Ja, echt een vraag voor jou denk ik?quote:
Nog eentje in het rijte Stallone/Survivor/etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rocky Sharpe & The Replays
quote:-Don't call it a comeback
-I don't like you, I just hate you
-Show me your motion
Tra la la la la
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef belsen het volgende:
* NU (nouja, gisteren voor het eerst) ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Hm. Hij lijkt erop, maar niet dat ik weet. Izzy Stradlin' van Guns n' Roses heeft ook nog eens wel eens tijdens een tourtje meegespeelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie ik Steve Stevens als tweede van rechts op de foto?
quote:
quote:"He says well, they have some outstanding warrents left on you and they want to just solve them you know, whatever it'll be."
"So they take me in on a chain down to long beach and now they lock me up in the cell behind the courtroom in long beach while i'm awaiting to be heard on my traffic offences!"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:15 schreef lubje25 het volgende:
DJ shadow- stem/ long stem?
Yep, met hint was ie blijkbaar niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef ranja het volgende:
The tokens?
Egnie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:37 schreef lubje25 het volgende:
Neen, dat zijn 3 vrouwen.
Mijn fout, zag een plaatje van een paar vrouwen toen ik er even op zocht. Dat plaatje kwam nog een paar keer voor. Dus ik dacht dat klopt welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Zo...
Sinds wanneer zijn de vertolkers van 'Zorba's Dance' vrouwen?![]()
[afbeelding]
nbdbd +1quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stock, Aitken & Waterman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |