nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel piesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Ren maar naar de apotheek, je hebt er geen ochtendurine voor nodig
Ik denk dat de kans bestaat dat je een persisterende follikel hebt/had of een myoom. Ben benieuwd naar de echo. Succes.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloed zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Maar de echo wil hij doorzetten, zodat wij zeker weten dat het allemaal in orde zit. Ik wil immers nog wel een klein SHE-tje produceren in de toekomst
Een zwangerschap kun je nog niet uitsluiten mijn beste, een EUG kan nog. Let je er wel op dat als de buikpijn ondragelijk wordt, je naar de SEH gaat? Zeker als je er misselijkheid en braken bij krijgt...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef SHE het volgende:
Nou, het feit dat ik al flink bloedt zegt genoeg...van een zwangerschap is geen sprake meer ..
Konstant in OUDquote:
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:09 schreef Bright het volgende:
En hier is't weer over ...
Vandaag zal ik bellen voor een afspraak voor die baarmoederfoto-test, zodat we in ieder geval uitsluitsel kunnen geven of het iets lichamelijks is.
Ik denk ook dat het niet positief is... Brightvrouw is denk ik ongi geworden.... balen Bright....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit klinkt niet positief? Of snap ik het nu niet helemaal?
Jullie waren toch nog aan het wachten, of nu dus niet meer?
Opvangen in een glaasje en daar de test inzetten is mijn tip van de dagquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef glossy het volgende:
nee dat weet ik maar dan heb ik lekker extra veel pies
maar het kan nog komen (wat ik niet hoop),dus ik wacht nog ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |