Ik luisterde altijd graag naar de vpro maar dit was min of meer een gokquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat het uitgerekend van de Engelsman moet komen...
Dat was hem, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef bukgeit het volgende:
Anne Soldaat?
yep, geen hoogvlieger, wel een eendagsvliegquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sin with sebastian - shut up and sleep with me
tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef schaap001 het volgende:
Ministry
Ik zat heel toevallig net een nummer van ze in te voeren in het muziekassociatiespel, haha! Jesus Built My Hotrod!quote:
Mijn hoop was op jou gevestigd! Stacy Jones dus.quote:
quote:In een ander en beter leven wasdrummer van Letters To Cleo en Veruca Salt. Was hij maar in de dat leven gebleven, want wat hij ons voorschotelt met
op XXX is namelijk te triest voor woorden. Met rijmelarij die het niveau van een peuter krijgen ze het zelfs voor elkaar om mij te irriteren en daar is aardig wat voor nodige, want ik sta nou niet echt bekend om mijn kieskeurigheid als het om teksten gaat. Het zal ook wel komen doordat de muziek ook nog eens knap beroerd is. Bij elkaar gejatte cliché punky riffs die al veel beter uitgevoerd en in betere liedjes verpakt zijn door Weezer, Green Day en aanverwanten. Een schande eigenlijk dat ik ze hier noem.
Dat zal niet gaan over dat eerste album, vermoed ik. Die andere twee platen zijn inderdaad van een bedenkelijk niveau. Ik gok dat dit over 'Hearts on Parade' gaat? Die is inderdaad om tequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |