Maar toch hij staat er wel opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar iedere speler onder de 23 komt zo ongeveer op die lijst. Ook Ajax-wisselspeler Ryan Babel was één van eersten op die lijst.
Babel ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:59 schreef Vince22 het volgende:
Moet ie nog wel eerst geselecteerd worden voor het WK
Commercie he, 3 wedstrijden op een rij...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb zin in morgen! Wel een rare tijd die wedstrijd overigens ? waarom is dat?
Niet vloeken!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Damzkieee het volgende:
Quansah
Sorryquote:
Hopelijk niet als speler tochquote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Dat lijkt me niet. Dat zou wel goede tv opleveren denk ik, Krüzen als hoofdtrainer. Denk alleen dat hij dan geen tijd meer over heeft voor La Premíere. (Lappiequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
leuk die poll op de frontpagequote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
Tja, hopen kan altijd, maar dit is wel heel onrealistisch.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!
Ik hoop op henk ten cate![]()
![]()
Dat pakte voor AZ ook prima uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:25 schreef pfaf het volgende:
Zonde dat Bosz vertrekt. Nu kunnen ze wel mooi op tijd zoeken naar een vervanger..
Ik stem voor Elzingaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef Breemz het volgende:
mijn suggesties:
- Johan Cruijff
- Folkert Velt'n
- Danny Blind
- Gerald elzinga (voor insiders...)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef Breemz het volgende:
mijn suggesties:
- Johan Cruijff
- Folkert Velt'n
- Danny Blind
- Gerald Norman elzinga (voor insiders...)
ja inderdaad mooier, zie hier:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou 1 van die 2 logo's dan spiegelen.
Maarja wie ben ik.
Nee die heeft ie niet. Maar denk ook niet dat het goed zou zijn dat hij trainer/coach zou worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Heeft Krüzen eigenlijk al de papieren om zelf baas te zijn?
Volledig mee eensquote:Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht dat met de stap naar de Eredivisie ook dat de scheidsrechters beter zouden zijn.
Valt dat even (flink!) tegen zeg
Pieckenhagen is één duel geschorstquote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze de komende duels dan, uitgaande van Brian op doel.
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Zapper het volgende:
Weer 2 punten door de neus geboord he! Schande!
Zoveel heb je niet gemist hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.
Helaas door een flinke vertraging bij Meppel (iemand parkeerde zijn auto voor een trein...) pas vlak voor de wedstrijd in Almelo aangekomen, had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de handquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef thunderice het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Er zitten verschillende groepen HK in de cafe's.
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi punt zeg, doen ze goed! Jammer van die handsbal, maar dat kan gebeuren.
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de hand
Nee. Als ik op eigen vervoer ga doe ik dat alleen naar clubs als RBC ofzo. Ik weet wel een beetje hoe het er aan toegaat in het wereldjequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef thunderice het volgende:
[..]
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?
Buitenkant van het stadion was wel ok. Leuk zo'n supermarkt.quote:Maar wat vond je van het stadion,het publiek en de HK aan de overkant?![]()
Hmm, je bent dus toch niet altijd objectief. Jammer SCHquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.
Terecht,een doelpunt waar hands aan voorafging mag breed uitgemeten worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.
Volgende keer beter kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef MaxPower het volgende:
Binnenkant lijkt helaas veel op ons stadion voor de verbouwing, RKC, RBC etc. Allemaal dezelfde bouw.
Dan zou het wel eens heel goed kunnen dat ik ook in de coupé zatquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de hand
Klopt, was zo'n coupe met stoelen in 1 rij met de rugleuning naar het raam en in het midden 2 'barretjes'. Was inderdaad de eerste trein na dat ongeluk. Heb een uur in Hoogeveen moeten wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens heel goed kunnen dat ik ook in de coupé zat![]()
Het was niet zo'n normale stoelen coupe he? Was ook een van de eerste treinen waar weer mensen uit het noorden in zaten vanwege dat ongeluk...
Ruilen? Dacht eerst altijd dat Hirayama vooral commercieel interessant was, maar hij blijkt echt aardig te kunnen ballen.quote:Die mark de vries van heerenveen lijkt me trouwens een goede voetballer, sterk aan de bal en kopsterk! Beetje als Hirayama, alleen is de vries wat forser gebouwd... die zou bij heracles ook niet misstaan![]()
ik wist 't apoc... je vind de eerste divisie echt mooier!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:54 schreef Apoc2003 het volgende:
De nacompetitie komt nu toch wel weer in de buurt... het gaat toch niet gebeuren![]()
Ik wist het breemz je bent echt blind, je kan niet eens lezen wat ik post....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Breemz het volgende:
[..]
ik wist 't apoc... je vind de eerste divisie echt mooier!
en jij moet wat aan je grammatica doenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik wist het breemz je het je bent echt blind, je kan niet eens lezen wat ik post....
was net wakkerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
en jij moet wat aan je grammatica doen![]()
De huidige top 6 hebben we in ieder geval allemaal 2 keer gehad nu, dus op zich zouden we overal nu punten kunnen pakken!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Zapper het volgende:
Schijt ajax
Gaat ineens weer lastig worden om die 16e plek te ontlopen, schandalig eigenlijk want als er tegen ADO zo werd gespeeld als gister tegen ajax dan was ADO opgerold en stond je veilig. Dom
bron: vi.nlquote:De nieuwe trainer van Heracles Almelo zou wel eens naar de naam van Roy Wesseling kunnen luisteren. Volgens De Telegraaf heeft de huidige coach van Cambuur Leeuwarden al gesproken met voorzitter Jan Smit.
De trainerspositie in Almelo wordt komende zomer vacant als Peter Bosz naar Rotterdam vertrekt om technisch manager van Feyenoord te worden.
Wesseling is in Leeuwarden bezig aan zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijke. Cambuur bezet de vijftiende plaats in de Gouden Gids Divisie. Eerder was Wesseling in het betaalde voetbal hoofdtrainer van Haarlem.
www.hafc.nlquote:Sergio Hellings stuurt aan op vertrek
Het heeft er alle schijn naar dat Sergio Hellings (21) komend seizoen niet meer in het zwart-witte shirt van Heracles Almelo zal spelen. In Twente Vandaag laat de Amsterdammer merken dat hij het bankzitten beu is.
"Ik kom te weinig aan spelen toe".
Het doet Hellings pijn dat hij geen vaste waarde meer is in het team van Peter Bosz, hij speelde tot nu toe in 17 wedstrijden en scoorde de belangrijke openingstreffer thuis tegen RBC Roosendaal. De laatste weken speelt hij echter zelden, al heeft dat ook met een blessure te maken.
De komst van Stefaan Tanghe en het als middenvelder opstellen van Marc Höcher maken de situatie van Hellings zo uitzichtloos. "Er zijn wel gesprekken gaande tussen Anderlecht en Heracles, maar ik wil meer spelen. Al weet ik dat het een keuze van de trainer is waar je niets aan kunt veranderen". Hellings heeft wel oren naar een andere club, maar "er is nog niets concreet".
Hellings sluit deze week weer aan bij de groep en kampte de afgelopen tijd met een slijmbeursontsteking. Door die blessure moest hij ook de uitnodiging van Foppe de Haan voor een traniningsstage met Jong Oranje naast zich neerleggen. Overigens is Hellings conditioneel wel helemaal fit, dat hoorden we zaterdag zelf van hem.
Wat een kapsones. Voetballen doe je met een groep Hellings. Doe maar beter je best op de training, zodat Bosz niet om je heen kan, zou ik zeggen.quote:"Ik kom te weinig aan spelen toe".
quote:Denis Calincov heeft het voorlopig verbruid bij trainer Peter Bosz. De Moldavische aanvaller maakt geen deel meer uit van de A-selectie van Heracles Almelo.
Bosz heeft volgens RTV Oost twijfels over de instelling van Calincov. Dat is de aanleiding om de Moldaviër voorlopig te verbannen. De aanvaller moet bij Jong Heracles laten zien wel over de juiste mentaliteit te beschikken.
Calincov kwam deze zomer naar Almelo. Maar veel heeft hij niet kunnen betekenen voor de Tukkers, die de linkspoot overnamen van Anderlecht. In veertien wedstrijden, waarin zes keer als invaller, kwam hij tot twee doelpunten. De laatste weken staat hij aan de kant met een liesblessure.
www.hafc.nlquote:Denis Calincov uit selectie gezet
Op TV Oost-teletekst valt te lezen dat Denis Calincov door trainer Peter Bosz uit de selectie is gezet. Bosz twijfelt of de Moldaviër over de juiste instelling beschikt, Calincov mag zich terug proberen te knokken door wedstrijden in het tweede elftal te spelen.
Een opmerkelijk bericht, aangezien Calincov al enkele weken geblesseerd is en niet aan spelen toe komt. Met klachten aan zijn lies, een blessure die hem in het begin van de competitie ook aan de kant hield, mist hij nu ook de nodige wedstrijden.
Het is niet bepaald het seizoen van Denis Calincov, door zich juist in het tweede elftal te profileren en daar een goede indruk te achter laten, veroverde hij een basisplaats bij de Almeloërs. In de wedstrijden tegen RBC Roosendaal thuis en AZ uit was hij de smaakmaker en groeide hij al snel uit tot een publiekslieveling. Totdat diverse blessures roet in het eten gooiden.
www.hafc.nlquote:Inmiddels zijn we een dag verder en is er meer informatie bekend betreffende het verbannen van Calincov uit de A-selectie. In goed overleg met voorzitter Jan Smit en assistent-trainer Hendrie Krüzen is besloten om hem buiten de selectie zich volledig te laten richten op herstel van zijn liesblessure. Het eerder gebrachtte bericht dat het om een slechte instelling van Denis Calincov gaat, is dus ook niet waar.
Laten we met z'n allen maar hopen dat deze maatregel bevorderlijk is voor zijn herstel en dat we hem snel weer in actie kunnen zien!
Heb 't ook alleen nog maar gelezen in het clubblad van de fct, dus hopen dat 't niet zo is maar idd een logische stap hij is mischien wel te goed voor ons, 't was trwns een raar berichtje in 't clubblad hoor, stond alleen dat ie wegging, omdat heracles hem niks meer te bieden had, over andere clubs was nog niks bekend, lijkt me vreemd dat je weggaat zonder nieuwe club maargoed we shall see!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Apoc2003 het volgende:
Zou erg kut zijn... maar ik zou het graag eerst officieel zien, want net zoals die roddels die de rondte gingen over de nieuwe trainer en over dat calincov uit de selectie zou zijn gezet kan dit ook wel weer een overdreven verhaal zijn...
... zou het overigens een logische stap vinden van jansen, hij is al zijn tegenstanders met gemak de baas!
www.hafc.nlquote:Jan Wuytens loopt enkelblessure op
Jan Wuytens heeft zatermiddag op de training een op het oog ernstige blessure opgelopen. In een duel met Rob Maas zakte Wuytens door de enkel en bleef liggen, hij moest van het veld gedragen worden. Waarschijnlijk is zijn enkelband verrekt of gescheurd.
Wuytens was de beoogde vervanger van de geschorste Peter Reekers in het duel morgen tegen FC Twente, nu zal Marnix Smit zijn plek innemen centraal in de defensie.
behalve op historiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:53 schreef Moody het volgende:
FC Twente is groter dan Heracles op elk vlak..
Heracles bestaat langer bedoel je? Jah dat klopt. UD Deventer komt uit 1875 en heeft dus nóg meer historie....etc etcquote:
wat heeft UD Deventer er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Heracles bestaat langer bedoel je? Jah dat klopt. UD Deventer komt uit 1875 en heeft dus nóg meer historie....etc etc. Maar goed....nogmaals succes morgen
Niets, behalve het feit dat ze langer bestaan en dat volgens jouw logica een punt is om naar elkaar te zwaaienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat heeft UD Deventer er nou mee te maken?
inderdaad, het is toch niet mis; in het 40-jarig bestaan van Twente 4 bekerfinales, een europese finale, Juventus verslaan, drie keer op rij 3de worden, vele jaren meestrijden om het kampioenschap,quote:Op zondag 5 maart 2006 09:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets, behalve het feit dat ze langer bestaan en dat volgens jouw logica een punt is om naar elkaar te zwaaien
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat Heracles 2,5x langer bestaat dan Twente en in vergelijking veel minder gepresteerd heeft. Maar goed, zinloze discussie. Succes zometeen![]()
Tweemaal hebben wijquote:
Had je dat doek nog gemaakt?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef Breemz het volgende:
Helaas, heracles was de mindere , sota heeft hulp nodig daar voorin zo werkt het niet.. toch redelijk onverdiend verloren nog!!! N'kufo maakte hands, wij hebben ook recht gehad op een pingel, een van die twentse verdedigers maakte hands, dan had je een andere wedstrijd gehad maarja doe je niks meer aan nu, dramatische scheids trouwens..
kop omhoog en verder kijken!!
jup was alleen zo laat in 't stadion dat we 't niet meer konden ophangen (gebrek aan ruimtequote:
www.hafc.nlquote:Heracles stuurt Denis Calincov weg
Bron: TC Tubantia
Denis Calincov is niet meer welkom bij Heracles Almelo. De Moldavische aanvaller maakte al langer geen deel meer uit van de eerste selectie. Hij zou bij het beloftenelftal revalideren van zijn blessure, maar sinds deze week is Calincov al niet meer op de training verschenen.
De club wenst geen mededelingen te doen over het vertrek van de jonge aanvaller die aan het begin van dit seizoen overkwam van RSC Anderlecht.
Eerdere berichtgeving: Denis Calincov uit selectie gezet (Update)
Ik vond deze foto ook erg leuk:quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Zapper het volgende:
Klavan is terug op het trainingsveld, dat is mooi!
[afbeelding]
Reekers heeft The Karate Kid gekeken?
1 aprilquote:Sota Hirayama vertrekt naar PSV
Behalve dat Sota Hirayama ons gister vertelde dat ie hoopt zaterdagavond eindelijk weer eens een goal te maken, had ie ook nog ander interessant nieuws. PSV Eindhoven heeft de Japanse spits voor komende seizoen vastgelegd middels een tweejarig contract.
Zo verliest Heracles Almelo haar topscorer maar weet het voor het eerst sinds tijden weer een hoge transfersom te incasseren. Hirayama had nog een contract tot het eind van het seizoen 2007-2008.
Hirayama, in Eindhoven nog bijna trefzeker heeft zich in de kijker gespeeld bij vertrekkend coach Guus Hiddink. Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo wilde geen commentaar geven
van www.hafc.nlquote:Elf Spartanen kwamen naar Almelo vol goeie moed,
Elf Spartanen streden dapper en deden het heel erg goed.
Elf Spartanen onder leiding van Wiljan Vloet.
Elf Spartanen gingen in Almelo hun ondergang tegemoet.
Elf Heraclieden gooiden al hun remmen los.
Elf Heraclieden onder gewaardeerde leiding van Peter Bosz.
Elf Heraclieden toonden menig moment de sluwheid van een vos.
Elf Heraclieden, werkten als een paard en waren zo sterk als een os.
Achtduizend supporters kwamen weer samengestroomd,
Achtduizend supporters hadden hier de laatste nachten van gedroomd.
Achtduizend supporters hielden zich bepaald niet ingetoomd,
Achtduizend supporters en elf Heraclieden hebben het weer eens klaar gestoomd.
Één grote schare zag ik tevreden en voldaan.
Één grote schare ging weer neuriënd en zingend naar huis op aan.
Één winning team heeft vanavond op het veld gestaan.
Één winning team dat ook komend seizoen op het eredivisieveld zal staan.
Herman
Heeft ie je dat niet in vertrouwen gezegd?quote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Breemz het volgende:
super!!! ontzettend gelachen na de wedstrijd bij de waag, vooral met sota.. hij ging z'n ex financieel manager vermoorden haha..
Nee sota dronk niets.. enkel water (met een rietje haha) nee was ouwehoeren, echt gelachen met hem grappig mannetje, hij ging helaas niet zoveel uit.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heeft ie je dat niet in vertrouwen gezegd?Of een dronken bui natuurlijk
![]()
Klopt inderdaad, dat sommetje hadden wij ook al gemaakt! Morgen even afwachten dus, maar waarschijnlijk zijn we morgen wel veiligquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Pinpas het volgende:
Even voor de snelle rekenaars onder ons, bij winst van Twente op ADO morgen is Heracles veilig.
De stand is dan
14. Heracles 32-36
15. ADO 32-32
--------
16. Sparta 32-31
Aangezien Sparta en ADO in de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten spelen kunnen ze niet beiden (met nog 2 wedstrijden te gaan) over Heracles heen gaan.
Ah, dat was hem. Ik vond het al raar bij Talpa.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Pinpas het volgende:
Even voor de snelle rekenaars onder ons, bij winst van Twente op ADO morgen is Heracles veilig.
De stand is dan
14. Heracles 32-36
15. ADO 32-32
--------
16. Sparta 32-31
Aangezien Sparta en ADO in de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten spelen kunnen ze niet beiden (met nog 2 wedstrijden te gaan) over Heracles heen gaan.
Toen stond de post van jorien er nog niet, die super was dus nog op het lijfsbehoud en de post van Breemz.quote:Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef pfaf het volgende:
Super!
Smit doet volgend jaar dus een stapje terug en Hoogma neemt z'n taken over. Nico-Jan mag over 2 weken wel een gigantisch bedankje krijgen, zonder hem moesten we nu uitkijken naar de kraker tegen Top Oss.
Ik hoop eigenlijk dat er nog een paar wedstrijden aan zitten te komen, qua playoffs danquote:Op woensdag 12 april 2006 08:46 schreef Breemz het volgende:
nou vanavond maar eens de laatste thuiswedstrijd bekijken![]()
kan nu al niet wachten op die brief waarin wordt gevraagd of je de scc nog langer wilt
ben benieuwd of er vanavond nog mensen afscheid nemen die nog niet bekend waren.. (pieckenhagen? tamerus? smit?) laten we hopen van niet..
true true... die zak geld is natuurlijk niet weg.. (zeker als gemeente almeloog niet mee(gaat)werken)quote:Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat er nog een paar wedstrijden aan zitten te komen, qua playoffs dan
Als dat zo zou zijn, maken we nog enkel kans op de pot met geld! Maar RKC speelt tegen lucky ajakkes dus maken we nog best kans op de 12e stek! Heracles is in de winning mood en roda jc heeft gelijk gespeeld tegen willem 2, niet een top prestatie, misschien liggen hier wel kansen voor ons! Maar nogmaals 't maakt voor de play-offs niks meer uitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef Incolumis het volgende:
als wij nog van Roda winnen en RKC verliest punten, dan kunnen we nog zelfs 12e worden
Denk dat ze de minste spelers gebruikt hebben, maakt het extra knap!quote:CALINCOV, Denis (MOL) 14 2
HELLINGS, Sergio 20 1
HÖCHER, Marc 29 1
HOFSTEDE, Bernard 1 0
HOOGMA, Nico Jan 30 0
JANSEN, Rudy 28 2
KLAVAN, Ragnar (EST) 15 0
LOO, Brian van 2 0
LOOMS, Mark 23 0
MAAS, Rob 25 0
PIECKENHAGEN, Martin (DUI) 32 1
QUANSAH, Kwame (GHA) 32 5
REEKERS, Peter 26 0
SLUIJTER, Thijs 30 3
SMIT, Marnix 16 0
TAMERUS, Gert Jan 33 6
VRIES, Remon de 31 0
WIJNTERP, Chris 0 0
WUYTENS, Jan (BEL) 14 0
HIRAYAMA, Sota (JAP) * 31 8
NURMELA, Mika (FIN) 22 2
TANGHE, Stefaan (BEL) 14 4
WEENK, Sander 1 0
heb jij al op het veld van Heracles gestaan dan? dat kun je niet vergelijken met het kunstgras van amateurclubsquote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Tobbert het volgende:
Wat vinden jullie van dat kunstgras van Heracles?? ik vind het namelijk drama kunstgras. Zonde dat het steeds meer gebruikt wordt, bij deze een enquete over kunstgras ben erg benieuwd naar jullie mening: http://www.createsurvey.com/c/35162-UVbO06/
Verder zeer knap gedaan van Heracles, maar volgend seizoen wordt heel erg lastig, dat is vaak zo in een 2e jaar eredivisie. En ben ook benieuwd wat voor nieuwe aankopen er gedaan worden en hoe Ruud Brood het gaat doen.
Vervelender is als je ergens met je noppen komt en ze je doodleuk mededelen dat je op kunstgras gaat voetballen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb ook totaal geen moeite met kunstgras, heb er een wedstrijd op mogen voetballen in mijn eigen competitie, maar dat ging allemaal zonder problemen!
Kunstgras bij de amateurclubs is kloten... wordt nooit gesproeid (verschillende ploegen in de hoofdklasse 2e elftallen als Tubanters), wat bij heracles wel gebeurd.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb ook totaal geen moeite met kunstgras, heb er een wedstrijd op mogen voetballen in mijn eigen competitie, maar dat ging allemaal zonder problemen!
bron: www.hafc.nlquote:Björn Daelemans is officieel Heraclied
Heracles Almelo heeft Björn Daelemans voor 2 jaar vastgelegd, zo weet RTV Oost te melden. De interesse was er al een tijdje, maar nu is er dan eindelijk de overeenkomst tussen beide partijen. Het contract zal deze week getekend worden.
De 28-jarige Daelemans speelde de afgelopen twee seizoenen voor het inmiddels gedegradeerde RBC Roosendaal. Zijn contract daar liep af, Heracles Almelo neemt hem dus transfervrij over. Daelemans is op meerdere plekken in de aanval inzetbaar.
Op 21 januari van dit jaar wist Daelemans nog te scoren tegen zijn nieuwe club. De wedstrijd in Roosendaal eindigde in een 2-1 overwinning van Heracles Almelo, Daelemans speelde op rechts in de aanval.
Kweenie lijkt me nou niet echt zo'n versterking, meer iemand voor in de breedte.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede karaktervoetballer die Daelemans, dat past wel bij Heracles.
Viva Colania ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
neequote:
www.hafc-1903.nlquote:Kwame Quansah blijft bij Heracles
Ook volgend seizoen zal Heracles Almelo kunnen beschikken over de kwaliteiten van Kwame Quansah. Beide partijen zijn een nieuwe contract overeengekomen met de duur van één jaar.
De 23-jarige Ghanees is al twee seizoenen actief in Almelo, waar Heracles hem huurde van Ajax. Hij trof in die seizoenen dertien maal het doel. Quansah had een groot aandeel in het behaalde kampioenschap in de Gouden Gids-divisie en was vooral op het eind van het afgelopen seizoen in zeer goede doen. Met een aantal belangrijke treffers en sterk spel verzekerde hij zijn werkgever van lijfsbehoud.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb 'm al.
Jij bedoelt Und jetzt... kommen die Kanonen, van Die SRV-Männer
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat hij blijft inderdaad, Quame is een nuttige speler gebleken afgelopen seizoen. Ik had eerst flinke twijfels of het hem wel zou lukken aan te pikken.
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Past een opportunistische spits in het spel van Heracles?
In de A1 was hij ook nog geweldig. Ik herriner me nog een omhaal van hem!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.
Nou, dat vind ik nog wel meevallen hoor. Ze proberen toch vaak te combineren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.
Vind het een beetje hetzelfde soort speler als Hirayama, lange jongen die sterk aan de bal is en goed kan koppen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:10 schreef Zapper het volgende:
Mark de Vries schijnt naar Almelo te vertrekken...
www.hafc-1903.nlquote:Heracles Almelo legt Karim Bridji vast
Na de sterkte geruchten de afgelopen dagen, werd vandaag bekend gemaakt dat Karim Bridji inderdaad naar Heracles Almelo vertrekt. Hij volgt zijn trainer Ruud Brood naar diens nieuwe club. De Almelose club en de 24-jarige middenvelder kwamen een contract voor drie seizoenen overeen, zo liet de club weten op haar website.
Nog onbekend is hoeveel Heracles zal moeten betalen aan Helmond Sport. De transfersom voor het doorlopende contract was lange tijd een struikelblok in de onderhandelingen. De Brabantse club verlangde 200.000 euro voor Bridji, die tevens als spits inzetbaar is.
Eerdere berichtgeving:
- Karim Bridji mogelijk naar Heracles
Denk wel redelijk, maar geen directe versterking lijkt me...quote:
www.hafc.nlquote:"B-keus Feyenoord naar Heracles Almelo"
Het vertrek van Peter Bosz naar Feyenoord zou voor Heracles Almelo nog best eens goed kunnen uitpakken. Zijn opvolger, Ruud Brood, heeft namelijk contact gelegd met Bosz en geïnformeerd naar de mogelijkheid om enkele spelers naar Almelo te halen.
Twente Vandaag kwam vrijdag met het nieuws dat de Almelose club wel oren heeft naar de huur van Feyenoorders. Dit zouden dan spelers moeten worden die in Rotterdam niet in aanmerking komen voor het eerste elftal.
Heracles Almelo wil sowieso nog een centrale verdediger, een linker middenvelder én een spits aantrekken. Toch wordt er daarnaast nog altijd gesproken over minstens 4 à 5 nieuwe spelers, waarbij een dubbele bezetting van elke positie gewenst is. Als vervanger van Rudy Jansen werd Björn Daelemans al binnengehaald, hij zal samen met Mika Nurmela strijden voor een basisplaats. De Fin lijkt ook komend seizoen weer voor Heracles uit te komen.
Voorlopig hoeft Heracles nog even nergens op te rekenen, want Ruud Brood zit in de zon op Kreta. Daarnaast valt nog te melden dat Heracles interesse had in MVV'er Alexandre Bryssinck, maar door de dubbele bezetting op rechtsback lijkt van deze overgang geen sprake meer.
Dat is niet iets om trots op te zijn hoor. Persdagen zijn ultiem saai. Trainer houdt een mooi praatje, spelers gaan op de foto en that's it.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik mag naar de pers dag van Heracles
Gebruik je daar ook dit soort taalgebruik?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
voor me website
Niet zo heel erg, denk dat ze wel een betere kunnen krijgen op die positie... alleen jammer van de ervaring die verloren gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mika Nurmela stopt er waarschijnlijk mee, per direct. (Tubantia)
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:10 schreef Incolumis het volgende:
plus alweer het gerucht gaat dat marek heinz ook komt
Bron: Voetbalprimeur.nlquote:Schicker aanwezig op training Heracles
05 juli 2006, 21:50
Door: Klaas Jan van der Veen
Opnieuw lijkt Heracles Almelo een nieuwe speler te contracteren. Na Everton Ramos da Silva gaat mogelijk ook Andreas Schicker de selectie versterken. De verdediger van Austria Wien was dinsdag aanwezig bij de training.
Schicker was een opvallende verschijning op de training van Heracles. De club heeft nog niets naar buiten gebracht, maar volgens HAFC.nl betreft het zeker de verdediger van Austria Wien. Hij sprak tijdens de oefensessies met Nico-Jan Hoogma, sinds dit seizoen werkzaam in het management van Heracles.
Afgelopen seizoen speelde de verdediger 32 duels voor de Oostenrijkse kampioen. Donderdag viert hij zijn twintigste verjaardag.
Ken de brave borst niet. Zal eens kijken of ik er iets over te weten kan komen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:01 schreef Zapper het volgende:
Het schijnt te gaan om Andreas Schicker -> www.hafc.nl
MM weet hier misschien iets over?
Doe geen moeite, die site zat er behoorlijk naast.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ken de brave borst niet. Zal eens kijken of ik er iets over te weten kan komen.
De afgelopen vijf seizoen in Almelo vertoefd. Dus dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat. En dan naar Litex Lovech, hoogst merkwaardig. Is het zo'n avonturier??
Daar hoef je niet van uit te gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoogst opmerkelijk.Ik denk dat ze flink gevangen hebben, anders lieten ze hem niet zo makkelijk gaan.
Apart, maar zeer mooi avontuur en hij speelt Europeesch voetbal dat zal met Heracles nooit lukken!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat. En dan naar Litex Lovech, hoogst merkwaardig. Is het zo'n avonturier??
Wat een domper dit.quote:Beoogde opvolger Hoogma komt niet
Tegenslag voor Heracles. De Tsjech Pavel Krmas zou de vervanger worden van Nico-Jan Hoogma, de onderhandelingen met de speler waren op enkele details na afgerond en met de club was al overeenstemming bereikt. Maar gisteren ging de overgang van de centrale verdediger ineens niet meer door. Zijn club FK Teplice wil de 26-jarige speler toch voor de club behouden en besloot dat ze hem aan zijn nog lopende contract willen houden. 'We waren al weken bezig met deze transfer. Alles was rond. Tot gisteren plotseling de club dwars ging liggen', reageert de aangeslagen voorzitter Jan Smit. Volgens hem is de uitschakeling in de Intertoto tegen Grasshopper (twee keer een 2-0 nederlaag) de oorzaak. 'Daarvan is de club schijnbaar zo geschrokken, dat ze de sterke verdediger verboden hebben te vertrekken', aldus Smit
bron: TC Tubantia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |