abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:24:03 #101
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35589488
quote:
Sergio Hellings stuurt aan op vertrek

Het heeft er alle schijn naar dat Sergio Hellings (21) komend seizoen niet meer in het zwart-witte shirt van Heracles Almelo zal spelen. In Twente Vandaag laat de Amsterdammer merken dat hij het bankzitten beu is.
"Ik kom te weinig aan spelen toe".

Het doet Hellings pijn dat hij geen vaste waarde meer is in het team van Peter Bosz, hij speelde tot nu toe in 17 wedstrijden en scoorde de belangrijke openingstreffer thuis tegen RBC Roosendaal. De laatste weken speelt hij echter zelden, al heeft dat ook met een blessure te maken.

De komst van Stefaan Tanghe en het als middenvelder opstellen van Marc Höcher maken de situatie van Hellings zo uitzichtloos. "Er zijn wel gesprekken gaande tussen Anderlecht en Heracles, maar ik wil meer spelen. Al weet ik dat het een keuze van de trainer is waar je niets aan kunt veranderen". Hellings heeft wel oren naar een andere club, maar "er is nog niets concreet".

Hellings sluit deze week weer aan bij de groep en kampte de afgelopen tijd met een slijmbeursontsteking. Door die blessure moest hij ook de uitnodiging van Foppe de Haan voor een traniningsstage met Jong Oranje naast zich neerleggen. Overigens is Hellings conditioneel wel helemaal fit, dat hoorden we zaterdag zelf van hem.
www.hafc.nl

Hmm, die jongen moet niet meteen gaan brommen. Speelt in het tweede elftal ook als een zoutzak heb ik gehoord. Eerst maar eens fit worden Hellings!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_35591054
quote:
"Ik kom te weinig aan spelen toe".
Wat een kapsones. Voetballen doe je met een groep Hellings. Doe maar beter je best op de training, zodat Bosz niet om je heen kan, zou ik zeggen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:34:16 #103
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_35600480
Geen jan wouters, geen roy wesseling, geen johan neeskens, geen weet ik veel wie..

RUUD BROOD nieuwe trainer van Heracles Almelo:

HERACLES.NL -
Heracles Almelo heeft met ingang van 1 juli a.s. Ruud Brood als nieuwe trainer-coach aangetrokken als opvolger van Peter Bosz, die dan technisch-directeur bij Feijenoord wordt.

Ruud Brood heeft tot 1 juli een arbeidsovereenkomst met NAC, was daar tweede trainer en de afgelopen 2 jaar uitgeleend aan Helmond Sport, alwaar hij hoofdtrainer/coach is.

Ruud Brood past in de profielschets van Heracles Almelo en zal worden geassisteerd door Hendrie Krüzen (beiden hebben in het verleden samen gespeeld bij FC Den Bosch).

Partijen zijn een contract van 2 jaar overeengekomen.

I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_35601148
Zeer goede keuze van Heracles.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35601294
Nou inderdaad zeg, goed gedaan.
That's all folks!
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:46:35 #106
58200 Breemz
pi_35604420

[ Bericht 72% gewijzigd door Breemz op 01-03-2006 13:56:57 ]
I love to be in charge
pi_35604566
Leuk! (om van te voren op internet te zetten)
pi_35607211
Verrassende keuze voor Brood wel. Maar met Helmond doet hij het niet verkeerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:03:56 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35643011
quote:
Denis Calincov heeft het voorlopig verbruid bij trainer Peter Bosz. De Moldavische aanvaller maakt geen deel meer uit van de A-selectie van Heracles Almelo.

Bosz heeft volgens RTV Oost twijfels over de instelling van Calincov. Dat is de aanleiding om de Moldaviër voorlopig te verbannen. De aanvaller moet bij Jong Heracles laten zien wel over de juiste mentaliteit te beschikken.

Calincov kwam deze zomer naar Almelo. Maar veel heeft hij niet kunnen betekenen voor de Tukkers, die de linkspoot overnamen van Anderlecht. In veertien wedstrijden, waarin zes keer als invaller, kwam hij tot twee doelpunten. De laatste weken staat hij aan de kant met een liesblessure.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:18:59 #110
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35648204
Niet te geloven Hier maakt Bosz zich niet populair mee denk ik. Overigens vind ik de derde alinea in bovenstaand bericht niet getuigen van kennis!

Edit: het originele bericht
quote:
Denis Calincov uit selectie gezet

Op TV Oost-teletekst valt te lezen dat Denis Calincov door trainer Peter Bosz uit de selectie is gezet. Bosz twijfelt of de Moldaviër over de juiste instelling beschikt, Calincov mag zich terug proberen te knokken door wedstrijden in het tweede elftal te spelen.

Een opmerkelijk bericht, aangezien Calincov al enkele weken geblesseerd is en niet aan spelen toe komt. Met klachten aan zijn lies, een blessure die hem in het begin van de competitie ook aan de kant hield, mist hij nu ook de nodige wedstrijden.

Het is niet bepaald het seizoen van Denis Calincov, door zich juist in het tweede elftal te profileren en daar een goede indruk te achter laten, veroverde hij een basisplaats bij de Almeloërs. In de wedstrijden tegen RBC Roosendaal thuis en AZ uit was hij de smaakmaker en groeide hij al snel uit tot een publiekslieveling. Totdat diverse blessures roet in het eten gooiden.
www.hafc.nl
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_35649061
Tja, je weet er het fijne ook niet van. Misschien is Calincov niet goed genoeg bezig met z'n herstel. Bosz doet dit echt niet voor niets.
That's all folks!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:00:24 #112
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35687936
quote:
Inmiddels zijn we een dag verder en is er meer informatie bekend betreffende het verbannen van Calincov uit de A-selectie. In goed overleg met voorzitter Jan Smit en assistent-trainer Hendrie Krüzen is besloten om hem buiten de selectie zich volledig te laten richten op herstel van zijn liesblessure. Het eerder gebrachtte bericht dat het om een slechte instelling van Denis Calincov gaat, is dus ook niet waar.

Laten we met z'n allen maar hopen dat deze maatregel bevorderlijk is voor zijn herstel en dat we hem snel weer in actie kunnen zien!
www.hafc.nl

Kijk eens aan, dat klinkt al een heel stuk beter Kon het me ook niet voorstellen eigenlijk.
pi_35697531
ik las in de TC Tubantia dat rudy jansen afziet van het bod van Heracles, en dus weg gaat
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:21:14 #114
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_35697856
Zou erg kut zijn... maar ik zou het graag eerst officieel zien, want net zoals die roddels die de rondte gingen over de nieuwe trainer en over dat calincov uit de selectie zou zijn gezet kan dit ook wel weer een overdreven verhaal zijn...

... zou het overigens een logische stap vinden van jansen, hij is al zijn tegenstanders met gemak de baas!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zaterdag 4 maart 2006 @ 08:24:57 #115
58200 Breemz
pi_35702851
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Apoc2003 het volgende:
Zou erg kut zijn... maar ik zou het graag eerst officieel zien, want net zoals die roddels die de rondte gingen over de nieuwe trainer en over dat calincov uit de selectie zou zijn gezet kan dit ook wel weer een overdreven verhaal zijn...

... zou het overigens een logische stap vinden van jansen, hij is al zijn tegenstanders met gemak de baas!
Heb 't ook alleen nog maar gelezen in het clubblad van de fct, dus hopen dat 't niet zo is maar idd een logische stap hij is mischien wel te goed voor ons, 't was trwns een raar berichtje in 't clubblad hoor, stond alleen dat ie wegging, omdat heracles hem niks meer te bieden had, over andere clubs was nog niks bekend, lijkt me vreemd dat je weggaat zonder nieuwe club maargoed we shall see!
I love to be in charge
  zaterdag 4 maart 2006 @ 08:27:26 #116
58200 Breemz
pi_35702859
vond dit wel een mooie stond op hafc.nl, reactie op de sneue collumn van fct (die ik overigens niet weer kan vinden)

Column: Wat zij kunnen...

ingezonden

Het kleine broertje wordt groot, dat is een ding wat zeker is! Laat ons maar CALIMERO Almelo zijn, ik heb er zoals veel van de andere Heraclieden geen problemen mee! De column van onze grote Enschedese vrienden slaat natuurlijk op de werkelijkheid… door een rode bril gezien!

Almelo leeft niet, zoals altijd overal wordt gemeld. Waarom een verdomd grote sfeeractie, waarom overal de i-net verhalen, columns enz. enz. Dat jullie groter zijn weten we nu wel een keer, maar om nu nog maar een keer te vertellen, Heracles leeft in de hele regio. Overal waar ik kom valt het op dat er Heracles shawltjes te zien zijn, in auto`s vind je overal de mini-dressjes enz. enz.

Even iets uit eigen ervaring:

Natuurlijk mogen jullie mijn grote broer zijn, in het goede leven beschik ik ook over 2 broers, misschien zijn zij sterker en groter, maar ik ben slimmer! Dit geldt misschien ook wel voor beide clubs, Twente is sterker en groter, maar heeft er de afgelopen jaar een beste zooi van gemaakt! De ambitie als sterke subtopper mag worden bijgesteld naar matige middenmoter. En de ooit zo sterke Twentse Cupfighter bestaat ook niet meer! Mijn eigen broers leven in hun eigen wereld, ik ook.. maar toch kijk ik al mijn hele leven tegen hun op.. misschien dat een Heraclied wel tegen zijn broer opkijkt, op zich niets mis mee toch? Maar ooit, komt de tijd, een wijze les van mijn vader: word je groter en sterker dan je broers! En ben jij degene waar tegen op gekeken wordt!

Over de verwijten die wij krijgen? Onze goede spelers gaan naar Enschede, volgens mij was de laatste topper voor onze begrippen die naar Enschede ging, Edwin Hilgerink! Daarna is er in Almelo nooit meer geklaagd, het is veel erger om de afdankertjes vanuit 053 te krijgen, even een opsommingen uit de fantastische jeugd van Fc T. : Achmed Kandhai, Jeffrey de Visscher, Kore Becker enz enz.

Paupers dat zijn wij, voor altijd? Zo heeft elke club zijn geuzennaam, deze ooit verzonnen om dat Almelo gewoonweg bekendstaat als pauperstad en ons eigen bestuur dit niet heel erg leuk vond, hebben wij het er maar bij gelaten. Laat ik het niet over die van FC Twente hebben, dat komt ooit nog wel uit! Almelo is een prachtige stad om op te groeien, dat kan ik je mededelen! Even over de column van Twente. Net nog, waarom komen er nog steeds zoveel Fc T supporters uit Almelo, als er zo negatief over onze wereldstad geschreven wordt!

Enschede wordt in leven gehouden door de vele studenten o.a. uit Almelo! Voor iedereen die de illusie heeft dat zondag nog steeds niet leeft, heeft het mis! Overal wordt over deze wedstrijd gepraat!

CALIMERO CALIMERO CALIMERO ALMELO. Ik ben groot en David de Kabouter is klein!
Groeten uit het eierdopje!
I love to be in charge
pi_35703846
ik vind het eerlijk gezegd een dom artikel
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:29:37 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35705125
Een beetje te gemakkelijk en te graag geschreven inderdaad.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:27:08 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35714796
Gloeiende gloeiende
quote:
Jan Wuytens loopt enkelblessure op

Jan Wuytens heeft zatermiddag op de training een op het oog ernstige blessure opgelopen. In een duel met Rob Maas zakte Wuytens door de enkel en bleef liggen, hij moest van het veld gedragen worden. Waarschijnlijk is zijn enkelband verrekt of gescheurd.

Wuytens was de beoogde vervanger van de geschorste Peter Reekers in het duel morgen tegen FC Twente, nu zal Marnix Smit zijn plek innemen centraal in de defensie.
www.hafc.nl
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:53:43 #120
39793 Moody
el moody
pi_35718703
Ik sta als Twente supporter ook niet achter het gezeik van een (klein) aantal FCT supporters tegen Heracles.
Ik gun ze dat ze elke wedstrijd winnen, behalve die tegen Twente uiteraard

FC Twente is groter dan Heracles op elk vlak en dat zal niet snel/nooit veranderen, maar dat zegt nog niet dat Heracles geen leuke club is. Ajax is ook wel groter dan Heerenveen, maar er zijn volgens mij meer mensen met sympathie voor Heerenveen. Het is ook leuker om fan te zijn van de underdog, dan heb je veel vaker plezier en iets om te feesten. Voorbeeld: Ajax supporters hebben alleen feest als ze kampioen worden, weinig feest dus de afgelopen en de komende jaren.

Succes morgen! Nog even een voorspelling: 3-0. (wel ff realistisch blijven natuurlijk )
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_35719370
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:53 schreef Moody het volgende:

FC Twente is groter dan Heracles op elk vlak..
behalve op historie
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:30:21 #122
39793 Moody
el moody
pi_35725811
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:21 schreef Incolumis het volgende:

[..]

behalve op historie
Heracles bestaat langer bedoel je? Jah dat klopt. UD Deventer komt uit 1875 en heeft dus nóg meer historie....etc etc . Maar goed....nogmaals succes morgen
'13 |
'14
pi_35726047
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef Moody het volgende:

[..]

Heracles bestaat langer bedoel je? Jah dat klopt. UD Deventer komt uit 1875 en heeft dus nóg meer historie....etc etc . Maar goed....nogmaals succes morgen
wat heeft UD Deventer er nou mee te maken?
  zondag 5 maart 2006 @ 09:17:03 #124
39793 Moody
el moody
pi_35732946
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wat heeft UD Deventer er nou mee te maken?
Niets, behalve het feit dat ze langer bestaan en dat volgens jouw logica een punt is om naar elkaar te zwaaien
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat Heracles 2,5x langer bestaat dan Twente en in vergelijking veel minder gepresteerd heeft. Maar goed, zinloze discussie. Succes zometeen
'13 |
'14
  zondag 5 maart 2006 @ 11:18:10 #125
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_35734068
Die historie mogen ze hebben. Wij de toekomst
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_35734140
Feit is dat Heracles nog maar 3 punten voorsprong heeft op ADO. Het zal nog lastig genoeg worden, ondanks dat Heracles het prima doet.

Wij degradeerden jaren terug met 34 punten, zou dit seizoen ook zomaar ADO Den Haag, Sparta of Heracles kunnen overkomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35734184
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:17 schreef Moody het volgende:

[..]

Niets, behalve het feit dat ze langer bestaan en dat volgens jouw logica een punt is om naar elkaar te zwaaien
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat Heracles 2,5x langer bestaat dan Twente en in vergelijking veel minder gepresteerd heeft. Maar goed, zinloze discussie. Succes zometeen
inderdaad, het is toch niet mis; in het 40-jarig bestaan van Twente 4 bekerfinales, een europese finale, Juventus verslaan, drie keer op rij 3de worden, vele jaren meestrijden om het kampioenschap,

eenmaal zullen wij...
Цой жив
  zondag 5 maart 2006 @ 12:09:04 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 5 maart 2006 @ 14:55:21 #129
58060 Apoc2003
pi_35741061
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

eenmaal zullen wij...
Tweemaal hebben wij

1-0 achter
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zondag 5 maart 2006 @ 17:49:37 #130
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35747344
Tja, terug uit het stadion en dat was toch wel bedroevend hoor, matig Heracles zien spelen dat geen enkele aanspraak maakte op de winst.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:35:14 #131
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35748476
Precies en die zak japanner heeft helemaal geen poot aan de trapper had.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 5 maart 2006 @ 20:37:31 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:08:27 #133
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_35756129
Vak P Nultras
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 5 maart 2006 @ 22:17:37 #134
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35756556
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef 9christensen het volgende:
Vak P Nultras
BiancoZero
  maandag 6 maart 2006 @ 10:10:42 #135
58200 Breemz
pi_35766161
Helaas, heracles was de mindere , sota heeft hulp nodig daar voorin zo werkt het niet.. toch redelijk onverdiend verloren nog!!! N'kufo maakte hands, wij hebben ook recht gehad op een pingel, een van die twentse verdedigers maakte hands, dan had je een andere wedstrijd gehad maarja doe je niks meer aan nu, dramatische scheids trouwens..

kop omhoog en verder kijken!!
I love to be in charge
pi_35766220
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef Breemz het volgende:
Helaas, heracles was de mindere , sota heeft hulp nodig daar voorin zo werkt het niet.. toch redelijk onverdiend verloren nog!!! N'kufo maakte hands, wij hebben ook recht gehad op een pingel, een van die twentse verdedigers maakte hands, dan had je een andere wedstrijd gehad maarja doe je niks meer aan nu, dramatische scheids trouwens..

kop omhoog en verder kijken!!
Had je dat doek nog gemaakt?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:56:19 #137
58200 Breemz
pi_35767096
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Had je dat doek nog gemaakt?
jup was alleen zo laat in 't stadion dat we 't niet meer konden ophangen (gebrek aan ruimte )
I love to be in charge
pi_35800114
Oh oh oh, die intro op www.hafc.nl
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:07:38 #139
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_35820227
Ik zie niets? Wat was het?
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:09:19 #140
58200 Breemz
pi_35836899
Een calimero die uit z'n ei sprong....
I love to be in charge
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:14:52 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36139204
Calincov weg?
quote:
Heracles stuurt Denis Calincov weg

Bron: TC Tubantia

Denis Calincov is niet meer welkom bij Heracles Almelo. De Moldavische aanvaller maakte al langer geen deel meer uit van de eerste selectie. Hij zou bij het beloftenelftal revalideren van zijn blessure, maar sinds deze week is Calincov al niet meer op de training verschenen.

De club wenst geen mededelingen te doen over het vertrek van de jonge aanvaller die aan het begin van dit seizoen overkwam van RSC Anderlecht.

Eerdere berichtgeving: Denis Calincov uit selectie gezet (Update)
www.hafc.nl

Die had nog juist van pas gekomen in de nacompetitie
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:17:38 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36139335
Misschien een Gokchineesje??
www.thuisuiteten.nl
pi_36139797
Volgens mij neemt hij het niet zo nauw met de disciplinaire zaken. (blijft een speculatie)
That's all folks!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:30:34 #145
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_36150425
Heracles 1-0 voor!
Almelo paupers dat zie je zo!
pi_36151949
Heracles pakt belangrijke punten tegen Willem II. Willem II is nu wel zeker van nacompetitie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 19 maart 2006 @ 14:51:21 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36168227
Eindelijk weer een mooi avondje in Almelo, was wel verrekte koud
  zondag 19 maart 2006 @ 15:23:32 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36171262
Oei oei, die handsbal van Maas. Beetje een lucky, maar dat hoort erbij. Verder toch wel verdiend.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 maart 2006 @ 17:21:23 #150
58060 Apoc2003
pi_36172265
Verdiende zege van Heracles! Eindelijk weer een leuke spannende pot voetbal, met name omdat heracles de 2-0 maar niet maakte. De opluchting bij spelers en publiek was ook duidelijk te zien aan het einde! supermooi!
-Rudyard Kipling
  maandag 20 maart 2006 @ 08:48:45 #151
58200 Breemz
pi_36191679
heerlijke wedstrijd was echt dik en dubbel verdiend! de ontlading was ook super groot haha geweldig
I love to be in charge
  maandag 20 maart 2006 @ 11:26:09 #152
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36194697
ik gun het Heracles wel om de na competitie te ontlopen. Voor een debutant hebben ze toch een meer dan redelijk seizoen neer gezet.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:42:28 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36307921
Klavan is terug op het trainingsveld, dat is mooi!

Reekers heeft The Karate Kid gekeken?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:16:20 #154
58060 Apoc2003
pi_36328014
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Zapper het volgende:
Klavan is terug op het trainingsveld, dat is mooi!

[afbeelding]

Reekers heeft The Karate Kid gekeken?
Ik vond deze foto ook erg leuk:

Het lijkt wel of ze hier met zijn 3-en aan het hakken zijn
-Rudyard Kipling
  zondag 26 maart 2006 @ 16:39:39 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 27 maart 2006 @ 13:15:37 #156
58200 Breemz
pi_36402293
ja zeker een hoeren weekend... enige lichtpunt is dat sparta heeft verloren.. uit dus nogsteeds lecht spel van sparta .... de wedstrijd van gisteren was echt een domper, hele wedstrijd fanatiek en vol passie gespeeld laatste minuut de reactie van piecke sprak boekdelen... maarja kop omhoog en thuis gewoon winnen helaas zonder Reekers en de vries, gelukkig met maas en mischien wel tanghe?
I love to be in charge
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:58:57 #157
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36546765
Wedstrijd v/h jaar, drop of dronder, nu of nooit, pompen of verzuipen... nog meer?
Kortom Sparta de pan in hakken morgen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:00:56 #158
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36548311
Niet vanavond?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:13:26 #159
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_36548593
Hopen dat ze nog naar de stad komen.
Elke keer met Sparta thuis zijn ze nog langsgekomen.
Almelo paupers dat zie je zo!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:13:58 #160
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36548609
Sint en Piet?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:34:49 #161
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:29:21 #162
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36550405
vanavond ben ik er bij, zometeen ff afreizen met de trein pff 2:30 uur
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:26:20 #163
58060 Apoc2003
pi_36551700
quote:
Sota Hirayama vertrekt naar PSV

Behalve dat Sota Hirayama ons gister vertelde dat ie hoopt zaterdagavond eindelijk weer eens een goal te maken, had ie ook nog ander interessant nieuws. PSV Eindhoven heeft de Japanse spits voor komende seizoen vastgelegd middels een tweejarig contract.

Zo verliest Heracles Almelo haar topscorer maar weet het voor het eerst sinds tijden weer een hoge transfersom te incasseren. Hirayama had nog een contract tot het eind van het seizoen 2007-2008.

Hirayama, in Eindhoven nog bijna trefzeker heeft zich in de kijker gespeeld bij vertrekkend coach Guus Hiddink. Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo wilde geen commentaar geven
1 april
-Rudyard Kipling
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:42:21 #164
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36555397
Haha, dat je uberhaupt kunt denken dat dat waar is Die berichten eronder
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:44:06 #165
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_36561642
En nog een jaar eredivisie in Almelo!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:46:35 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_36561727

jammer dat ADO ver in blessuretijd scoorde...
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:13:20 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36563762
Heer-lijk! Volledig terecht die drie punten Quansah had ook wel man of the match mogen worden trouwens
pi_36573169
Super zeg. Gewoon de directe concurrent volledig afbluffen.
That's all folks!
  zondag 2 april 2006 @ 13:12:26 #169
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 2 april 2006 @ 18:30:53 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36584182
quote:
Elf Spartanen kwamen naar Almelo vol goeie moed,
Elf Spartanen streden dapper en deden het heel erg goed.
Elf Spartanen onder leiding van Wiljan Vloet.
Elf Spartanen gingen in Almelo hun ondergang tegemoet.

Elf Heraclieden gooiden al hun remmen los.
Elf Heraclieden onder gewaardeerde leiding van Peter Bosz.
Elf Heraclieden toonden menig moment de sluwheid van een vos.
Elf Heraclieden, werkten als een paard en waren zo sterk als een os.

Achtduizend supporters kwamen weer samengestroomd,
Achtduizend supporters hadden hier de laatste nachten van gedroomd.
Achtduizend supporters hielden zich bepaald niet ingetoomd,
Achtduizend supporters en elf Heraclieden hebben het weer eens klaar gestoomd.

Één grote schare zag ik tevreden en voldaan.
Één grote schare ging weer neuriënd en zingend naar huis op aan.
Één winning team heeft vanavond op het veld gestaan.
Één winning team dat ook komend seizoen op het eredivisieveld zal staan.

Herman
van www.hafc.nl
  zondag 2 april 2006 @ 22:31:14 #171
139407 jorienvdherik
pi_36592753
was gister totaal 5 uur onderweg naar heracles voor 90 min voetbal, maar het was het waard
  zondag 2 april 2006 @ 22:32:11 #172
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 3 april 2006 @ 00:10:12 #173
139407 jorienvdherik
pi_36595944
:p

sport.fr-fotopage.nl
staat een verslag geschreven foto's volgen
  maandag 3 april 2006 @ 11:57:00 #174
58200 Breemz
pi_36603272
super!!! ontzettend gelachen na de wedstrijd bij de waag, vooral met sota.. hij ging z'n ex financieel manager vermoorden haha..
I love to be in charge
  maandag 3 april 2006 @ 12:36:07 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_36604250
Het leek in het Hookhuus zaterdagavond wel eventjes of Heracles kampioen was geworden
  maandag 3 april 2006 @ 12:55:04 #176
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36604793
Met deze einduitslag, moet Heracles tegen Twente in de Mini-play-offs.
  maandag 3 april 2006 @ 15:05:02 #177
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36608560
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Breemz het volgende:
super!!! ontzettend gelachen na de wedstrijd bij de waag, vooral met sota.. hij ging z'n ex financieel manager vermoorden haha..
Heeft ie je dat niet in vertrouwen gezegd? Of een dronken bui natuurlijk
  maandag 3 april 2006 @ 18:44:26 #178
58200 Breemz
pi_36615675
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Zapper het volgende:

[..]

Heeft ie je dat niet in vertrouwen gezegd? Of een dronken bui natuurlijk
Nee sota dronk niets.. enkel water (met een rietje haha) nee was ouwehoeren, echt gelachen met hem grappig mannetje, hij ging helaas niet zoveel uit. ben een steeds grotere fan van die gekke jap aan 't worden haha
I love to be in charge
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:26:30 #179
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_36778283
Even voor de snelle rekenaars onder ons, bij winst van Twente op ADO morgen is Heracles veilig.

De stand is dan
14. Heracles 32-36
15. ADO 32-32
--------
16. Sparta 32-31

Aangezien Sparta en ADO in de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten spelen kunnen ze niet beiden (met nog 2 wedstrijden te gaan) over Heracles heen gaan.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_36779672
beters
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:15:00 #181
139407 jorienvdherik
pi_36779762
gefeliciteerd gasten, gezellig club volgend jaar zeker weer heen
  zondag 9 april 2006 @ 01:14:01 #182
58060 Apoc2003
pi_36782930
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Pinpas het volgende:
Even voor de snelle rekenaars onder ons, bij winst van Twente op ADO morgen is Heracles veilig.

De stand is dan
14. Heracles 32-36
15. ADO 32-32
--------
16. Sparta 32-31

Aangezien Sparta en ADO in de laatste wedstrijd tegen elkaar moeten spelen kunnen ze niet beiden (met nog 2 wedstrijden te gaan) over Heracles heen gaan.
Klopt inderdaad, dat sommetje hadden wij ook al gemaakt! Morgen even afwachten dus, maar waarschijnlijk zijn we morgen wel veilig Supermooooi!
-Rudyard Kipling
pi_36783317
veilig blijven we wel, maar nu maar afwachten of we voor die 3 ton gaan spelen tegen twente
pi_36786898
  zondag 9 april 2006 @ 11:34:15 #185
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36787033
Pure klasse, en mooi op tijd getoond
pi_36787544
Hirayama
pi_36795524
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Pinpas het volgende:

De stand is dan
14. Heracles 32-36
15. ADO 32-32
--------
16. Sparta 32-31

Ah, dat was hem. Ik vond het al raar bij Talpa.

Nou, veilig dus. Knappe prestatie!!!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 april 2006 @ 10:13:11 #188
58200 Breemz
pi_36814851
hulde!! nog een (paar??) jaar op 't hoogste niveau meedraaien!
ben alleen bang dat er na NAC thuis ook een keeper het veld op komt om afscheid te nemen en dan bedoel ik niet van loo, denk dat piecke terug gaat naar seiner heimat.. we zullen zien nu eerst blij zijn met nog een jaar! en ik zeg het niet graag maar fct bedankt
I love to be in charge
  maandag 10 april 2006 @ 10:14:24 #189
139407 jorienvdherik
pi_36814872
hoogma stopt definitief

www.vi.nl
  maandag 10 april 2006 @ 10:16:39 #190
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36814923
Super!

Smit doet volgend jaar dus een stapje terug en Hoogma neemt z'n taken over. Nico-Jan mag over 2 weken wel een gigantisch bedankje krijgen, zonder hem moesten we nu uitkijken naar de kraker tegen Top Oss.
  maandag 10 april 2006 @ 10:22:19 #191
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36815038
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:16 schreef pfaf het volgende:
Super!

Smit doet volgend jaar dus een stapje terug en Hoogma neemt z'n taken over. Nico-Jan mag over 2 weken wel een gigantisch bedankje krijgen, zonder hem moesten we nu uitkijken naar de kraker tegen Top Oss.
Toen stond de post van jorien er nog niet, die super was dus nog op het lijfsbehoud en de post van Breemz.
  maandag 10 april 2006 @ 10:23:17 #192
139407 jorienvdherik
pi_36815058
oke

volgend jaar weer naar almelo
  maandag 10 april 2006 @ 11:20:03 #193
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_36816321
Schitterend, en nu nog ff de playoffs voor dat pakketje geld
29.10 Novastar HMH
pi_36820169
Toch een goed besluit van Hoogma, dit seizoen heeft hij een waardig afscheidsseizoen gedraaid.
That's all folks!
pi_36832220
Hij kon nog wel wedstrijden aan, maar dan kraakte alles twee dagen lang. Dan moet je inderdaad stoppen. Echte liefhebber, zonde dat hij in zijn Duitse tijd nooit eens in Oranje heeft mogen spelen. Sowieso vind ik het pure klasse dat hij zich na HSV niet te groot voelde om in de eerste divisie te gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 april 2006 @ 08:46:47 #196
58200 Breemz
pi_36878237
nou vanavond maar eens de laatste thuiswedstrijd bekijken
kan nu al niet wachten op die brief waarin wordt gevraagd of je de scc nog langer wilt
ben benieuwd of er vanavond nog mensen afscheid nemen die nog niet bekend waren.. (pieckenhagen? tamerus? smit?) laten we hopen van niet..
I love to be in charge
  woensdag 12 april 2006 @ 13:21:02 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_36884728
quote:
Op woensdag 12 april 2006 08:46 schreef Breemz het volgende:
nou vanavond maar eens de laatste thuiswedstrijd bekijken
kan nu al niet wachten op die brief waarin wordt gevraagd of je de scc nog langer wilt
ben benieuwd of er vanavond nog mensen afscheid nemen die nog niet bekend waren.. (pieckenhagen? tamerus? smit?) laten we hopen van niet..
Ik hoop eigenlijk dat er nog een paar wedstrijden aan zitten te komen, qua playoffs dan
29.10 Novastar HMH
  woensdag 12 april 2006 @ 14:56:53 #198
58200 Breemz
pi_36887889
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat er nog een paar wedstrijden aan zitten te komen, qua playoffs dan
true true... die zak geld is natuurlijk niet weg.. (zeker als gemeente almeloog niet mee(gaat)werken)
en als fct 10e wordt nog een kansje op revanche

van loo op doel vanavond.. dus zeg maar dag tegen plek 13
I love to be in charge
  woensdag 12 april 2006 @ 15:38:13 #199
139407 jorienvdherik
pi_36889431
kom om heracles vanavond winnen
  donderdag 13 april 2006 @ 10:48:49 #200
58200 Breemz
pi_36914362
geweldig! supermooie avond,
goed voetbal (en eindelijk mijn held hirayama weer eens gescoord en een redelijk goede 2e helft gespeelt.) maar oh oh oh wat was die luinge slecht verschrikkelijk! was nog bijna bang dat ik emotioneel werd bij het afscheid haha
toppunt was die gekke herb.

data voor heracles playoffs(voor diegene die het niet weten we spelen tegen de nr. 10):

22&23 april eerste ronde
25&26 april return eerste ronde

bij winst voor heracles:
11mei finale playoff
14mei return finale playoff!

bij winst wacht ons:
I love to be in charge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')