco99 het volgende:
Vraag me af hoe het zat met die gast die naar buiten werd gelokt (ff z'n naam kwijt) wat er daarmee gebeurt hebben ze zijn pasje om binnen te komen bv of is het iets anders![]()
Audry kon haar niet bereiken? Ze had der voicemail ingesprokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef HiddeRV het volgende:
Over Kimmeke, ze werd genoemd dus ze zat in de episode.Daarnaast werd ze opgehaald door CTU, vrij onbelangrijk dus nog om dat te laten zien. Waarschijnlijk isdie scene deruit gehaald.
Volgens mij alleen ze creditcard en wat geld..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat het motief gewoon geld was, maar dat ze met de portomonnee nog iets anders belangrijks meegenomen hebben en dat dat een soort extra verhaallijntje gaat worden.
Mooi kunnen we volgend jaar weer genieten! maar eerst dit seizoen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef ImPrEzA het volgende:
Ja, kondigde Kiefer laatst aan, de opnames van S6 beginnen na de opnames van de 24 film
Zijn ex? Volgens mij was het zijn zus hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Overigens twijfelde ik erg bij die bash op de hobbit... eerst dacht ik KUT ze hebben haar getracked en die gast is 1 of andere CTU-vijand.. terrorist dus. Maar later had het er meer schijn van dat het gewoon een crack-vriendje van zijn ex is, en dat het puur om het geld ging. Alleen zoomden ze wel nét iets teveel in op z'n CTU-pas, geloof ik...
Haha, ik zag 'm ook al van een kilometer aankomen. Zelfde situatie als met de vrouw van Gael en dat grietje uit seizoen 1. Crimineel staat op het punt mee te werken, maar de vrouw die ze hebben 'benadeeld' neemt gruwelijk wraak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
3. het was wel erg voorspelbaar dat die griet hem neer zou knallen![]()
"Trust me, you don't wanna go down this road with me"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef H.Flick het volgende:
Dit was duidelijk een opvul-aflevering. Er gebeurde weinig, maar alles moest wel gebeuren om het verhaal verder te laten gaan. Er zat niet eens een goede quote in voor het volgende topic.
LOL.. Ik schreef hetzelfde zonder jouw bericht te hebben gelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
Hmm, niet zo heel toppie aflevering. Er zat wel een leuke quote in trouwens, "Trust me, you don't want to go down this road with me".
Helemaal mee eens. Ik heb seizoen 4 wekelijks gevolgd en vond het maar een matig seizoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef Myers het volgende:
Wat me trouwens opmerkt is dat mensen zeggen dat de vaart eruit gaat, dit komt enkel door het feit dat je maar 1 aflevering per week ziet. Ik heb seizoen 1 tm 3 achter elkaar gezien in 2 weken tijd en ik vind s2 het beste seizoen, maar als je seizoen 2 met 1 aflevering per week moet zien dan krijg je iets wat nog 100 keer trager is dan nu.
Ideoten die amerikanenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Ernest0 het volgende:
37% of Americans stated that they trusted the abilities of CTU agent Jack Bauer to step in and intervene before the terrorists were able to carry out their actions.
http://www.randomperspective.com/page.asp?1news/2/099
Viel even van m'n stoel![]()
Ik vond al raar waarom er zo duidelijk op die man ingezoomed werd...quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:35 schreef Finchy het volgende:
[afbeelding]
Senator en mogelijk Presidentskandidaat John McCain had een gastrolletje.
[afbeelding]
Is dit serieus dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Ernest0 het volgende:
37% of Americans stated that they trusted the abilities of CTU agent Jack Bauer to step in and intervene before the terrorists were able to carry out their actions.
http://www.randomperspective.com/page.asp?1news/2/099
Viel even van m'n stoel![]()
quote:“Besides, evidence has shown that 97% of terrorist attacks take at least 3 days to unfold, that leaves Jack Bauer 48 hours short.”
Yep, uitgesproken door Mr Movietrailer Don Lafontainequote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Of als OP::
"viewer discretion is advised"
Blijft ook een leuke zin, uitgesproken op zo'n lekker overdreven toon
Die is ook wel tof ja. Net zoals "By the time I'm finished with you, you wish you were gonna feel this good again."quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Of als OP::
"viewer discretion is advised"
Blijft ook een leuke zin, uitgesproken op zo'n lekker overdreven toon
Ze zijn idd weer fantastischquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
-lap text-
Ja, dat dacht ik ook wel eens. Je scheurt, nadat je de info hebt gekregen, die brief toch gewoon door de midden en schiet die gast dood of sluit hem op voor de rest van zijn leven? En als hij toch vrij komt, wie gelooft een potentiele terrorist.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef Tomaz het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van zo'n getekende brief waarmee een terrorist gratie krijgt... Waarom is die gratieverlening zo heilig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |