quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
hey peace!nu al aan het fokken op je nieuwe werk?
Oeps, wilde gok, had niet gedacht dat het goed zou zijn. Excuses.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was hem, ja.
Ze hadden overigens ook nog een heel leuke toetseniste bij zich.
bukgeit +1
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef lubje25 het volgende:
Hearts on Parade? Dat is van American Hi-Fi dacht ik.
Tja, sorry. Ben wel Kay Hanley blijven volgen maar de rest van de band niet dus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef schaap001 het volgende:
Mijn hoop was op jou gevestigd! Stacy Jones dus.
Hou dat maar zo: Stacy is een tikkie in de war, de laatste tijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, sorry. Ben wel Kay Hanley blijven volgen maar de rest van de band niet dus...
En Kay heeft net een nieuwe split single uit, als ik die in huis heb vertel ik er wel wat overquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
Hou dat maar zo: Stacy is een tikkie in de war, de laatste tijd![]()
Ja, ben benieuwd: tijdje niets van haar gehoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
En Kay heeft net een nieuwe split single uit, als ik die in huis heb vertel ik er wel wat over
Nee, ken eerlijk gezegd alleen Cherry Marmalade (die ik ooit eens als copy heb gehadquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef ranja het volgende:
Ken je wel de Babydoll ep?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Faith No More dacht ik...iets harders, iig..
ranja + 1quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef ranja het volgende:
Tommy van The Who
die heb ik dan weer wel gezien
zo krijgt iedereen een Marlboro puntjequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef schaap001 het volgende:
Lenny Kravitz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |