quote:
Yep. Prachtige tekst.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef Litpho het volgende:
Des'ree? Van het walgelijk stompzinnige hitje Life?
Hier horen we een gitaarlijntje wat enkele jaren terug nog in een grote hit werd gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Prachtige tekst.
Litpho + 1
Daar lijkt het inderdaad wel op, jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt me Survivor - Eye of the Tiger ?
Feilloosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zonder te horen gok ik dan op Edge of seventeen van Stevie Nicks..van Bootylicious.
Zekers. En da's natuurlijk ook weer een nr van Destiny's child en zo is de cirkel weer rond..of zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef schaap001 het volgende:
da's dus wel Survivor!
Tja, het was natuurlijk een iets te makkelijke vervolgvraag na Survivor....quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:17 schreef schaap001 het volgende:
The Rambo's ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef schaap001 het volgende:
Ja, stop de persen: The Mr T Experience ?
Ja, echt een vraag voor jou denk ik?quote:
Nog eentje in het rijte Stallone/Survivor/etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rocky Sharpe & The Replays
quote:-Don't call it a comeback
-I don't like you, I just hate you
-Show me your motion
Tra la la la la
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef belsen het volgende:
* NU (nouja, gisteren voor het eerst) ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Hm. Hij lijkt erop, maar niet dat ik weet. Izzy Stradlin' van Guns n' Roses heeft ook nog eens wel eens tijdens een tourtje meegespeelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie ik Steve Stevens als tweede van rechts op de foto?
quote:
quote:"He says well, they have some outstanding warrents left on you and they want to just solve them you know, whatever it'll be."
"So they take me in on a chain down to long beach and now they lock me up in the cell behind the courtroom in long beach while i'm awaiting to be heard on my traffic offences!"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:15 schreef lubje25 het volgende:
DJ shadow- stem/ long stem?
Yep, met hint was ie blijkbaar niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef ranja het volgende:
The tokens?
Egnie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:37 schreef lubje25 het volgende:
Neen, dat zijn 3 vrouwen.
Mijn fout, zag een plaatje van een paar vrouwen toen ik er even op zocht. Dat plaatje kwam nog een paar keer voor. Dus ik dacht dat klopt welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Zo...
Sinds wanneer zijn de vertolkers van 'Zorba's Dance' vrouwen?![]()
[afbeelding]
nbdbd +1quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stock, Aitken & Waterman
Rick Rubin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit heerschap heeft samengewerkt met o.a. public enemy, johnny cash, neil diamond, slayer..
Ja ja, gezien en gefixedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef Z het volgende:
Not Found
The requested URL /~litpho/trivia42.mp3 was not found on this server.
Jaren 70 en Brits, correct. Maar iets eerder dan Frampton.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef Z het volgende:
Ik moest denken aan dat nummer van Peter Frampton, Show Me the Way?
En dat is hem, zoals stijf van de coke erdoorheen geragd door Metal Church.quote:
Jij snellerd! Ben ik je eindelijk eens voorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Arctic Monkeys
Ik om 20.57, begreep het ook al niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik had het al om 20:49 getypt, maar het forum..
bukgeit + 1quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef bukgeit het volgende:
Arctic Monkeys denk ik dan.
Je bent goed op de hoogte. Maar het is Tanzwut.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of Corvus Corax. Enkele leden (o.a. Teufel) zijn dubbel naar ik meen.
Nee, uberhaupt niet Scandinavisch.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, Bush is het niet.
Nee, die zijn het niet. Het is wel een vervolgvraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef bartrid het volgende:
IK doe een wilde gok op Corvux Corax, da's de enige naam die me zo te binnenschiet.
quote:Inspired by the Kinks, the Jam, and the Smiths, the foursome formedin Worthing, England, near Brighton, in spring 2002. They'd already been playing in various bands since their early teenage years, and obviously took their name from the Morrissey song; however,
attempted to survive the responsibilities of having normal nine-to-five lives before ever pursuing a career in music.
Inderdaad, hele gewone jongens die hele onoriginele muziek makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ow the Ordinairy Boys dus...
Gesettled gaat gestaag... moet nog best het 1 en ander gebeuren... en morgen begin ik op mijn nieuwe werk, dus wordt spannend dag... Vandaar dat ik nu ook een schoonheidsslaapje ga doen... iemand anders mag dus door....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef bartrid het volgende:
al een beetje gesettled in nieuwe huis en nieuwe baan?
Briljant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
Traumatic Stress - Who The Fuck Is James Brown?
MC Rage - Fuck Macarena
Dat het uitgerekend van de Engelsman moet komen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef bartrid het volgende:
Jaap Boots?
Ah ja, was dat bij de Flashback Tour?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:19 schreef belsen het volgende:
Tacker & Travoltas.
Hij heeft in elk geval in Travoltas gespeeld.
Ik luisterde altijd graag naar de vpro maar dit was min of meer een gokquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat het uitgerekend van de Engelsman moet komen...
Dat was hem, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef bukgeit het volgende:
Anne Soldaat?
yep, geen hoogvlieger, wel een eendagsvliegquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sin with sebastian - shut up and sleep with me
tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef schaap001 het volgende:
Ministry
Ik zat heel toevallig net een nummer van ze in te voeren in het muziekassociatiespel, haha! Jesus Built My Hotrod!quote:
Mijn hoop was op jou gevestigd! Stacy Jones dus.quote:
quote:In een ander en beter leven wasdrummer van Letters To Cleo en Veruca Salt. Was hij maar in de dat leven gebleven, want wat hij ons voorschotelt met
op XXX is namelijk te triest voor woorden. Met rijmelarij die het niveau van een peuter krijgen ze het zelfs voor elkaar om mij te irriteren en daar is aardig wat voor nodige, want ik sta nou niet echt bekend om mijn kieskeurigheid als het om teksten gaat. Het zal ook wel komen doordat de muziek ook nog eens knap beroerd is. Bij elkaar gejatte cliché punky riffs die al veel beter uitgevoerd en in betere liedjes verpakt zijn door Weezer, Green Day en aanverwanten. Een schande eigenlijk dat ik ze hier noem.
Dat zal niet gaan over dat eerste album, vermoed ik. Die andere twee platen zijn inderdaad van een bedenkelijk niveau. Ik gok dat dit over 'Hearts on Parade' gaat? Die is inderdaad om tequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
hey peace!nu al aan het fokken op je nieuwe werk?
Oeps, wilde gok, had niet gedacht dat het goed zou zijn. Excuses.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was hem, ja.
Ze hadden overigens ook nog een heel leuke toetseniste bij zich.
bukgeit +1
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef lubje25 het volgende:
Hearts on Parade? Dat is van American Hi-Fi dacht ik.
Tja, sorry. Ben wel Kay Hanley blijven volgen maar de rest van de band niet dus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef schaap001 het volgende:
Mijn hoop was op jou gevestigd! Stacy Jones dus.
Hou dat maar zo: Stacy is een tikkie in de war, de laatste tijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, sorry. Ben wel Kay Hanley blijven volgen maar de rest van de band niet dus...
En Kay heeft net een nieuwe split single uit, als ik die in huis heb vertel ik er wel wat overquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
Hou dat maar zo: Stacy is een tikkie in de war, de laatste tijd![]()
Ja, ben benieuwd: tijdje niets van haar gehoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
En Kay heeft net een nieuwe split single uit, als ik die in huis heb vertel ik er wel wat over
Nee, ken eerlijk gezegd alleen Cherry Marmalade (die ik ooit eens als copy heb gehadquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef ranja het volgende:
Ken je wel de Babydoll ep?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Faith No More dacht ik...iets harders, iig..
ranja + 1quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef ranja het volgende:
Tommy van The Who
die heb ik dan weer wel gezien
zo krijgt iedereen een Marlboro puntjequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef schaap001 het volgende:
Lenny Kravitz
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
grof geschut
Tsss niet eens een andere avatar..quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey girls, hey boys,
2 many DJ's,
Here we go!
Ja, daar kwam even wat tussen, ja.....een beetje geduld graagquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss niet eens een andere avatar..![]()
Nou ik ga nu eten....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als je toch aan het zeuren ben kun je net zo goed even een nieuwe vraag doen.
Je mag van Diaan vast wel achter de computer etenquote:
Z+1quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef Z het volgende:
Raconteurs.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef Z het volgende:
Hoezo?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Z het volgende:
Zo dan? (Ctrl F5)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check mijn scrollbar rechts![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Die Nederlandse huppelgriet?
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef Ascaroth het volgende:
Sander Lantinga toch?
Album welk?quote:is a left-field classic, a record that came out of nowhere to help establish a new subgenre of rock & roll.
had already sketched out their sound, as well as their amateurish lo-fi aesthetic, on a series of indie singles before recording their debut, but
is where they pulled all of their disparate sounds together into a distinctive style.
quote:sounds like listening to a distant college radio station -- melodies and hooks keep floating in and out of the mix, with individual lines instead of full lyrics surfacing through the murk. This unique song structure as much as the sound of the album itself makes
an individual, signature work and one of the most influential records of the '90s.
Ik vrees van niet, of je moet een verleden als lo-fi indierockliefhebber hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Denk je dat ik het album in mijn kast heb staan?
Dus opgezocht; hoewel ik het betreffende album niet heb, heb ik wel degelijk een andere cd van dit gezelschap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, of je moet een verleden als lo-fi indierockliefhebber hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |