Vond het een leuke aflevering, wel idd zo dat Jack weer op de vanoudse manier reinstated wordt, maar wie weet is deze thread over een paar afleveringen voorbij en komen de chinezen er zich ineens mee bemoeien, je weet maar nooit.
Wat me trouwens opmerkt is dat mensen zeggen dat de vaart eruit gaat, dit komt enkel door het feit dat je maar 1 aflevering per week ziet. Ik heb seizoen 1 tm 3 achter elkaar gezien in 2 weken tijd en ik vind s2 het beste seizoen, maar als je seizoen 2 met 1 aflevering per week moet zien dan krijg je iets wat nog 100 keer trager is dan nu
![]()
.
24 is gewoonweg niet geschikt voor 1 episode per week, seizoen 4 is daar een mooi voorbeeld van, waar ze alles heel erg gingen haasten met overdreven veel attacks zodat er in elke aflevering veel gebeurde, maar op die manier verneuk je een spannend verhaal. Seizoen 4 was dan ook niet echt veel qua verhaal, S1 en S2 daarintegen waren qua actie heel traag maar hadden een STEENGOED en SUPERSPANNEND verhaal, en als je al die afleveringen dan achter elkaar ziet geniet je daar echt zwaar van.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."