Miepesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef Marie79 het volgende:
Ik zie dat ik nog met mijn oude datum in het lijstje sta, het mag veranderd worden naar 16 februari
Nooit bij stil gestaan dat je daar beter wat tijd tussen kan laten zitten als je daar voordeel uit wil halen...quote:Ook het orgasme van de vrouw speelt een belangrijke rol bij de kans om zwanger te worden. Op het moment dat de vrouw klaarkomt, stijgt in haar lichaam de spiegel van oxytocine. Dit hormoon versterkt de samentrekkingen van de baarmoeder waarmee het sperma in de richting van de eicel wordt gestuwd.
Een orgasme bespoedigt dus de reis van de zaadcel naar de eicel en daarmee de mogelijke bevruchting. Let op: de zaadcel moet wel eerst enkele uren de kans hebben gekregen om te rijpen in de baarmoedermond. Voor een optimaal effect krijgt de vrouw dus een paar uur na de zaadlozing een orgasme.
Dat is dan weer niet vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
ik heb dat pas geleden op tv gezien,was een programma dat ging over zwanger worden dacht ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
Hey hey hey Nu wel straks een echte foto met een baby he'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Thnx allemaal.
Meteen raak, daarmee dat ik het niet geloof.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef lunastar het volgende:
Hey diaan.. Ben je nu al ongesteld geworden...
Inderdaad glossy heel vervelend.. zeker als je testen toch negatief aangeven... dan als ik eerlijk moet zijn liever meteen ongi worden dan steeds zolang te moeten wachten...
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:30 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad diaan daar wordt je inderdaad heel onzeker van .. je gaat twijfelen aan je lichaam...
Hier ben ik vandaag wel ongesteld geworen.. nieuwe nod 4 maart... en ook nieuwe poging IUI..
Ik hoop voor iedereen dat er een wonder mag komen...
toi toi toi dames![]()
![]()
ja, daarom fluister ik ook maar - anders komen die rot-quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:08 schreef PM-girl het volgende:
oooehooe, spannend Bright, heeft het al vaker zo lang geduurd?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef SHE het volgende:
ok dames, miusschien weten jullie meer
Ik ben nu ruim 2 maanden overtijd...10 thuistesten gedaan, maar nada, noppes
morgen uiteraard met plasje naar de doc, maar ik knijp 'm...stel het ook steeds uit. Wat als die nou ook negatief is?
Ik ben ALTIJD regelmatig ingesteld..nooit zo lang zonder bloeding gezeten..en ik voel me zo zwanger, of verbeeld ik het me maar gewoon?
Weten jullie van " overtijd " perioden die zo lang zijn en iets anders betekenen dan zwangerschap?
NB: ik ben niet gestressed ofzo en leef verder gezond.
Alvast bedankt..en voor de nieuwe zwangeren..feli !![]()
Klinkt stom, of cliche...maar ik ben zonder aanwijsbare oorzaak doodmoe. Mijn buik is continu opgeblazen, heb wat lichte krampjes, maar niks geen menstruatie en dat al 2 maandenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat voel je dan?
Als de test bij de dokter morgen negatief is zal hij/zij je wel verder kunnen vertellen waardoor het misschien komt. Als je normaal wel heel regelmatig bent is het idd vreemd, maar kan verschillende oorzaken hebben volgens mij. Of gewoon 'spontaan' gebeuren.
gefeliciteerd eindelijk zijn ze er dan ,hopelijk gaat het nu beter met je cyclusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Fok lag er een tijd uit....
Ik ben vandaag eindelijk goed ongi geworden![]()
op naar een volgende ronde. MODs willen jullie mijn NOD op 5 maart 2006 zetten?
Haha nee ik woon in prov Utrecht. Woonde voorheen in IJsselstein en daar is het echt wel carnaval hoor!! We hebben een echte optochtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Meimeltje! Vroeg me al af hoe het met je ging.![]()
Ja Carnaval, daar moet ik nog een goede smoes voor gaan bedenken!!
Maaruh, jij woont toch niet in brabant/limburg??
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel piesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Ren maar naar de apotheek, je hebt er geen ochtendurine voor nodig
Ik denk dat de kans bestaat dat je een persisterende follikel hebt/had of een myoom. Ben benieuwd naar de echo. Succes.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloed zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Maar de echo wil hij doorzetten, zodat wij zeker weten dat het allemaal in orde zit. Ik wil immers nog wel een klein SHE-tje produceren in de toekomst
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloedt zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Konstant in OUDquote:
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:09 schreef Bright het volgende:
En hier is't weer over ...
Vandaag zal ik bellen voor een afspraak voor die baarmoederfoto-test, zodat we in ieder geval uitsluitsel kunnen geven of het iets lichamelijks is.
Ik denk ook dat het niet positief is... Brightvrouw is denk ik ongi geworden.... balen Bright....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?
Jullie waren toch nog aan het wachten, of nu dus niet meer?
Opvangen in een glaasje en daar de test inzetten is mijn tip van de dagquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef glossy het volgende:
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel pies
maar het kan nog komen (wat ik niet hoop),dus ik wacht nog ff
watte?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning, die valt weg zodra de test negatief is...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef Bright het volgende:
[...]
Vreemd... Het lijkt net dat de vrouwen onbewust willen testen op het moment dat hun lichaam vindt dat de duivels nu maar eens moeten komen...
Die vind ik logischer dan de verklaring van Bright.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning die valt weg zodra de test negatief is...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Glossy een hele dikke knuffel voor jou. Wat is het toch een ontzettend rotmoment als je net de hoop hebt dat het dan toch eindelijk zover is en dat juist op dat moment die rotduivels doorbrekenOvertijd en niet zwanger zouden in combinatie verboden moeten worden!
Ook ik heb wel eens expres getest omdat ik maar zat te wachten op een ongesteldheid die niet kwam. Meestal werd ik dezelfde dag of anders wel de volgende dag ongesteld. Het is een beetje een dubbel gevoel omdat je als je nog niet getest hebt nog even kunt doordromen over zwanger zijn, een negatieve test komt altijd rauw op je dak vallen. Om eerlijk te zijn vind tegen een negatieve test aankijken nog moeilijker dan daadwerkelijk ongesteld worden. Ik kan dat stomme schermpje met zo´n kil enkel streepje gewoon niet meer aanzien
na een middagje flink balen,gaan we weer vrolijk verder ,gister zat ik zo te denken dat ik maar in april zwanger moet raken,dan komt het kindje in januari dan hoef ik met kerst of oud en nieuw niet te werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef PM-girl het volgende:
Oneee,GLossy, shit. Het leek zo mooi!
Sterkte meid!
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Konstant in OUDAlles verwacht.. behalve dat!
![]()
Aangezien mijn NOD nog op ??? februari staat, nog maar een keer mijn verzoekje......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Fok lag er een tijd uit....
Ik ben vandaag eindelijk goed ongi geworden![]()
op naar een volgende ronde. MODs willen jullie mijn NOD op 5 maart 2006 zetten?
Inderdaad meid ik hoop het ook... aan het klussen zal het hier zeker niet liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aangezien mijn NOD nog op ??? februari staat, nog maar een keer mijn verzoekje......
LUna we gaan weer samen aftellen.... hahaha leuk, nu hopen dat we ook een keer gelijk zwanger zijn.
Dat denk ik ook... geeft niets hoor, maar ik vind het wel prettig om het juist te hebben staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het veranderd Diaan! Ik denk dat we erover heen gekeken hebben in onze vreugde weer op het forum te kunnen zaterdag.
misschien mag ik het niet zeggen maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef Ticootje het volgende:
ik hoop trouwens niet dat ik deze maand zwanger wordt want ...
nou niet helemaal met zijn alle hoorwant ik doe niet mee op valentijnsdag met testen heeft toch geen nut dan zit ik bijna in me vruchtbare dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Meimeltje het volgende:
Haha leuk met zn allen op valentijnsdag testen en dan allemaal 2 streepjes he![]()
Denk niet dat ik op valentijnsdag zelf ga testen, want das mn nod dag. Denk ook niet dat ik kans heb dat het deze maand gelukt is.
Maar zou wel mooi zijn om bij iemand hier een positieve test te zien die dag
Dan moet jij iets anders doen met Valentijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 schreef glossy het volgende:
nou niet helemaal met zijn alle hoorwant ik doe niet mee op valentijnsdag met testen heeft toch geen nut dan zit ik bijna in me vruchtbare dagen
Die lange dweil van dr er op scheurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan moet jij iets anders doen met Valentijn![]()
Ik ook niet Spekquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
misschien mag ik het niet zeggen maardit soort dingen snap ik dus niet
Ik ben midden in de zomer jarig en ik zei vroeger altijd 'dat ga ik mijn kindjes later niet aan doen' dus die maanden sla ik dan wel even over'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
misschien mag ik het niet zeggen maardit soort dingen snap ik dus niet
psies en de andere dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Die lange dweil van dr er op scheuren
spannend luna.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
Hoe is het hier??
Hier ff een updatje
de dag is hectisch begonnen, ben van de trap gevallen, met als gevolg een dikke blauuwe plek op mijn bil maar de FM was in orde, de folikel was al over de 18mm, vanavond pregnyl laten zetten en dan zaterdag insiminatie, maar de gyn zei iets van de piek nakijken en als die hoog was gingen ze bellen en zou de insiminatie morgen al doorgaan...
groetjes meiden
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
toevallig viel ik 2 dagen geleden ook van de trap ....
laten we het hopen phileine, dan heb ik zo'n val er wel voor over
want mijn god.... wat een pijn hier zeg! en flink blauw aan de rechterkant arm, zij, heup, kont en been
LUNA: Spannend!!
tja het gaat soms zo snel hé, en dan zo verbaasd dat de folikel al zo groot was dus had weer de helft verstaan, maar ze hebben niet gebeld dus zaterdag insiminatie... de zenuwen komen met momenten al naar boven... spannendquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
luna de gyn bedoelde de LH piek. Spannend zeg
inderdaad laten we hopen.. want plezant is andersquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef phileine het volgende:
luna, toen ik zwanger probeerde te worden zat ik in zo'n tuttenclubjeop OOL en daar vielen er twee van de trap en die waren allebei diezelfde maand zwanger. Ik wou me toen wel van de trap af gooien omdat ik dacht dat dat blijkbaar geluk bracht. dus wie weet...
Hee - streepie!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
![]()
dat is inderdaad toevallig. Ben ook een paar weken geleden van de trap gelazerd (nog steeds pijnlijke arm van het vastklampen aan de leuning), afgelopen weekend getest, en zie... zwanger!
Welkom ik80quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef ik80 het volgende:
nou oke dan ik ook.
Ben eind december gestopt met de pil. Maar jan. moesten we even afwachten ivm met een bezoek aan het ziekenhuis voor mijn rug (scoliose)
Daar is groen licht gegeven. Dus deze maand zijn we dus echt begonnen...
Mij lijkt het stug dat het deze maand al gelukt is, ik voel niks raars, en soms beeld ik me van alles in.
Wat betekend NOD, is dat de eerste dag dat je eigenlijk ongi moet worden, maar wat je niet wil?
dan is het 16 feb.
spannend hoor. Volgens het pendel-topic raak ik in mei zwanger van een jongen.
Om ff in haar plaats te reageren (sorry Diaan)quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Belana het volgende:
wat is PCO Diaan?
Yeps gelijk veiligquote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef Beaker het volgende:
Ik weet het mag geloof ik niet, maar....... ik heb een vraag![]()
Op aanraden van de HA ben ik weer met de pil begonnen omdat ik zo ziek ben geweest de laatste keer van mijn ovulatiebloeding etc. ik ben begonnen met slikken op de eerste dag van mijn menstruatie, nu is hij toch gelijk veilig? Ik kan het nergens terug vinden in de bijsluiter.......
Het is overigens een vrij lichte pil namelijk de Yasmin
na deze vraag ben ik weer in lurkstand
Geeft niet hoor Leonieke.....quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Om ff in haar plaats te reageren (sorry Diaan)
[Centraal] - PCO of PCOS
Ik had er zelf niet eens meer aangedacht, toen ze het zei, dacht ik... ow ja.... duidelijk. Het was ook erg duidelijk te zien die zwarte vlekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Och Diaan dat is waar ik al bang voor was. Gelukkig zijn ze er nu wel achter wat het is, zodat er wat aan gedaan kan worden!
Kon jij dat echt zien? Ik kon nauwelijks mijn eierstokken onderscheiden van de restquote:Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had er zelf niet eens meer aangedacht, toen ze het zei, dacht ik... ow ja.... duidelijk. Het was ook erg duidelijk te zien die zwarte vlekken.
Ik kon ook geen onderscheid zien tussen eierstokken en de rest, maar die zwarte vlekken kon ik wel goed zien ja... maar ze heeft het me ook heel duidelijk aangewezen, uit mezelf waarschijnlijk nooit kunnen zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kon jij dat echt zien? Ik kon nauwelijks mijn eierstokken onderscheiden van de rest![]()
Vandaag heb ik ze opnieuw gezien![]()
blijkbaar zijn ze zelfs ook groter dan normaal bij pco. Bij mij zijn ze 3.8 (cm vermoed ik
) en normaal zijn ze 3.0 tot 3.2. Zo groot vond ik het verschil niet, maar de gyn zei me dat het toch wel heel duidelijk was. Heb ik haar maar weer gelijk gegeven en heftig ja geschud
Mijn gyn zei me ooit dat ze kon voelen waar je precies in jouw cyclus zat: voor eisprong, erna, net op het einde, ... Geen flauw idee hoe je in godsnaam zoiets kunt voelen door gewoon ff in de vagina te gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik blijf het wel bijzonder vinden hoe goed ze alles kunnen zien hoor.
Dankjewel, wat een vreselijk heldere uitleg geef je daar in je openingspost.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Om ff in haar plaats te reageren (sorry Diaan)
[Centraal] - PCO of PCOS
ja - het was wel schrikken. En dan heel vervelend dat je het maar lijdzaam moet aanzien en helemaal niks kan doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
Heftig Bright, gelukkig is het goed afgelopen.Nu lekker genieten van de wintersport!!
Het begon zo'n 5 tot 10 minuten nadat we klaar waren met die eerste test. Na die test moet je toch nog 30 minuten wachten voor de laatste controlefoto. Tijdens het wachten ging het dus fout.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hé Bright wat naar dat je vrouw zich na afloop zo beroerd voelde zeg. Zou het niet een verlate reactie kunnen zijn geweest van de pijn van de HSG. Door de vloeistof heb je na afloop nogal wat menstruatieachtige pijn doordat de baarmoeder samentrekt als reactie op het onderzoek. Het onderzoek zelf vond ik ook allezins meevallen. Ik was zelfs vergeten vantevoren de voorgeschreven pijnstillers in te nemen, maar heb ze ook niet echt nodig gehad. De napijn kan wel erg vervelend zijn. Er wordt gezegd dat je na een HSG een verhoogde kans op zwangerschap hebt omdat de eileiders lekker doorgespoeld zijn en eventuele miniscule obstakels uit de weg zijn geruimd, dus ik zou er zeker voor gaan deze cyclus
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef Xanthe het volgende:
Ik vond dat onderzoek dus echt heel erg pijnlijk. Maar dat kwam door het ballonnetje dat ze gingen opblazen om dat slangetje goed te laten zitten. De rest deed eigenlijk nu ik weer goed na denk niet zeer. Dat balonnetje hebben ze ook maar voor de helft bij mij opgeblazen omdat ik het anders niet uithield van de pijn. Alles tijdens het onderzoek en erna heb ik geen last van gehad.
Heel herkenbaar.. hier dus van hsg niks gevoeld, ik dacht van ja voor niks pilleke ingenomen, ben zo al geen pillenliefhebber, maar nog geen 5 minuten later, ik was me nog aan het aankleden kwam d epijn, en ik heb er ook goed van afgezien... Maar is ook voorbij gegaan na iets meer dan een half uur... Zo zie je dat iedereen anders is héquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Bright het volgende:
Nou, gisteren de HSG-test gehad... De test zelf stelt echt niks voor, mamaBright gaf nog aan dat ze helemaal nergens last van had en die twee paracetamolletjes voor niets had ingenomen.
Maar daarna moesten we een half uurtje wachten voor de afsluitende foto (controle of de vloeistof weg is) dus even in de wachtruimte zitten.
Daar ging het niet goed; mijn vrouw reageerde blijkbaar bijzonder heftig op de contrastvloeistof. Ze werd duizelig, kreeg het heet, terwijl ze koude handen had, moest overgeven en werd echt heel groen van kleur!
Gelukkig kwam de arts die ons had geholpen toevallig langs. Ze had ons natuurlijk niet in zo'n toestand verwacht. Ze heeft een bed geregeld en uiteindelijk is mijn vrouw nog even opgenomen geweest. Gelukkig zakte het na een uurtje wel af en zijn we wat later naar huis gegaan. Daarna was het ook weer helemaal over.
De arts had zo'n sterke reactie nog nooit meegemaakt. Maar mijn vrouw had vroeger ook bijzonder veel pijn rond de menstruatie. Ook toen moest ze overgeven etc.
Oh ja - de uitslag: uiteraard krijgen we alleen de voorlopige uitslag, maar ik heb de foto's gezien en het ziet er wel goed uit; de eileiders zijn keurig open, dus eigenlijk hadden we al lang in verwachting moeten zijn ...
Nou ja, eind van deze week op de wintersport, kunnen we gaan klussen in de sneeuw
Was dit nog een foutje, of ben je ongesteld geworden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
Mn NOD staat nog op vandaag, deze mag naar 10 maart....thnx
Ja afgelopen vrijdag al, staat hier al ergens eerder in het topicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Was dit nog een foutje, of ben je ongesteld geworden?![]()
sorry! dat wist ik ook!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja afgelopen vrijdag al, staat hier al ergens eerder in het topic
edit: Thnx Lois!
Dank je wel, de wintersport doet vast wel goed, lekker met z'n tweetjes bezig zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef lunastar het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.. hier dus van hsg niks gevoeld, ik dacht van ja voor niks pilleke ingenomen, ben zo al geen pillenliefhebber, maar nog geen 5 minuten later, ik was me nog aan het aankleden kwam d epijn, en ik heb er ook goed van afgezien... Maar is ook voorbij gegaan na iets meer dan een half uur... Zo zie je dat iedereen anders is hé
ik hoop dat je vrouwtje nu gene last meer heeft en veel succes op de wintersport
Dames en heer ik duim heel hard voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor...helemaal niet warrig... ik loop met hetzelfde in mijn hoofd...en iedere keer denk ik weer..ach nog 1 cyclusquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Marie79 het volgende:
Bright, wat naar voor jullie dat het allemaal zo rot ging met je vrouw na de HSG. Hopelijk is idd de uitslag hiervan positief!
En Diaan PCO... Ben benieuwd hoe de behandeling gaat verlopen!
Nou, morgen mijn NOD en ik verwacht wel ongesteld te worden, hoor! Niet eens het feit dat er gewoon heel weinig kans is dat het raak is deze maand, eerst ik ziek, toen mijn. Ik heb momenteel erg veel zin in chocola en daar wijst toch wel naar dat de ongesteldheid eraan zit te komen.
Heb met mezelf afgesproken, zodra ik ongesteld word, ga ik de huisarts bellen om een afspraak voor een doorverwijzing naar de gyn. Ik heb het nu sinds 1 januari voor me uitgeschoven (lees: ontkent dat het toch echt nodig is) en ik heb dit van de week ook tegengezegd dat ik het ga doen, dus gá ik het ook doen! warrig verhaal voor m'n gevoel
Helemaal niet warrig hoor! Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag? Succes ermee in ieder geval, en misschien komt er nog wel goed nieuws deze week?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Marie79 het volgende:
Bright, wat naar voor jullie dat het allemaal zo rot ging met je vrouw na de HSG. Hopelijk is idd de uitslag hiervan positief!
En Diaan PCO... Ben benieuwd hoe de behandeling gaat verlopen!
Nou, morgen mijn NOD en ik verwacht wel ongesteld te worden, hoor! Niet eens het feit dat er gewoon heel weinig kans is dat het raak is deze maand, eerst ik ziek, toen mijn. Ik heb momenteel erg veel zin in chocola en daar wijst toch wel naar dat de ongesteldheid eraan zit te komen.
Heb met mezelf afgesproken, zodra ik ongesteld word, ga ik de huisarts bellen om een afspraak voor een doorverwijzing naar de gyn. Ik heb het nu sinds 1 januari voor me uitgeschoven (lees: ontkent dat het toch echt nodig is) en ik heb dit van de week ook tegengezegd dat ik het ga doen, dus gá ik het ook doen! warrig verhaal voor m'n gevoel
In juni 2004 de eerste keer zwanger, een maand later een miskraam (8 1/2 week). Daarna juli 2005 een positieve test, dit ging na één week weer fout. Na deze miskraam bij de huisarts geweest en afgesproken dat wanneer ik 1 januari j.l. niet zwanger zou zijn, wij weer bij hem terug zouden komen! dus het wordt tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Helemaal niet warrig hoor! Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag? Succes ermee in ieder geval, en misschien komt er nog wel goed nieuws deze week?
IK ga daar ook maar weer eens intensief mee beginnen...sinds ik geen pil meer slik ben ik zo 25-30quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat de gyn bedacht heeft voor behandeling. Ik heb mezelf al wel voorgenomen om proberen af te vallen... misschien dat dat al een begin is. Ik vind het alleen verdomde moeilijk.
Nou dan zal het bij mij ook toevallig zijn aangezien mijn gewicht rond die tijd ook zomaar kan een paar kilo kan verschillenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Suzziieee het volgende:
...zo ongeveer dat ik mijn eisprong heb kom ik in 2-3 dagen 3-4 kilo aan,en als ik ongesteld word gaat er maar 2 kilo af.....toeval zegt ie dan![]()
Ik vind ook dat je genoeg geduld hebt vertoond hoor. Gewoon afspraak maken....quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef Ticootje het volgende:
even een vraagje, wanneer vinden jullie het wel tijd om eens met de HA te gaan praten als het niet lukt. Ik vind dat ik toch wel genoeg geduld heb getoont, we zijn nu bijna een jaar bezig.
Toeval bestaat toch niet??quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
IK ga daar ook maar weer eens intensief mee beginnen...sinds ik geen pil meer slik ben ik zo 25-30kilo aangekomen.Daarom dat ik me dus ook wel eens afvraag of het wel allemaal goed zit daarbinnen.Volgens mijn internist kan het niets te maken hebben met stoppen met de pil.Maarja...zo ongeveer dat ik mijn eisprong heb kom ik in 2-3 dagen 3-4 kilo aan,en als ik ongesteld word gaat er maar 2 kilo af.....toeval zegt ie dan
![]()
Nu ik erover denk...moet ik toch maar weer es naar de huisarts....![]()
Bij mij overgewicht, geen cyclus en nu dan die echo van de kralenkrans, of is dat geen symptoom? Bloeddruk en suikerspiegel weet ik niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben helemaal mee
Ik ben al blij dat ik geen last heb van pukkels. De PCO-symptomen bij mij zijn: overbeharing (door te veel aan mannelijke hormonen), overgewicht en geen cyclus (ik wacht nog steeds op mijn eerste eisprong).
Hmmmm ach ben er nu wel blij mee dat bekend is waar het aan ligt... en nu maar afvallenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het echobeeld van een kralenkrans is geloof ik symptoom nummer 1
ksssttquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef Marie79 het volgende:
Ik duik er gewoon maar ff tussenin, maar alleen om te melden dat ik denk dat mijn ongesteld elk moment kan losbarsten, had nu drie druppels bloed, dus het begin is er, helaas...
Ja, dat snap ik ook wel, en ik zeg ook niet dat je er helemaal niets over mag zeggen, maar omdat er voor de meiden die langer wachten en die evt. problemen hebben en voor PCO andere topics zijn kan dat dus beter in die andere topics waar er tijd en ruimte voor is zodat het hier over het piesen van streepjes en het wachten kan blijven gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef Ticootje het volgende:
het is gewoon zo dat we met veel meiden/vrouwen al best lang aan t wachten zijn op dat streepje denk ik.
Ja, dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Meimeltje het volgende:
Begrijp ik het goed dat je nu een afspraak bij de HA gaat maken, aangezien het niet wil lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |