'n vreselijke kerelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
Camiel heeft weer weinig historisch besef, Israël is geheel gebouwd op historisch grondgebied van Palestina.
Libanon en hun vriendjesquote:Op zondag 29 januari 2006 12:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
'n vreselijke kerel
Ja, we willen wel een democratisch proces, maar we willen niet dat er democratie wordt uitgevoerd
compleet met Fortuijn taal, klip & klaar zijn
Constant raaskallen over de Arabische staten in het Midden Oosten, Israël heeft ie verder geen kritiek opquote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Monidique het volgende:
Ik lees alweer dat Camiel weer op gang is.
Ik snap er niets van, het is gewoon niet te volgen hoe ze het verteld. Ze's wel anti-liberaal zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Tafkahs het volgende:
lekker onsamenhangend weer, het gaat over kolonialen en zonnebrillen, de bindende factor is fatsoen
Ze anti logica, dat zou juist neo-liberaal moeten zijn. En dan die zeikstem, ik wil Philipse terugquote:Op zondag 29 januari 2006 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, het is gewoon niet te volgen hoe ze het verteld. Ze's wel anti-liberaal zeg.
Philipse kan tenminste iets vertellen. Die zuurdoos moet gaan solliciteren bij Halsema als speechschrijver.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze anti logica, dat zou juist neo-liberaal moeten zijn. En dan die zeikstem, ik wil Philipse terug
Ze heeft gelijk dat Verdonk de subtiliteit van een stuk uitgelopen kauwgom op een versleten stoeptegel heeft, maar om een voorbeeld aan te halen van het dragen van een zonnebril in de brandende zon, daar waar van Ardenne met samengeknepen oogjes tegenover haar gesprekspartners staat, dat gaat wel wat ver..quote:Op zondag 29 januari 2006 12:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Philipse kan tenminste iets vertellen. Die zuurdoos moet gaan solliciteren bij Halsema als speechschrijver.
Dat ging echt nergens over. En totaal geen kritiek op burqa's natuurlijk, daar wil ze zich niet aan branden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk dat Verdonk de subtiliteit van een stuk uitgelopen kauwgom op een versleten stoeptegel heeft, maar om een voorbeeld aan te halen van het dragen van een zonnebril in de brandende zon, daar waar van Ardenne met samengeknepen oogjes tegenover haar gesprekspartners staat, dat gaat wel wat ver..
[ bron ]quote:Now that most scientists agree human activity is causing Earth to warm, the central debate has shifted to whether climate change is progressing so rapidly that, within decades, humans may be helpless to slow or reverse the trend.
This "tipping point" scenario has begun to consume many prominent researchers in the United States and abroad, because the answer could determine how drastically countries need to reduce their greenhouse gas emissions in the coming years. While scientists remain uncertain when such a point might occur, many say it is urgent that policymakers cut global carbon dioxide emissions in half over the next 50 years or risk the triggering of changes that would be irreversible.
There are three specific events that these scientists describe as especially worrisome and potentially imminent, although the time frames are a matter of dispute: widespread coral bleaching that could damage the world's fisheries within three decades; dramatic sea level rise by the end of the century that would take tens of thousands of years to reverse; and, within 200 years, a shutdown of the ocean current that moderates temperatures in northern Europe.
The debate has been intensifying because Earth is warming much faster than some researchers had predicted. James E. Hansen, who directs NASA's Goddard Institute of Space Studies, last week confirmed that 2005 was the warmest year on record, surpassing 1998. Earth's average temperature has risen nearly 1 degree Fahrenheit over the past 30 years, he noted, and another increase of about 4 degrees over the next century would "imply changes that constitute practically a different planet."
[ bron ]quote:Again the Summary:
Total Campaign Contributions of the Bring New Orleans Back Commissioners:
8 contributors
Total......................................................$1,278,264
Percentage to Republicans.............................94%
if you have an enemy that kill themselves, you already have half the job donequote:
is jetzt daquote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef zakjapannertje het volgende:
OK, Mozart, kom er maar in
[ bron ]quote:A bit over a week ago, President Bush and his men promised to provide the legal, constitutional and moral justifications for the sort of warrantless spying on Americans that has been illegal for nearly 30 years. Instead, we got the familiar mix of political spin, clumsy historical misinformation, contemptuous dismissals of civil liberties concerns, cynical attempts to paint dissents as anti-American and pro-terrorist, and a couple of big, dangerous lies.
ff wat koffie pakken, gisteren tot 4.44 gecivvedquote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef Monidique het volgende:
Doe je mee met Civ, zal<tab>? Sidekick gaat (proberen te) hosten.
Tot 4.44? Dat doe je toch niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ff wat koffie pakken, gisteren tot 4.44 gecivved![]()
moest iets uitproberen
Dat hoort bij de generatie, de generatie nix met de zelfverklaarde intellectuele eigenschappen had meestal van die lodderige ogen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij al mensen vermoord met die ogen.
Nee man, jij zou toch moeten weten -als doorgewinterde joy division luisteraar - wie generatie niks isquote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef RichardQuest het volgende:
Jij ook dus?
Was echt humor, goede uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Yildiz het volgende:
Mwah, Buitenhof niet gezien.
bronquote:Pakistan 'delay let bin Laden escape US raid'
By Massoud Ansari in Karachi
(Filed: 29/01/2006)
Prevarication by the Pakistani government cost America the chance to kill Osama bin Laden in an airstrike near the Afghan border two years ago, the Sunday Telegraph has been told.
A CIA lead that the al-Qaeda leader was hiding in a remote province was squandered because the Pakistani government delayed giving permission for the attack on its soil, according to a senior Western diplomat.
By the time US officials got the go-ahead, bin Laden had left the suspected hideout in Zhob, in the Baluchistan province of south-west Pakistan.
The near-miss was cited by the diplomat as the reason why America chose not to consult Islamabad before the US missile strike in Pakistan's Bajaur region two weeks ago. The January 13 attack, prompted by a tip that bin Laden's deputy, Ayman al-Zawahiri, was hiding in a local village, killed 13 civilians.
Speaking of the Zhob attack, the diplomat, who asked not to be named, said: "For unknown reasons, Pakistani officials delayed in giving permission...which ultimately gave these militants time to move to an unknown location."
According to his account, which was backed by sources within Pakistani intelligence, the CIA picked up electronic traffic suggesting that bin Laden and his bodyguards had sought temporary shelter in Zhob, which is dominated by Pathan and Baloch tribesmen sympathetic to al-Qaeda and the Taliban.
Fearing that a commando raid would cause massive casualties to both sides, with no guarantee of success, the US decided to launch a strike by laser-guided missiles, fired from Predator drones.
The reason for the delay is not clear. While Pakistan's President, Pervez Musharraf, has vowed to eliminate terrorists operating within his country, elements within Pakistan's ISI intelligence service may have sought to protect bin Laden.
If he was in Zhob at the time it would have been the first known occasion that he had been firmly in America's sights since his escape from Tora Bora in Afghanistan, where he slipped through a cordon of US troops in 2001.
Gen Musharraf last week described the strike against al-Zawahiri as a "violation of sovereignty", although he said other al-Qaeda figures had died in the raid.
Al-Zawahiri is thought to have cancelled his visit, possibly after spotting CIA drones in the area.
Talpa over nu twee-en-een-half uur wordt zeker geen feelgood TVquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef pberends het volgende:
SBS6 zet in op 'feelgood-tv'
Zou Fox News een voorbeeld aan moeten nemen!
Kijk je nog steeds voetbal dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Talpa over nu twee-en-een-half uur wordt zeker geen feelgood TV![]()
Hm?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
voor onschuldige burgers afslachten heb je nooit toestemming nodig eigenlijk (geen citaat van Bin Laden)
Ik kijk het niet meer, de programmering irriteert me teveel. Ik heb geen zin om 2 uur tv te moeten kijken voor 1 wedstrijd. Alhoewel het wel verleidelijk is om vanavond te kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die hoop heb ik bijna opgegeven
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:29 schreef Monidique het volgende:
Bush kan een land binnenvallen zonder toestemming van de Verenigde Naties, hij kan een nieuwe term bedenken voor verdachten die gemarteld worden, hij kan de Amerikaanse grondwet schenden door Amerikanen te bespioneren, hij kan terreurverdachten in Europa ontvoeren en laten martelen in dictaturen, maar voor het uitschakelen van Bin Laden, daar heeft hij toestemming van Pakistan voor nodig. Righto. Slap excuus om incompetentie te verbergen, natuurlijk.
Het heeft weer het bekende niveau van sbs6.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef pberends het volgende:
SBS6 zet in op 'feelgood-tv'
Zou Fox News een voorbeeld aan moeten nemen!
quote:Hierin bieden de programmamakers treinreizigers de mogelijkheid mensen op te sporen waar ze in de trein een oogje op hadden, maar die ze toen niet durfden aan te spreken.
Daar hebben we het blad "Rails" voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het heeft weer het bekende niveau van sbs6.
[..]![]()
.
Rails. Dat vind ik toch wel zo'n nietszeggend blaadje met een quasi-hippe stijlquote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Yildiz het volgende:
Daar hebben we het blad "Rails" voor.
Met 2 dingen gaat het niet werken, ja of, ze moeten samen werken met dat blad...
Als men echt verliefd is, stuur je gewoon elke Nederlander n brief, net zoals n Canadees pas 3500 Belgische Sabine's een brief had verstuurd, vakantieliefde ofzo.![]()
Och, als je 4 uur in de trein zit van Leeuwarden naar huis, is zo'n blaadje wel okay als leesvoer.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Rails. Dat vind ik toch wel zo'n nietszeggend blaadje met een quasi-hippe stijl.
Maar goed, in zo'n situatie stel je ook niet al te veel eisen aan tijdschriften. Ik heb zelfs eens tijdens een lange treinreis de Duitse versie van Rails gelezen, die is zo mogelijk nog nietszeggender dan de Nederlandse versiequote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Och, als je 4 uur in de trein zit van Leeuwarden naar huis, is zo'n blaadje wel okay als leesvoer.
Dan koop je toch een fatsoenlijk blad bij een sigarenzaak.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef Yildiz het volgende:
Och, als je 4 uur in de trein zit van Leeuwarden naar huis, is zo'n blaadje wel okay als leesvoer.
Das wel geinig. Ik heb wel een lijstje van een stuk of 100 vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het heeft weer het bekende niveau van sbs6.
[..]![]()
.
quote:De missie Afghanistan
Gaan we wel of niet naar Afghanistan? Jarenlang heeft de politiek er op aangedrongen dat het leger klaar moest zijn voor vredesmissies. De krijgsmacht is grondig hervormd en gereed voor missies zoals die in Afghanistan, maar nu aarzelt de politiek. Wat zijn de gevolgen van die aarzeling voor de krijgsmacht en voor het aanzien van Nederland in de internationale politiek? Enkele deskundigen die morgen de Tweede Kamer informeren over de missie, zijn vanavond al in Netwerk. Zij geven hun visie op Uruzgan en de rol die Nederland daar kan gaan spelen.
Ideaal programma voor jou dusquote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef pberends het volgende:
Das wel geinig. Ik heb wel een lijstje van een stuk of 100 vrouwen.
Gewoon bekende mokkels opgeven, ook al hebben ze nooit in de trein gezeten.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ideaal programma voor jou dus.
Maar 100 vrouwen dat wordt een heel seizoen met alleen maar vrouwen die jij zoekt.
Monica Bellucci?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef pberends het volgende:
Gewoon bekende mokkels opgeven, ook al hebben ze nooit in de trein gezeten.
quote:
Cleavagequote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cameltoe, maar dan van boven.
Hij lijkt er wel verdomd veel op.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lachen
Zoontje van Hoogervorst op die foto.
Die van Yildiz hé? Zo!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Cameltoe, maar dan van boven.
Mensen die de Wall Street Journal lezen voor de beurs zijn net zoals mensen die de Telegraaf lezen voor snel nieuws.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
En waar ging het ook alweer om? "The Kyoto environmental protocol committed nations to reduce greenhouse gas emissions. By this standard, the pact's biggest fans, the Europeans, are failing. And what about the U.S., the global villain for withdrawing approval of the accord in 2001? It's doing very well, thank you." Bij opiniestukken in de Wallstreet Journal weet je zowat zeker dat er gemanipuleerd wordt en ja, ook deze keer bleek dat het geval te zijn.
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/84330/index.htmlquote:CDA: Stop EU-geld Palestijnen bij geweld
De Europese Unie moet de financiële steun aan de Palestijnse Autoriteit opschorten als Hamas niet alle geweld afzweert, vindt CDA-europarlementariër Camiel Eurlings.
De EU-ministers moeten een 'klip en klaar' signaal aan de Palestijnen geven, zei Eurlings in het tv-programma Buitenhof. Hamas won afgelopen woensdag de Palestijnse verkiezingen van de Fatah-beweging van leider Mahmoud Abbas.
Maar Hamas is een islamitische terreurbeweging, dus is in de hele wereld met afkeuring gereageerd op de winst van de terroristen. Israël weigert met Hamas te praten, en Amerika heeft zijn financiële steun opgeschort totdat Hamas bereid is de wapens neer te leggen, en niet meer de vernietiging van Israël na te streven.
Hulp
Minister Agnes van Ardenne (CDA) van Ontwikkelinssamenwerking zei voor Radio 1 ook dat Nederland zijn hulp van 10 miljoen euro aan de Palestijnen stopzet als Hamas doorgaat met het geweld.
Max van den Berg, europarlementariër voor de PvdA, stelde zich in Buitenhof voorzichtiger op. Hij hoopt dat Hamas gematigder zal worden, nu de beweging regeringsverantwoordelijkheid moet gaan dragen. Van den Berg wil dat de EU de financiële hulp gebruikt om 'Hamas in het vredeskamp te trekken.' Lukt dat niet, dan mag de geldkraan wat Van den Berg betreft ook dicht.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef typtypo het volgende:
yildiz humor.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je vergeet de vergelijking met de media, oh kapitein Korsakov.
Enfin, het is weer zover. De buurtkinderen zijn door de kou en het te dunne ijs weer binnen gebleven dit weekend en je moet je frustraties weer kwijt. Ga je gang!
Als hij die twee personen al eng rechts vindt, dan wordt hij helemaal gek wanneer de nieuwe POL-mod bekend wordt.quote:
Zolang het maar McCarthy is vind ik alles primaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als hij die twee personen al eng rechts vindt, dan wordt hij helemaal gek wanneer de nieuwe POL-mod bekend wordt.
Oe, ja de gdachte alleen alquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang het maar McCarthy is vind ik alles prima.
Geweldig toch ik zie het al voor me hoe die jongen stampvoetend alles waar hij niet mee eens is weg gaat snoeien.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oe, ja de gdachte alleen al
.quote:
Hij vergelijkt iedereen met zichzelf. Tsjah, dan kan je iedereen wel voor extreem-rechts uitmaken.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als hij die twee personen al eng rechts vindt, dan wordt hij helemaal gek wanneer de nieuwe POL-mod bekend wordt.
Mooi dan open ik een ploppert. Haai Maerycke.quote:
Hoi Doggie!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi dan open ik een ploppert. Haai Maerycke.
Een ploppert is mij fris genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoi Doggie!
Ik hou het bij Dubbelfris
En dat terwijl jij gewoon een mislukte fortuynist bent.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij vergelijkt iedereen met zichzelf. Tsjah, dan kan je iedereen wel voor extreem-rechts uitmaken.
Jullie gaan nog steeds liefdevol met elkaar om zie ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat terwijl jij gewoon een mislukte fortuynist bent.
Iedereen draagt nog net geen bloemen in hun haarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jullie gaan nog steeds liefdevol met elkaar om zie ik?
Uiteraard. Gelukkig vlucht hij naar Thailand.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jullie gaan nog steeds liefdevol met elkaar om zie ik?
Kuthippies...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Iedereen draagt nog net geen bloemen in hun haar
Beschuldig je me nu van intolerantie, mislukte dwerg!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Fok! is nog niet eens gematigd rechts. Het probleem is bijna volledig te verklaren door intolerantie van links voor andere standpunten dan die van hun.
Hoor ik nou een lama kotsenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Fok! is nog niet eens gematigd rechts. Het probleem is bijna volledig te verklaren door intolerantie van links voor andere standpunten dan die van hun.
Wat is er mis met bomen knuffelen? (behalve dat je er lyme door op kan lopenquote:
Ach jij vliegt er binnenkort wel weer uit als je weer 20 keer de grens over bent gegaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nou ze zijn zo hard en het schuurt zo om maar eens wat te noemen...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is er mis met bomen knuffelen? (behalve dat je er lyme door op kan lopen).
je moet dan ook liefde uitstralen. Dan zijn ze een stuk zachterquote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou ze zijn zo hard en het schuurt zo om maar eens wat te noemen...
Hmmmm, moet me bureau gelijk weer vrijmakken van het residue van een nevel bierquote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou ze zijn zo hard en het schuurt zo om maar eens wat te noemen...
Nu word ik weer van een gebrek aan uitstraling beschuldigd! Wat een k*tsubforum is dit toch ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
je moet dan ook liefde uitstralen. Dan zijn ze een stuk zachter.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmmmm, moet me bureau gelijk weer vrijmakken van het residue van een nevel bier
Toch houden we wel van je hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nu word ik weer van een gebrek aan uitstraling beschuldigd! Wat een k*tsubforum is dit toch ook!![]()
Busty Beauties, Hustler TVquote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
Rome, sbs6.
Ik had wel verwacht dat die inmiddels op dvd uit zou zijn, maar helaas..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
Rome, sbs6.
Ik verbaas me er ook over in de VS is het seizoen allang afgelopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik had wel verwacht dat die inmiddels op dvd uit zou zijn, maar helaas..
Ik wacht gewoon tot het uit is. Ik weiger tegenwoordig om naar programma's vol reclames te kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over in de VS is het seizoen allang afgelopen.
Kan je het toch ook kijken op de belg of op de brit?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot het uit is. Ik weiger tegenwoordig om naar programma's vol reclames te kijken.
had je het op de Belg moeten kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot het uit is. Ik weiger tegenwoordig om naar programma's vol reclames te kijken.
Nooit aan gedacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
had je het op de Belg moeten kijken.
Maar ik wou je niet van liefdeloosheid beschuldigen hoor!
Haha ja daar zit wat in. ik heb echt 2 dvd's of zo en er in m'n leven 10 gekeken. Heb daar het geduld helemaal niet voorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht eerlijk gezegdBovendien is dvd's kijken zoveel makkelijker! Daarom heb ik er ook waarschijnlijk zoveel
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef Maerycke het volgende:
En dat zeg je nou wel, maar ondertussen...
Ik heb er inmiddels 100-enquote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ja daar zit wat in. ik heb echt 2 dvd's of zo en er in m'n leven 10 gekeken. Heb daar het geduld helemaal niet voor.
Ik durfde bijna geen nootjes te pakken, zo spannend was hetquote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat is er Dagonet?
Ik heb een hele doos Pringles opgegeten terwijl ik dit topic doorlas. [afbeelding]
Krijgen we nog een fijne zondagavondrel met een "benoeming" van de nieuwe objectief-wiskundige moderatie van POL door het duo McCarthy-Thabit? Ze zullen kunnen uitrekenen hoe ze elkaar in evenwicht houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang het maar McCarthy is vind ik alles prima.
Sterker nog, McCarthy heeft aangekondigd dat als hij mod wordt, hij Sidekick het leven zuur gaat maken. Je zult zien dat zodra hij Sidekick weg heeft gepest, hij zijn protegé thabit naar voren schuift als diens vervangerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijgen we nog een fijne zondagavondrel met een "benoeming" van de nieuwe objectief-wiskundige moderatie van POL door het duo McCarthy-Thabit? Ze zullen kunnen uitrekenen hoe ze elkaar in evenwicht houden.
Aan de andere kant heeft SCH wel weer zijn aandacht gehad en zijn punt weten te maken. Daarmee is zijn missie al aardig geslaagd.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
SCH is gewoon gek.
Vermakelijk is het wel. Op het graf van Rommel staat toch een tekst van de geallieerden waarin ze hun respect uiten?
Daar heb je gelijk in maar het is wel irritant. Hij weet altijd het bloed onder de nagels van mensen te halen. Opzich wel knapquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Reya het volgende:
Aan de andere kant heeft SCH wel weer zijn aandacht gehad en zijn punt weten te maken. Daarmee is zijn missie al aardig geslaagd.
Vergelijk het met een actiegroep die een te kappen bos bezet. Ze hebben geen enkele kans om het kappen te verkomen, maar ze komen wel vol in de publiciteit. En dat is uiteindelijk ook het doel van zo'n actiegroep.
Ik ken wel dat soort actiegroepjes, die zijn er toch zelf heilig van overtuigd dat ze mede dankzij die publiciteit een volgend bos wel kunnen redden.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft SCH wel weer zijn aandacht gehad en zijn punt weten te maken. Daarmee is zijn missie al aardig geslaagd.
Vergelijk het met een actiegroep die een te kappen bos bezet. Ze hebben geen enkele kans om het kappen te verkomen, maar ze komen wel vol in de publiciteit. En dat is uiteindelijk ook het doel van zo'n actiegroep.
Waarom heb jij hustler TV en ik niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Busty Beauties, Hustler TV![]()
Niet meer dan dat nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heeft SCH bereikt.. welk punt heeft hij gemaakt? Dat het zondagavond is?
Oh, ok, ik dacht al dat ik weer eens iets niet gesnapt hadquote:
UPC Digitalquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom heb jij hustler TV en ik niet?
Oeh, ja, ik wil er zo een met een diameter van 120 cmquote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef MrX1982 het volgende:
Schotelantenne?
zit er ook al-jazeera op ?quote:
Niet tevreden met UPC Digital?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, ja, ik wil er zo een met een diameter van 120 cm
En dan de Sky decoder
UPC. Daar heb ik nog aandelen van gehad.quote:
Met Sky kan je veel meer ontvangen en dan nog steeds dezelfde kanalen waar ik UPC Digital voor heb.quote:
Ik heb geloof ik wel al jazeera ertussen zitten, met nog een stuk of 5 arabische zenders.quote:
Wow, heb je Bin al eens een gespotquote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb gellof ik wel al jazeera ertussen zitten, met nog een stuk of 5 arabische zenders.
Ik zit alleen naar kanalen te kijken met andere grottenquote:
In dit geval heeft SCH niet zoveel bereikt; hij is namelijk gaan zeuren over iets wat de meeste FOKkers sowieso geen issue vinden. Maar met dergelijke acties - zeker op grote schaal - kun je wel degelijk beinvloeden wat mensen belangrijk achten. Als je de aandacht op je weet te vestigen kun je bepaalde 'slapende' issues opeens weer actueel maken. Denk bijvoorbeeld aan de wereldwijde concerten tegen armoede die vorig jaar werden gehouden: daardoor werden veel meer mensen geattendeerd op het globale armoedevraagstukquote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken wel dat soort actiegroepjes, die zijn er toch zelf heilig van overtuigd dat ze mede dankzij die publiciteit een volgend bos wel kunnen redden.
Wat heeft SCH bereikt.. welk punt heeft hij gemaakt? Dat het zondagavond is?
Zeker. Er zijn acht sollicitaties binnen met goede motivaties. De keuze zal lastig worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
het wordt zo langzamerhand wel spannend wie sizzler gaat opvolgen he?
En de volgende dag waren ze het alweer vergeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In dit geval heeft SCH niet zoveel bereikt; hij is namelijk gaan zeuren over iets wat de meeste FOKkers sowieso geen issue vinden. Maar met dergelijke acties - zeker op grote schaal - kun je wel degelijk beinvloeden wat mensen belangrijk achten. Als je de aandacht op je weet te vestigen kun je bepaalde 'slapende' issues opeens weer actueel maken. Denk bijvoorbeeld aan de wereldwijde concerten tegen armoede die vorig jaar werden gehouden: daardoor werden veel meer mensen geattendeerd op het globale armoedevraagstuk![]()
Mooi dan kan ik gewoon door met me leven daar ik zeker ben dat ik het dan nooit kan wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeker. Er zijn acht sollicitaties binnen met goede motivaties. De keuze zal lastig worden.
En jij mag zeker kiezen he?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeker. Er zijn acht sollicitaties binnen met goede motivaties. De keuze zal lastig worden.
Alleen goeds over de doden hequote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk Harry_Sack.
Ik mag mijn mening geven. Net als andere mods.quote:
Ik mag dit eigenlijk niet lekken, maar hij wordt waarschijnlijk POL-mod.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef Sickie het volgende:
Is die pisvlek van een Jaap Floris / SCH nu eindelijk een keer echt gepermbanned?
Jaap Floris aka Sch aka pisvlek moet zich gewoon eens wat vaker in zijn reet laten naaien. Scheelt ons hier een hoop geklier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet lekken, maar hij wordt waarschijnlijk POL-mod.
macht erotiseertquote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iemand zou solliciteren om mod te worden. Maar goed, als anderen het doen...ik wil toch geleid worden
.
Als jij je hierbij aanbiedt...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jaap Floris aka Sch aka pisvlek moet zich gewoon eens wat vaker in zijn reet laten naaien. Scheelt ons hier een hoop geklier.
Gatver, ik krijg gelijk een beeld in me kop wat ik niet wil hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jaap Floris aka Sch aka pisvlek moet zich gewoon eens wat vaker in zijn reet laten naaien. Scheelt ons hier een hoop geklier.
Dan moet ik hem wel eerst eerst spalken ben ik bang.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als jij je hierbij aanbiedt...
Noorse lesbo's die je druiven voeren.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gatver, ik krijg gelijk een beeld in me kop wat ik niet wil hebben
Moet ik gelijk weer lesbo porn opzetten om het te verdrijven
ik heb jou nog niet in Boe's neuklijstje zien staanquote:
In wiens wat?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik heb jou nog niet in Boe's neuklijstje zien staan![]()
een of ander onzinlijstje waarin een aantal koppelingen worden gelegd.quote:
Oeh, maak me gek!!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noorse lesbo's die je druiven voeren.
Oh, ben ik nog niet gekoppeld aan Yvonne?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
een of ander onzinlijstje waarin een aantal koppelingen worden gelegd.
Nu ben je weer aan het lekken, of kwijlen tis maar hoe je het noemtquote:Op maandag 30 januari 2006 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, ben ik nog niet gekoppeld aan Yvonne?
Wees niet bang, er staat geen enkele poller inquote:Op maandag 30 januari 2006 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, ben ik nog niet gekoppeld aan Yvonne?
Wij zijn het uitschot, de nerds, de ugly onesquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wees niet bang, er staat geen enkele poller in
Jij hebt haar teveelvelplaatje nog niet gezien of wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nu ben je weer aan het lekken, of kwijlen tis maar hoe je het noemt
het elite, wij neuken niet, want wij hebben kennisquote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wij zijn het uitschot, de nerds, de ugly ones
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij hebt haar teveelvelplaatje nog niet gezien of wel?.
Blijf maar bij de Noorse lesbo's inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]nee, ik weet ook niet of ik daar rouwig om moet zijn
Waar staat die dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blijf maar bij de Noorse lesbo's inderdaad.
Flauw, ons eerst lekker maken en dan niet over de brug komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]. Ik behoef nog geen ban.
De tactiek van een goed reporter natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Flauw, ons eerst lekker maken en dan niet over de brug komen.
Ieder zo zijn fetishquote:Op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef RichardQuest het volgende:
Typisch, dat je wel om het plaatje van Yvonne vraagt, en niet om de Noorse lesbo's die je druiven voeren....
Nee, ik ben pas nog bij IKEA geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef RichardQuest het volgende:
Typisch, dat je wel om het plaatje van Yvonne vraagt, en niet om de Noorse lesbo's die je druiven voeren....
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas nog bij IKEA geweest
Je gunt het je ergste vijand nietquote:
Ach, zo erg is IKEA meuk nietquote:
zolang je de gele, blauwe of rode streep maar volgtquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, zo erg is IKEA meuk niet
http://www.alexandervande(...)htlife%20vervolg.htmquote:De vraagzijde
Sekstoeristen komen uit alle hoeken van de wereld. In Thailand zijn het Amerikanen, Europeanen, Australiërs, Japanners, Arabieren, enzovoort, maar ook de Thaien zelf (vaak gaat een Thai wel naar een gelegenheid die niet of nauwelijks toeristisch is). Ook de buitenlanders hebben vaak min of meer "eigen" gebieden. Sommige plekken zijn vooral favoriet bij Westerlingen, op andere plekken komen meer Japanners, op weer andere plekken komen veel Arabieren. Als grootste viezeriken zou je Arabieren kunnen zien. Japanners zijn in principe verlegen smeerlappen, maar Arabieren zijn het smerigst. Vele jaren geleden kwamen er al Arabieren speciaal voor jonge jongetjes naar Thailand, aangezien ze in hun eigen land al over meerdere vrouwen beschikten. Ze zochten dus niet nog een vrouw, maar voor de afwisseling een jongen (kind). De leeftijd van de klanten varieert van jong tot oud. Niet alleen mannen zijn klant, een vrouw kan ook heel gemakkelijk een andere vrouw huren, al komt dat minder vaak voor. Wil een vrouw een man in het buitenland, dan zijn er meer voor de hand liggende bestemmingen (in Afrika bijvoorbeeld). Bijna alle klanten in Thailand zijn mannen.
Ach, de schrijver is iemand die volgens mij ook al alle gogobars in Bangkok heeft gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Niets menselijks is een Arabier vreemd.
Ik mag toch wel zeggen dat van de 8 sollies, er 4 overblijven die serieus overwogen worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef sizzler het volgende:
http://www.dewaarheid.nu/jan01/corrupt_vn.htmquote:Nieuw corruptieschandaal hangt boven VN
NEW YORK, 17 januari 2006 - Temidden van een onophoudende stroom beschuldigingen over verspilling, fraude en misdrijven, hebben de VN acht stafmedewerkers en een aannemer voorlopig geschorst. Bij aankopen voor VN-vredesmissies zou fraude de laatste vijf jaar schering en inslag geweest zijn. Volgens VN-insiders kan het onderzoek wel eens leiden tot een van de grootste financiële schandalen in de geschiedenis van de organisatie.
Een voormalige diplomaat die momenteel deel uitmaakt van een vredesmissie in Europa, zou een Mercedes gekregen hebben om hem te overtuigen een bepaalde aannemer te bevoordelen. De luxewagen werd naar een adres in een onbekend land gestuurd en wacht daar op de terugkeer van de stafmedewerker om verscheept te worden naar zijn thuisland.
In een andere missie zou een koppel dat werkzaam is bij de VN samen een heel systeem op poten hebben gezet om de organisatie te pluimen -meestal in het aankoopbeleid.
"De rest van de staf slaat er geen acht op, of speelt onder één hoedje”, zeggen VN-insiders.
Hoewel het auditrapport nog niet af is, lijken er toch genoeg aanwijzingen te bestaan dat er zich verschillende gevallen van fraude hebben voorgedaan. Het VN-secretariaat heeft alleszins beslist om extra middelen te geven aan de interne organisatie die zich met het fraudeonderzoek bezig houdt, het Office of Internal Oversight (OIOS).
De VN werken ook mee aan verschillende onderzoeken van nationale politiediensten naar fraude bij aankopen van de VN.
Sinds 1948 gaven de VN 34 miljard euro uit aan vredesmissies wereldwijd. Voor de 15 vredesmissies die momenteel lopen, hebben de VN in 2005-2006 een budget van een slordige vier miljard euro. Er zijn voor het ogenblik 85.000 blauwhelmen in dienst, van Libanon tot de Westelijke Sahara en van Kosovo tot Haïti.
Terwijl de kosten voor de vredesmissies de laatste twee decennia in bijna verticale lijn stegen, groeiden verspilling en corruptie aan hetzelfde tempo mee.
Een van de grootste opdoffers voor de VN was de verdwijning van 3,2 miljoen euro uit de gebouwen van de VN-vredesmissie in Somalië, in 1993. Hoewel het Britse Scotland Yard op de zaak werd gezet, werd het geld nooit teruggevonden.
In 1996 betaalden de VN hun personeel in Irak per abuis 800 miljoen euro te veel - waarna ze verwoede pogingen moesten doen om het geld terug te krijgen. Nooit is de organisatie erin geslaagd te achterhalen wie verantwoordelijk was voor de blunder.
Ten tijde van de vredesmissie in Angola werden transportmiddelen en andere diensten aangekocht ter waarde van 560 miljoen euro, zonder de financiële regels en procedures te volgen. Er werd ook geld gevraagd voor goederen en diensten die, zo bleek later, niet essentieel bleken. De bestelling ter waarde van 12,5 miljoen euro kon net op tijd worden afgeblazen.
In Zagreb bleken de VN dan weer voor meer dan 580.000 euro aan kortingen te hebben misgelopen omdat de gekochte goederen niet meteen betaald waren.
Geen enkele van de voorgaande voorbeelden van geldverkwisting haalt het echter bij de vredesmissie in Cambodja. Daar werd voor miljoenen aan auto’s, trucks, telefoons en computers gestolen. In 1993-1994 werd zo voor ruim 6,5 miljoen euro achterover gedrukt. Niemand werd verantwoordelijk gesteld voor de diefstallen. (IPS, Thalif Deen)
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef sigme het volgende:
Over een kwartier moet ik bij de tandarts zijn. Ik heb schrik van de tandarts [afbeelding].
Met één keer een actie houden zul je denk ik idd nog niet veel bereiken. Ik heb me er nooit verder in verdiept, maar ik dacht ooit bij politicologie enkele met experimenten onderbouwde theorieen te hebben gehad die stellen dat wel degelijk valt te manipuleren waar mensen over denken, als je dat maar structureel blijft doen. Hoe mensen denken is wat lastiger te manipulerenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
En de volgende dag waren ze het alweer vergeten.
Zo te lezen ben jij een Berlusconi in spéquote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
om je succes te wensen
Ik haat de tandarts, kampbeulen in spe zijn het![]()
Geen idee waar je het over heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij een Berlusconi in spé![]()
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057208613410.htmlquote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over heb.
Ah, ik ben echter niet rechts en geen italiaan met fascistoide trekjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1057208613410.html
Goeiemorgen, hihi ik begin te melig te worden. Te weinig geslapen en teveel bierquote:
Ik krijg daar altijd katers van ipv melig te wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Goeiemorgen, hihi ik begin te melig te worden. Te weinig geslapen en teveel bier
Dankjewel, lief van jequote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
om je succes te wensen
Mijn tandarts is wel lief, hij weet dat ik wat bangig ben (nadat ik 'm een keer gebeten heb).quote:Ik haat de tandarts, kampbeulen in spe zijn het![]()
Verdovingen zijn vaak erger dan de ingreep. Mensen die al eens injecties in hun gehemelte hebben gehad weten wat ik bedoel.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:19 schreef sigme het volgende:
![]()
[..]
Dankjewel, lief van je.
[..]
Mijn tandarts is wel lief, hij weet dat ik wat bangig ben (nadat ik 'm een keer gebeten heb).
Ik had een stuk kies afgebroken, daarom ging ik. Hij heeft er een klontje witte lijm tegen geplakt, kan weer jaren mee zo. Ik heb me niet eens laten verdoven, dapper he? Deed maar een klein beetje zeer.
Als klein kind verscheidene kerenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Verdovingen zijn vaak erger dan de ingreep. Mensen die al eens injecties in hun gehemelte hebben gehad weten wat ik bedoel.
Kun je dan eigenlijk nog wel praten?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef George-Butters het volgende:
mijn tandarts had een keer per ongeluk mijn tong geraakt. Hele dag met een lamme tong rondgelopen
Lastig met een dood stuk opgezwollen biefstuk in je muilquote:
Ik heb godzijdank nog nooit een opname van mezelf terug gehoord in dronken toestand, dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef MrX1982 het volgende:
Praat je dan niet gewoon als een dronkenlap.
Moet je eens doen. Best vermakelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb godzijdank nog nooit een opname van mezelf terug gehoord in dronken toestand, dus ik heb geen idee.
Je heb me wel eens meegemaakt in beschonken toestand ???quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Best vermakelijk.
Verdoven is ook met z'n tijd meegegaan, en ik vind verdoven niet erger dan geboord worden. Puur vanwege de duur waarin ik me moet beheersen. Een moment wil nog wel, maar een half minuutje boren tegen een zenuw.. is helaas langer dan ik mijn reflexen tot zelfverdediging kan onderdrukken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Verdovingen zijn vaak erger dan de ingreep. Mensen die al eens injecties in hun gehemelte hebben gehad weten wat ik bedoel.
Ja, wat doe je dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Verdoven is ook met z'n tijd meegegaan, en ik vind verdoven niet erger dan geboord worden. Puur vanwege de duur waarin ik me moet beheersen. Een moment wil nog wel, maar een half minuutje boren tegen een zenuw.. is helaas langer dan ik mijn reflexen tot zelfverdediging kan onderdrukken.
Het is eerder het bijt reflex wat pijnlijk is, bijten in een draaiende boor gelocaliseerd in de achterkant van je gebit is niet aan te bevelenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Verdoven is ook met z'n tijd meegegaan, en ik vind verdoven niet erger dan geboord worden. Puur vanwege de duur waarin ik me moet beheersen. Een moment wil nog wel, maar een half minuutje boren tegen een zenuw.. is helaas langer dan ik mijn reflexen tot zelfverdediging kan onderdrukken.
Wat de toestand toelaat, wegdraaien, bijten, afwerende beweging maken met armen. Allemaal reuze lastig voor die arme tandarts. Het helpt mij ook niet, maar de reflex is te sterk om helemaal te onderdrukken. Wel een beetje, wat eruit komt is maar een klein beetje van wat ik eigenlijk wil doen: een directe hoek verkopen, opspringen en wegrennen.quote:
Ik kan je gerust stellen, ik heb je nooit in beschonken toestand gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je heb me wel eens meegemaakt in beschonken toestand ???
Ik heb wel collega's uit jou woongebied namelijk
Die tandarts van je heeft het idd niet makkelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat de toestand toelaat, wegdraaien, bijten, afwerende beweging maken met armen. Allemaal reuze lastig voor die arme tandarts. Het helpt mij ook niet, maar de reflex is te sterk om helemaal te onderdrukken. Wel een beetje, wat eruit komt is maar een klein beetje van wat ik eigenlijk wil doen: een directe hoek verkopen, opspringen en wegrennen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kan je gerust stellen, ik heb je nooit in beschonken toestand gezien.
Speciale zuipmeetingquote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:![]()
Dat komt dan wel bij de eerst volgende meet
![]()
ja, precies, het is vrouwelijke intuitie en mannelijk instinctquote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb geen reflexen. Er zal wel iets mis zijn met m'n overlevingsinstinct
Die gasten krijgen daar vast training in joh. Maar je hebt gelijk, je moet welhaast sadistische trekken hebben om tandarts te willen worden. Zo interessant is een mond niet..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat de toestand toelaat, wegdraaien, bijten, afwerende beweging maken met armen. Allemaal reuze lastig voor die arme tandarts. Het helpt mij ook niet, maar de reflex is te sterk om helemaal te onderdrukken. Wel een beetje, wat eruit komt is maar een klein beetje van wat ik eigenlijk wil doen: een directe hoek verkopen, opspringen en wegrennen.
quote:Oemma
De oemma (Arabisch: الامة الاسلا Al-oemma al-islamiyya of kortweg: Al-oemma) is de wereldwijde islamitische gemeenschap. De gemeenschap heeft een lange geschiedenis van meer dan veertien eeuwen. Slechts in de eerste paar eeuwen van haar bestaan vormde het een politieke eenheid al vonden toen ook geregeld fitna's of onderlinge oorlogen plaats.
Van de oemma wordt al gesproken in de koran en de profeet Mohammed was de eerste leider van de oemma. Mohammed beschouwde ook joden en christenen als deel uitmakend van de oemma, zoals vastgelegd in de Grondwet van Medina.
De oemma wordt gezien als een wereldwijde eenheid, waartoe die landen worden gerekend waar de islam de hoofdgodsdienst is, of algemener, die personen die moslim zijn.
Aan het hoofd van de oemma stond tot 1924 een kalief of opvolger. In dat jaar werd het kalifaat afgeschaft. Door sommige extremistische moslims wordt eenheid in de oemma gezien een ideaal dat opnieuw gerealiseerd moet worden. Hun ideaal is de terugkeer van de kalief die zowel wereldlijke als religieuze macht heeft (volgens het principe van tawhid) en de bijbehorende herinvoering van de Sharia.
Ze willen alleen maar voorwaarden scheppen, toegeven ho maar vooralsnog.quote:Hamas roept op tot dialoog
Uitgegeven: 30 januari 2006 12:04
GAZA-STAD - Een van de leiders van Hamas, Ismail Haniyah, heeft maandag de Verenigde Staten, Rusland, de Verenigde Naties en de Europese Unie, het zogeheten Kwartet, opgeroepen onvoorwaardelijke gesprekken te beginnen met de radicale islamitische partij, die vorige week de Palestijnse parlementsverkiezingen won.
Ook riep hij het Kwartet, dat bemiddelt in het conflict tussen de Israëli's en de Palestijnen, op de financiële steun aan de Palestijnse Autoriteit voort te zetten.
Laten we Gretta vragen..quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar voorwaarden scheppen, toegeven ho maar vooralsnog.
quote:Struikelaar vernielt kostbare vazen
CAMBRIDGE Een museumbezoeker in het Engelse Cambridge heeft per ongeluk 3 onbetaalbare Chinese vazen vernield. Hij struikelde over zijn schoenveters, viel vervolgens van een trapje en belandde tussen de vazen.
Volgens de Britse krant Daily Telegraph zijn het 300 jaar oude vazen uit de Qing-dynastie. Ze stonden al 40 jaar op een vensterbank van het Fitzwilliam Museum in Cambridge.
Andere bezoekers stonden aan de grond genageld toen de vazen in duizenden stukjes braken. Het museum wil de vazen laten repareren."Al zijn de stukjes nog zo klein."
quote:Japanse ouderen steeds crimineler
Steeds meer ouderen in Japan zijn betrokken bij criminaliteit. Uit gegevens van de politie blijkt dat meer dan 10 procent van de mensen die vorig jaar werden gearresteerd ouder was dan 65 jaar. In 1990 was dat percentage nog 2,2 procent. Ouderen zijn vooral vaak betrokken bij diefstal, terwijl 141 mensen werden aangehouden op verdenking van moord, drie keer meer dan vijftien jaar geleden. De moordverdachten bleken het vaak op hun eigen wederhelft te hebben voorzien; eenderde van de slachtoffers was de partner. Japan is in hoog tempo aan het vergrijzen. Bijna een vijfde van de Japanners is ouder dan 65 en naar verwachting is binnen tien jaar een kwart van de bevolking bejaard.
Eigenlijk is die president van Iran gewoon een relnicht.quote:Blair uitgenodigd voor Holocaust-conferentie
De Britse premier Tony Blair is door de Iraanse regering uitgenodigd voor een symposium over de Holocaust. Dit maakte een woordvoerder van het Iraanse ministerie van Buitenlandse zaken vandaag op een persconferentie bekend. Tevens mag Blair een artikel over het onderwerp leveren. Afgelopen maandag gaf Blair kritiek op het voornemen van Teheran om een conferentie te houden waarin de vraag centraal moet staan of de Holocaust wel heeft plaatsgevonden. Hij noemde het plan "schokkend, belachelijk en stom".
Lodewijk Asscher, de lijsttrekker voor de pvda in Amsterdam.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Eerst hier winnen en de identiteit van de tolerante stad veiligstellen, daarna wil ik wel weer horen over de Pastors uit Rotterdam en de dominees uit Den Haag.
Met zo'n kop kun je beter 2de hands auto's gaan verkopen.
Ja een compleet rationele benadering van de politiekquote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijgen we nog een fijne zondagavondrel met een "benoeming" van de nieuwe objectief-wiskundige moderatie van POL door het duo McCarthy-Thabit? Ze zullen kunnen uitrekenen hoe ze elkaar in evenwicht houden.
Ah dus dit zijn jouw gedachten bij Thailand?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.alexandervande(...)htlife%20vervolg.htm
En op de terugweg even langs Mekka om de zonden te vergeven.
Een half uur boren? Hoe groot zijn die tanden van jou wel niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
oei dan ben je inderdaad een lastige klant voor de tandartsquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja en krijgen we ook nog te horen uit wie er gekozen is? Of moeten we dan eerst een beroep doen op de wet openbaarheid bestuur?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Tafkahs het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk te horen wie de nieuwe pol mod wordt?
We halen zo ons lid b tevoorschijn hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en krijgen we ook nog te horen uit wie er gekozen is? Of moeten we dan eerst een beroep doen op de wet openbaarheid bestuur?
Ik vermoed dat het verzoek wordt afgewezen ivm mogelijke schade voor de Staatsveiligheidquote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en krijgen we ook nog te horen uit wie er gekozen is? Of moeten we dan eerst een beroep doen op de wet openbaarheid bestuur?
Nou je lid b houd je maar bij je daar zal Sizzler pas na z'n bezoek aan thailand echt gevoelig voor zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We halen zo ons lid b tevoorschijn hoor![]()
Mensen die gesolliciteerd hebben mogen dat zelf bekend maken als ze dat willen. Zoniet dan vind ik niet dat wij als mods daar iets over moeten zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef RichardQuest het volgende:
Yep, ik vind ook dat de afwijzingen openbaar gemaakt worden, POL transparant. Nieuwe politiek, forumbelang.
We moeten het toch weten of mensen op hun achternaam worden afgewezen?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mensen die gesolliciteerd hebben mogen dat zelf bekend maken als ze dat willen. Zoniet dan vind ik niet dat wij als mods daar iets over moeten zeggen.
Ik lees me nu zoveel mogelijk in. Er zijn best veel manieren waarop toeristen worden opgelicht. Hoe meer is daar over weet, hoe meer ik me er op kan voorbereiden. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk van de cultuur weten zodat ik geen dingen doe waarmee ik de Thai beledig of mezelf voor schut zet. Tot slot wil ik de bezienswaardigheden weten en alle tips en trucs. Ik wil toch weten wat ik kan verwachten. Wat de seksindustrie betreft: gelukkig moet je die opzoeken. Gelukkig want dan hoef ik me niet druk te maken bij een hoerenhuis naar binnen te wandelen als ik dorst heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah dus dit zijn jouw gedachten bij Thailand?
ja ondanks dat thailand het economisch helemaal niet zo slecht doet zijn ertoch een hoop uitwassen. Het schijnt er ook zo corrupt als wat te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik lees me nu zoveel mogelijk in. Er zijn best veel manieren waarop toeristen worden opgelicht. Hoe meer is daar over weet, hoe meer ik me er op kan voorbereiden. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk van de cultuur weten zodat ik geen dingen doe waarmee ik de Thai beledig of mezelf voor schut zet. Tot slot wil ik de bezienswaardigheden weten en alle tips en trucs. Ik wil toch weten wat ik kan verwachten. Wat de seksindustrie betreft: gelukkig moet je die opzoeken. Gelukkig want dan hoef ik me niet druk te maken bij een hoerenhuis naar binnen te wandelen als ik dorst heb.![]()
Maar eigenlijk is het best zielig: veel jongens laten zich tot meisje ombouwen om in de seksindustrie aan de slag te kunnen. Puur uit armoede. Net zoals de "longnecks" waar Thailand om bekend staat. Het verschijnsel was bijna verdwenen omdat het natuurlijk artstikke slecht voor je nek is, maar toen ze merkte dat toeristen er op afkwamen en er foto's van maakte hebben ze het weer ingevoerd. Nu zijn die meisjes meer toeristenattracties. Thailand lijkt me een prachtig land, maar iedere samenleving heeft zijn keerzijde. Helaas.
Je ging toch voornamelijk aan educatie als ontwikkelingswerk doen, sizzler? Is dat algemene educatie of meer specifiek gericht op hoe mensen een onderneming moeten opzetten, managen etc?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik lees me nu zoveel mogelijk in. Er zijn best veel manieren waarop toeristen worden opgelicht. Hoe meer is daar over weet, hoe meer ik me er op kan voorbereiden. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk van de cultuur weten zodat ik geen dingen doe waarmee ik de Thai beledig of mezelf voor schut zet. Tot slot wil ik de bezienswaardigheden weten en alle tips en trucs. Ik wil toch weten wat ik kan verwachten. Wat de seksindustrie betreft: gelukkig moet je die opzoeken. Gelukkig want dan hoef ik me niet druk te maken bij een hoerenhuis naar binnen te wandelen als ik dorst heb.![]()
Maar eigenlijk is het best zielig: veel jongens laten zich tot meisje ombouwen om in de seksindustrie aan de slag te kunnen. Puur uit armoede. Net zoals de "longnecks" waar Thailand om bekend staat. Het verschijnsel was bijna verdwenen omdat het natuurlijk artstikke slecht voor je nek is, maar toen ze merkte dat toeristen er op afkwamen en er foto's van maakte hebben ze het weer ingevoerd. Nu zijn die meisjes meer toeristenattracties. Thailand lijkt me een prachtig land, maar iedere samenleving heeft zijn keerzijde. Helaas.
quote:
quote:Autodidact
Een autodidact is iemand die zijn kennis door zelfstudie heeft verkregen.
De term wordt met name gebruikt bij kennisniveaus waarbij een gedegen opleiding wordt verwacht, zoals bij universitaire of andere hogere studies, en vooral artistieke beroepen, bijvoorbeeld kunstschilders of musici.
Misschien is het een liberaal en tegen subsidietjes van de overheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ofwel te lui om een opleiding te volgen?
Ja, ik ga twee maanden lesgeven. Ik heb aangegeven dat ik ze alles op het gebied van marketing en management kan vertellen, maar ws kom ik in een standaard programma. Hangt er vanaf waar er plek is. Zal wel engelse les worden of computerles. Ik vind het wel best eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Je ging toch voornamelijk aan educatie als ontwikkelingswerk doen, sizzler? Is dat algemene educatie of meer specifiek gericht op hoe mensen een onderneming moeten opzetten, managen etc?
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/84239/index.htmlquote:Het Deense bedrijf Arla heeft een serie advertenties geplaatst in kranten in het Midden-Oosten om een einde te maken aan de boycot van zijn producten door moslims.
De moslims zijn boos, omdat de Deense krant Jyllands-Posten een aantal cartoons plaatste waarin de profeet Mohammed wordt afgebeeld, iets dat streng verboden is volgens de islam (lees Protesten na cartoons profeet Mohammed).
De gewraakte cartoon
Eén van de gewraakte cartoons
Het Deense Arla wordt nu onder druk gezet door zijn klanten om afstand te nemen van de cartoons. Het levensmiddelenbedrijf meldt dat zijn klanten in Saudi-Arabië de Arla-producten niet meer lijken te willen hebben. Ook andere Deense producten worden geboycot door de boze moslims.
De redactie van de krant heeft zijn excuses aangeboden voor het onbedoeld kwetsen van de moslims, maar zei tegelijkertijd zich het recht voor te houden alles af te drukken wat hem goeddunkt.
Rasmussen
Na de ophef, die begon in september, schreven tien ambassadeurs van moslimlanden een brief aan de Deense premier Anders Fog Rasmussen waarin ze hem vroegen de actie van de krant te veroordelen, maar dat weigerde hij. Rasmussen verklaarde dat Denemarken een vrije en onafhankelijke pers heeft, en dat hij onder geen beding wilde ingrijpen.
Rasmussen zei in zijn nieuwjaarstoespraak wel dat het recht op vrije meningsuiting verantwoordelijk gebruikt moet worden.
Het Verbond van Deense bedrijven heeft de Jyllands-Posten nu ook gevraagd om excuses voor de cartoons af te drukken, omdat de actie de zakelijke belangen van Denemarken schaadt.
Protest
Vlak na de publicatie van de cartoons ontstond een storm van protest. Moslimorganisaties spraken van een 'onnodige provocatie' en in Kopenhagen gingen 3.500 mensen de straat op.
De redactie van de krant ontving tientallen dreigtelefoontjes en hatemails en moest bewaakt worden. Twee illustratoren zijn ondergedoken na doodsbedreigingen.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij houd jij je meer met de islam bezig dan de gemiddelde moslim.
Volgens mij gaat hij zich binnenkort bekeren en een aanslag plegenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij houd jij je meer met de islam bezig dan de gemiddelde moslim.
Bekeerde Nederlanders. Dat schijnen idd de ergste te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij zich binnenkort bekeren en een aanslag plegen.
Klopt maar dat is overal met bekeerlingen. Dat zijn de fanatieksten net als ex-rokers.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bekeerde Nederlanders. Dat schijnen idd de ergste te zijn.
Ex-communisten ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar dat is overal met bekeerlingen. Dat zijn de fanatieksten net als ex-rokers.
Ja, inderdaad. We geloven alleen in positieve discriminatiequote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten het toch weten of mensen op hun achternaam worden afgewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |