Miepesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef Marie79 het volgende:
Ik zie dat ik nog met mijn oude datum in het lijstje sta, het mag veranderd worden naar 16 februari
Nooit bij stil gestaan dat je daar beter wat tijd tussen kan laten zitten als je daar voordeel uit wil halen...quote:Ook het orgasme van de vrouw speelt een belangrijke rol bij de kans om zwanger te worden. Op het moment dat de vrouw klaarkomt, stijgt in haar lichaam de spiegel van oxytocine. Dit hormoon versterkt de samentrekkingen van de baarmoeder waarmee het sperma in de richting van de eicel wordt gestuwd.
Een orgasme bespoedigt dus de reis van de zaadcel naar de eicel en daarmee de mogelijke bevruchting. Let op: de zaadcel moet wel eerst enkele uren de kans hebben gekregen om te rijpen in de baarmoedermond. Voor een optimaal effect krijgt de vrouw dus een paar uur na de zaadlozing een orgasme.
Dat is dan weer niet vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
ik heb dat pas geleden op tv gezien,was een programma dat ging over zwanger worden dacht ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
Hey hey hey Nu wel straks een echte foto met een baby he'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Thnx allemaal.
Meteen raak, daarmee dat ik het niet geloof.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef lunastar het volgende:
Hey diaan.. Ben je nu al ongesteld geworden...
Inderdaad glossy heel vervelend.. zeker als je testen toch negatief aangeven... dan als ik eerlijk moet zijn liever meteen ongi worden dan steeds zolang te moeten wachten...
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:30 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad diaan daar wordt je inderdaad heel onzeker van .. je gaat twijfelen aan je lichaam...
Hier ben ik vandaag wel ongesteld geworen.. nieuwe nod 4 maart... en ook nieuwe poging IUI..
Ik hoop voor iedereen dat er een wonder mag komen...
toi toi toi dames![]()
![]()
ja, daarom fluister ik ook maar - anders komen die rot-quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:08 schreef PM-girl het volgende:
oooehooe, spannend Bright, heeft het al vaker zo lang geduurd?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef SHE het volgende:
ok dames, miusschien weten jullie meer
Ik ben nu ruim 2 maanden overtijd...10 thuistesten gedaan, maar nada, noppes
morgen uiteraard met plasje naar de doc, maar ik knijp 'm...stel het ook steeds uit. Wat als die nou ook negatief is?
Ik ben ALTIJD regelmatig ingesteld..nooit zo lang zonder bloeding gezeten..en ik voel me zo zwanger, of verbeeld ik het me maar gewoon?
Weten jullie van " overtijd " perioden die zo lang zijn en iets anders betekenen dan zwangerschap?
NB: ik ben niet gestressed ofzo en leef verder gezond.
Alvast bedankt..en voor de nieuwe zwangeren..feli !![]()
Klinkt stom, of cliche...maar ik ben zonder aanwijsbare oorzaak doodmoe. Mijn buik is continu opgeblazen, heb wat lichte krampjes, maar niks geen menstruatie en dat al 2 maandenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat voel je dan?
Als de test bij de dokter morgen negatief is zal hij/zij je wel verder kunnen vertellen waardoor het misschien komt. Als je normaal wel heel regelmatig bent is het idd vreemd, maar kan verschillende oorzaken hebben volgens mij. Of gewoon 'spontaan' gebeuren.
gefeliciteerd eindelijk zijn ze er dan ,hopelijk gaat het nu beter met je cyclusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Fok lag er een tijd uit....
Ik ben vandaag eindelijk goed ongi geworden![]()
op naar een volgende ronde. MODs willen jullie mijn NOD op 5 maart 2006 zetten?
Haha nee ik woon in prov Utrecht. Woonde voorheen in IJsselstein en daar is het echt wel carnaval hoor!! We hebben een echte optochtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Meimeltje! Vroeg me al af hoe het met je ging.![]()
Ja Carnaval, daar moet ik nog een goede smoes voor gaan bedenken!!
Maaruh, jij woont toch niet in brabant/limburg??
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel piesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Ren maar naar de apotheek, je hebt er geen ochtendurine voor nodig
Ik denk dat de kans bestaat dat je een persisterende follikel hebt/had of een myoom. Ben benieuwd naar de echo. Succes.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloed zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Maar de echo wil hij doorzetten, zodat wij zeker weten dat het allemaal in orde zit. Ik wil immers nog wel een klein SHE-tje produceren in de toekomst
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloedt zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Konstant in OUDquote:
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:09 schreef Bright het volgende:
En hier is't weer over ...
Vandaag zal ik bellen voor een afspraak voor die baarmoederfoto-test, zodat we in ieder geval uitsluitsel kunnen geven of het iets lichamelijks is.
Ik denk ook dat het niet positief is... Brightvrouw is denk ik ongi geworden.... balen Bright....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?
Jullie waren toch nog aan het wachten, of nu dus niet meer?
Opvangen in een glaasje en daar de test inzetten is mijn tip van de dagquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef glossy het volgende:
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel pies
maar het kan nog komen (wat ik niet hoop),dus ik wacht nog ff
watte?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning, die valt weg zodra de test negatief is...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef Bright het volgende:
[...]
Vreemd... Het lijkt net dat de vrouwen onbewust willen testen op het moment dat hun lichaam vindt dat de duivels nu maar eens moeten komen...
Die vind ik logischer dan de verklaring van Bright.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of het lichaam houdt het vast vanwege de spanning die valt weg zodra de test negatief is...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Glossy een hele dikke knuffel voor jou. Wat is het toch een ontzettend rotmoment als je net de hoop hebt dat het dan toch eindelijk zover is en dat juist op dat moment die rotduivels doorbrekenOvertijd en niet zwanger zouden in combinatie verboden moeten worden!
Ook ik heb wel eens expres getest omdat ik maar zat te wachten op een ongesteldheid die niet kwam. Meestal werd ik dezelfde dag of anders wel de volgende dag ongesteld. Het is een beetje een dubbel gevoel omdat je als je nog niet getest hebt nog even kunt doordromen over zwanger zijn, een negatieve test komt altijd rauw op je dak vallen. Om eerlijk te zijn vind tegen een negatieve test aankijken nog moeilijker dan daadwerkelijk ongesteld worden. Ik kan dat stomme schermpje met zo´n kil enkel streepje gewoon niet meer aanzien
na een middagje flink balen,gaan we weer vrolijk verder ,gister zat ik zo te denken dat ik maar in april zwanger moet raken,dan komt het kindje in januari dan hoef ik met kerst of oud en nieuw niet te werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef PM-girl het volgende:
Oneee,GLossy, shit. Het leek zo mooi!
Sterkte meid!
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Konstant in OUDAlles verwacht.. behalve dat!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |