quote:Inspired by the Kinks, the Jam, and the Smiths, the foursome formedin Worthing, England, near Brighton, in spring 2002. They'd already been playing in various bands since their early teenage years, and obviously took their name from the Morrissey song; however,
attempted to survive the responsibilities of having normal nine-to-five lives before ever pursuing a career in music.
Inderdaad, hele gewone jongens die hele onoriginele muziek makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ow the Ordinairy Boys dus...
Gesettled gaat gestaag... moet nog best het 1 en ander gebeuren... en morgen begin ik op mijn nieuwe werk, dus wordt spannend dag... Vandaar dat ik nu ook een schoonheidsslaapje ga doen... iemand anders mag dus door....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef bartrid het volgende:
al een beetje gesettled in nieuwe huis en nieuwe baan?
Briljant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
Traumatic Stress - Who The Fuck Is James Brown?
MC Rage - Fuck Macarena
Dat het uitgerekend van de Engelsman moet komen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef bartrid het volgende:
Jaap Boots?
Ah ja, was dat bij de Flashback Tour?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:19 schreef belsen het volgende:
Tacker & Travoltas.
Hij heeft in elk geval in Travoltas gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |