Miepesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef Marie79 het volgende:
Ik zie dat ik nog met mijn oude datum in het lijstje sta, het mag veranderd worden naar 16 februari
Nooit bij stil gestaan dat je daar beter wat tijd tussen kan laten zitten als je daar voordeel uit wil halen...quote:Ook het orgasme van de vrouw speelt een belangrijke rol bij de kans om zwanger te worden. Op het moment dat de vrouw klaarkomt, stijgt in haar lichaam de spiegel van oxytocine. Dit hormoon versterkt de samentrekkingen van de baarmoeder waarmee het sperma in de richting van de eicel wordt gestuwd.
Een orgasme bespoedigt dus de reis van de zaadcel naar de eicel en daarmee de mogelijke bevruchting. Let op: de zaadcel moet wel eerst enkele uren de kans hebben gekregen om te rijpen in de baarmoedermond. Voor een optimaal effect krijgt de vrouw dus een paar uur na de zaadlozing een orgasme.
Dat is dan weer niet vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
ik heb dat pas geleden op tv gezien,was een programma dat ging over zwanger worden dacht ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Merisse het volgende:
BE, ik heb eerder gelezen dat je het beste binnen een minuut of 5 zou kunnen klaarkomen omdat de baarmoedermond dan zou samen trekken en zich in het plasje zaad zou dopen. Ik heb zelfs ooit op tv er een filmpje van gezien. Dan dus maar meerdere keren klaarkomen, orgasme 1 zaad wordt opgezogen door de baarmoedermond en orgasme 2 (of meer) om verder getransporteerd te worden richting baarmoeder.
Hey hey hey Nu wel straks een echte foto met een baby he'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Thnx allemaal.
Meteen raak, daarmee dat ik het niet geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |