Helemaal niet warrig hoor! Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag? Succes ermee in ieder geval, en misschien komt er nog wel goed nieuws deze week?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Marie79 het volgende:
Bright, wat naar voor jullie dat het allemaal zo rot ging met je vrouw na de HSG. Hopelijk is idd de uitslag hiervan positief!
En Diaan PCO... Ben benieuwd hoe de behandeling gaat verlopen!
Nou, morgen mijn NOD en ik verwacht wel ongesteld te worden, hoor! Niet eens het feit dat er gewoon heel weinig kans is dat het raak is deze maand, eerst ik ziek, toen mijn. Ik heb momenteel erg veel zin in chocola en daar wijst toch wel naar dat de ongesteldheid eraan zit te komen.
Heb met mezelf afgesproken, zodra ik ongesteld word, ga ik de huisarts bellen om een afspraak voor een doorverwijzing naar de gyn. Ik heb het nu sinds 1 januari voor me uitgeschoven (lees: ontkent dat het toch echt nodig is) en ik heb dit van de week ook tegengezegd dat ik het ga doen, dus gá ik het ook doen! warrig verhaal voor m'n gevoel
In juni 2004 de eerste keer zwanger, een maand later een miskraam (8 1/2 week). Daarna juli 2005 een positieve test, dit ging na één week weer fout. Na deze miskraam bij de huisarts geweest en afgesproken dat wanneer ik 1 januari j.l. niet zwanger zou zijn, wij weer bij hem terug zouden komen! dus het wordt tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Helemaal niet warrig hoor! Hoelang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag? Succes ermee in ieder geval, en misschien komt er nog wel goed nieuws deze week?
IK ga daar ook maar weer eens intensief mee beginnen...sinds ik geen pil meer slik ben ik zo 25-30quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat de gyn bedacht heeft voor behandeling. Ik heb mezelf al wel voorgenomen om proberen af te vallen... misschien dat dat al een begin is. Ik vind het alleen verdomde moeilijk.
Nou dan zal het bij mij ook toevallig zijn aangezien mijn gewicht rond die tijd ook zomaar kan een paar kilo kan verschillenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Suzziieee het volgende:
...zo ongeveer dat ik mijn eisprong heb kom ik in 2-3 dagen 3-4 kilo aan,en als ik ongesteld word gaat er maar 2 kilo af.....toeval zegt ie dan![]()
Ik vind ook dat je genoeg geduld hebt vertoond hoor. Gewoon afspraak maken....quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:09 schreef Ticootje het volgende:
even een vraagje, wanneer vinden jullie het wel tijd om eens met de HA te gaan praten als het niet lukt. Ik vind dat ik toch wel genoeg geduld heb getoont, we zijn nu bijna een jaar bezig.
Toeval bestaat toch niet??quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
IK ga daar ook maar weer eens intensief mee beginnen...sinds ik geen pil meer slik ben ik zo 25-30kilo aangekomen.Daarom dat ik me dus ook wel eens afvraag of het wel allemaal goed zit daarbinnen.Volgens mijn internist kan het niets te maken hebben met stoppen met de pil.Maarja...zo ongeveer dat ik mijn eisprong heb kom ik in 2-3 dagen 3-4 kilo aan,en als ik ongesteld word gaat er maar 2 kilo af.....toeval zegt ie dan
![]()
Nu ik erover denk...moet ik toch maar weer es naar de huisarts....![]()
Bij mij overgewicht, geen cyclus en nu dan die echo van de kralenkrans, of is dat geen symptoom? Bloeddruk en suikerspiegel weet ik niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben helemaal mee
Ik ben al blij dat ik geen last heb van pukkels. De PCO-symptomen bij mij zijn: overbeharing (door te veel aan mannelijke hormonen), overgewicht en geen cyclus (ik wacht nog steeds op mijn eerste eisprong).
Hmmmm ach ben er nu wel blij mee dat bekend is waar het aan ligt... en nu maar afvallenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het echobeeld van een kralenkrans is geloof ik symptoom nummer 1
ksssttquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef Marie79 het volgende:
Ik duik er gewoon maar ff tussenin, maar alleen om te melden dat ik denk dat mijn ongesteld elk moment kan losbarsten, had nu drie druppels bloed, dus het begin is er, helaas...
Ja, dat snap ik ook wel, en ik zeg ook niet dat je er helemaal niets over mag zeggen, maar omdat er voor de meiden die langer wachten en die evt. problemen hebben en voor PCO andere topics zijn kan dat dus beter in die andere topics waar er tijd en ruimte voor is zodat het hier over het piesen van streepjes en het wachten kan blijven gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef Ticootje het volgende:
het is gewoon zo dat we met veel meiden/vrouwen al best lang aan t wachten zijn op dat streepje denk ik.
Ja, dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Meimeltje het volgende:
Begrijp ik het goed dat je nu een afspraak bij de HA gaat maken, aangezien het niet wil lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |