quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef lunastar het volgende:
Hey diaan.. Ben je nu al ongesteld geworden...
Inderdaad glossy heel vervelend.. zeker als je testen toch negatief aangeven... dan als ik eerlijk moet zijn liever meteen ongi worden dan steeds zolang te moeten wachten...
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:30 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad diaan daar wordt je inderdaad heel onzeker van .. je gaat twijfelen aan je lichaam...
Hier ben ik vandaag wel ongesteld geworen.. nieuwe nod 4 maart... en ook nieuwe poging IUI..
Ik hoop voor iedereen dat er een wonder mag komen...
toi toi toi dames![]()
![]()
ja, daarom fluister ik ook maar - anders komen die rot-quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:08 schreef PM-girl het volgende:
oooehooe, spannend Bright, heeft het al vaker zo lang geduurd?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef SHE het volgende:
ok dames, miusschien weten jullie meer
Ik ben nu ruim 2 maanden overtijd...10 thuistesten gedaan, maar nada, noppes
morgen uiteraard met plasje naar de doc, maar ik knijp 'm...stel het ook steeds uit. Wat als die nou ook negatief is?
Ik ben ALTIJD regelmatig ingesteld..nooit zo lang zonder bloeding gezeten..en ik voel me zo zwanger, of verbeeld ik het me maar gewoon?
Weten jullie van " overtijd " perioden die zo lang zijn en iets anders betekenen dan zwangerschap?
NB: ik ben niet gestressed ofzo en leef verder gezond.
Alvast bedankt..en voor de nieuwe zwangeren..feli !![]()
Klinkt stom, of cliche...maar ik ben zonder aanwijsbare oorzaak doodmoe. Mijn buik is continu opgeblazen, heb wat lichte krampjes, maar niks geen menstruatie en dat al 2 maandenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat voel je dan?
Als de test bij de dokter morgen negatief is zal hij/zij je wel verder kunnen vertellen waardoor het misschien komt. Als je normaal wel heel regelmatig bent is het idd vreemd, maar kan verschillende oorzaken hebben volgens mij. Of gewoon 'spontaan' gebeuren.
gefeliciteerd eindelijk zijn ze er dan ,hopelijk gaat het nu beter met je cyclusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Fok lag er een tijd uit....
Ik ben vandaag eindelijk goed ongi geworden![]()
op naar een volgende ronde. MODs willen jullie mijn NOD op 5 maart 2006 zetten?
Haha nee ik woon in prov Utrecht. Woonde voorheen in IJsselstein en daar is het echt wel carnaval hoor!! We hebben een echte optochtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Meimeltje! Vroeg me al af hoe het met je ging.![]()
Ja Carnaval, daar moet ik nog een goede smoes voor gaan bedenken!!
Maaruh, jij woont toch niet in brabant/limburg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |