Anders ga je even zelf in de pap roerenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ga ernaast staan en trek jezelf af terwijl hun aan het neuken zijn, als je pech hebt krijg je een klap, heb je geluk dan mag je dat wijf ook een keer nemen en misschien houden ze er wel mee op als ze jou dat zien doen. Anders kun je ook een filmpje maken (en hier posten) waarmee je ze kunt chanteren
Waarom zou je ze met U aanspreken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef _Denker het volgende:
Usted no puede hacer el amor en el chaparrón.
ofzo
En dan zit ik zeker met die putlucht!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef Pony-Lover het volgende:
Zolang ze het zaad maar weer uit het doucheputje likken na het neuken zie ik het probleem niet zo.![]()
ey je vraagt om advies, dat geef ik je. Je hebt er nooit bijgezegd dat het serieus moest zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Anders ga je even zelf in de pap roeren![]()
ja, neem het op en speel het af als jullie aan het ontbijten of avondeten z\ijn. .quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Ludwig het volgende:
Ja en dan moet ik dat zeker tegen ze zeggen ofzo? Sorry maar ik wil het eigenlijk iets gepaster overbrengen. Iemand een origineel idee?
Beeld het uit als ze het niet snappen. Non verbale communicatie werkt altijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Ludwig het volgende:
Ja en dan moet ik dat zeker tegen ze zeggen ofzo? Sorry maar ik wil het eigenlijk iets gepaster overbrengen. Iemand een origineel idee?
Dat weet ik, maar zo goed ben ik niet in Spaans om de rest van de zin er fatsoenlijk bij te kunne producerenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze met U aanspreken?
Vosotros is beter. (jullie)
Norrit in de douchkop.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:22 schreef Ludwig het volgende:
Hoe kan ik ze op een goede manier duideljik maken dat konijnen in een gemeenschappelijke douche een no-no is? Bijkomend probleem: de een is portugees en de ander spaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |