Maar toch hij staat er wel opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar iedere speler onder de 23 komt zo ongeveer op die lijst. Ook Ajax-wisselspeler Ryan Babel was één van eersten op die lijst.
Babel ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:59 schreef Vince22 het volgende:
Moet ie nog wel eerst geselecteerd worden voor het WK
Commercie he, 3 wedstrijden op een rij...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb zin in morgen! Wel een rare tijd die wedstrijd overigens ? waarom is dat?
Niet vloeken!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Damzkieee het volgende:
Quansah
Sorryquote:
Hopelijk niet als speler tochquote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Dat lijkt me niet. Dat zou wel goede tv opleveren denk ik, Krüzen als hoofdtrainer. Denk alleen dat hij dan geen tijd meer over heeft voor La Premíere. (Lappiequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
leuk die poll op de frontpagequote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
Tja, hopen kan altijd, maar dit is wel heel onrealistisch.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!
Ik hoop op henk ten cate![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |