nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel piesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Ren maar naar de apotheek, je hebt er geen ochtendurine voor nodig
Ik denk dat de kans bestaat dat je een persisterende follikel hebt/had of een myoom. Ben benieuwd naar de echo. Succes.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloed zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Maar de echo wil hij doorzetten, zodat wij zeker weten dat het allemaal in orde zit. Ik wil immers nog wel een klein SHE-tje produceren in de toekomst
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloedt zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Konstant in OUDquote:
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:09 schreef Bright het volgende:
En hier is't weer over ...
Vandaag zal ik bellen voor een afspraak voor die baarmoederfoto-test, zodat we in ieder geval uitsluitsel kunnen geven of het iets lichamelijks is.
Ik denk ook dat het niet positief is... Brightvrouw is denk ik ongi geworden.... balen Bright....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?
Jullie waren toch nog aan het wachten, of nu dus niet meer?
Opvangen in een glaasje en daar de test inzetten is mijn tip van de dagquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef glossy het volgende:
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel pies
maar het kan nog komen (wat ik niet hoop),dus ik wacht nog ff
watte?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning, die valt weg zodra de test negatief is...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef Bright het volgende:
[...]
Vreemd... Het lijkt net dat de vrouwen onbewust willen testen op het moment dat hun lichaam vindt dat de duivels nu maar eens moeten komen...
Die vind ik logischer dan de verklaring van Bright.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning die valt weg zodra de test negatief is...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Glossy een hele dikke knuffel voor jou. Wat is het toch een ontzettend rotmoment als je net de hoop hebt dat het dan toch eindelijk zover is en dat juist op dat moment die rotduivels doorbrekenOvertijd en niet zwanger zouden in combinatie verboden moeten worden!
Ook ik heb wel eens expres getest omdat ik maar zat te wachten op een ongesteldheid die niet kwam. Meestal werd ik dezelfde dag of anders wel de volgende dag ongesteld. Het is een beetje een dubbel gevoel omdat je als je nog niet getest hebt nog even kunt doordromen over zwanger zijn, een negatieve test komt altijd rauw op je dak vallen. Om eerlijk te zijn vind tegen een negatieve test aankijken nog moeilijker dan daadwerkelijk ongesteld worden. Ik kan dat stomme schermpje met zo´n kil enkel streepje gewoon niet meer aanzien
na een middagje flink balen,gaan we weer vrolijk verder ,gister zat ik zo te denken dat ik maar in april zwanger moet raken,dan komt het kindje in januari dan hoef ik met kerst of oud en nieuw niet te werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef PM-girl het volgende:
Oneee,GLossy, shit. Het leek zo mooi!
Sterkte meid!
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Konstant in OUDAlles verwacht.. behalve dat!
![]()
Aangezien mijn NOD nog op ??? februari staat, nog maar een keer mijn verzoekje......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Fok lag er een tijd uit....
Ik ben vandaag eindelijk goed ongi geworden![]()
op naar een volgende ronde. MODs willen jullie mijn NOD op 5 maart 2006 zetten?
Inderdaad meid ik hoop het ook... aan het klussen zal het hier zeker niet liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aangezien mijn NOD nog op ??? februari staat, nog maar een keer mijn verzoekje......
LUna we gaan weer samen aftellen.... hahaha leuk, nu hopen dat we ook een keer gelijk zwanger zijn.
Dat denk ik ook... geeft niets hoor, maar ik vind het wel prettig om het juist te hebben staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het veranderd Diaan! Ik denk dat we erover heen gekeken hebben in onze vreugde weer op het forum te kunnen zaterdag.
misschien mag ik het niet zeggen maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef Ticootje het volgende:
ik hoop trouwens niet dat ik deze maand zwanger wordt want ...
nou niet helemaal met zijn alle hoorwant ik doe niet mee op valentijnsdag met testen heeft toch geen nut dan zit ik bijna in me vruchtbare dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Meimeltje het volgende:
Haha leuk met zn allen op valentijnsdag testen en dan allemaal 2 streepjes he![]()
Denk niet dat ik op valentijnsdag zelf ga testen, want das mn nod dag. Denk ook niet dat ik kans heb dat het deze maand gelukt is.
Maar zou wel mooi zijn om bij iemand hier een positieve test te zien die dag
Dan moet jij iets anders doen met Valentijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 schreef glossy het volgende:
nou niet helemaal met zijn alle hoorwant ik doe niet mee op valentijnsdag met testen heeft toch geen nut dan zit ik bijna in me vruchtbare dagen
Die lange dweil van dr er op scheurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan moet jij iets anders doen met Valentijn![]()
Ik ook niet Spekquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
misschien mag ik het niet zeggen maardit soort dingen snap ik dus niet
Ik ben midden in de zomer jarig en ik zei vroeger altijd 'dat ga ik mijn kindjes later niet aan doen' dus die maanden sla ik dan wel even over'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
misschien mag ik het niet zeggen maardit soort dingen snap ik dus niet
psies en de andere dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Die lange dweil van dr er op scheuren
spannend luna.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
Hoe is het hier??
Hier ff een updatje
de dag is hectisch begonnen, ben van de trap gevallen, met als gevolg een dikke blauuwe plek op mijn bil maar de FM was in orde, de folikel was al over de 18mm, vanavond pregnyl laten zetten en dan zaterdag insiminatie, maar de gyn zei iets van de piek nakijken en als die hoog was gingen ze bellen en zou de insiminatie morgen al doorgaan...
groetjes meiden
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
toevallig viel ik 2 dagen geleden ook van de trap ....
laten we het hopen phileine, dan heb ik zo'n val er wel voor over
want mijn god.... wat een pijn hier zeg! en flink blauw aan de rechterkant arm, zij, heup, kont en been
LUNA: Spannend!!
tja het gaat soms zo snel hé, en dan zo verbaasd dat de folikel al zo groot was dus had weer de helft verstaan, maar ze hebben niet gebeld dus zaterdag insiminatie... de zenuwen komen met momenten al naar boven... spannendquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
luna de gyn bedoelde de LH piek. Spannend zeg
inderdaad laten we hopen.. want plezant is andersquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef phileine het volgende:
luna, toen ik zwanger probeerde te worden zat ik in zo'n tuttenclubjeop OOL en daar vielen er twee van de trap en die waren allebei diezelfde maand zwanger. Ik wou me toen wel van de trap af gooien omdat ik dacht dat dat blijkbaar geluk bracht. dus wie weet...
Hee - streepie!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
![]()
dat is inderdaad toevallig. Ben ook een paar weken geleden van de trap gelazerd (nog steeds pijnlijke arm van het vastklampen aan de leuning), afgelopen weekend getest, en zie... zwanger!
Welkom ik80quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef ik80 het volgende:
nou oke dan ik ook.
Ben eind december gestopt met de pil. Maar jan. moesten we even afwachten ivm met een bezoek aan het ziekenhuis voor mijn rug (scoliose)
Daar is groen licht gegeven. Dus deze maand zijn we dus echt begonnen...
Mij lijkt het stug dat het deze maand al gelukt is, ik voel niks raars, en soms beeld ik me van alles in.
Wat betekend NOD, is dat de eerste dag dat je eigenlijk ongi moet worden, maar wat je niet wil?
dan is het 16 feb.
spannend hoor. Volgens het pendel-topic raak ik in mei zwanger van een jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |