Maar toch hij staat er wel opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar iedere speler onder de 23 komt zo ongeveer op die lijst. Ook Ajax-wisselspeler Ryan Babel was één van eersten op die lijst.
Babel ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:59 schreef Vince22 het volgende:
Moet ie nog wel eerst geselecteerd worden voor het WK
Commercie he, 3 wedstrijden op een rij...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb zin in morgen! Wel een rare tijd die wedstrijd overigens ? waarom is dat?
Niet vloeken!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Damzkieee het volgende:
Quansah
Sorryquote:
Hopelijk niet als speler tochquote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Dat lijkt me niet. Dat zou wel goede tv opleveren denk ik, Krüzen als hoofdtrainer. Denk alleen dat hij dan geen tijd meer over heeft voor La Premíere. (Lappiequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
leuk die poll op de frontpagequote:Op maandag 30 januari 2006 15:04 schreef Zapper het volgende:
38-jarige Japanner naar Heracles?
Waarschijnlijk om Hirayama te begeleiden dan?
www.hafc-1903.nl
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van Bosz, maar het fundament bij Heracles staat goed. Gewoon weer een nuchter figuur aantrekken. Of zou Kruzen geschikt zijn als opvolger?
Tja, hopen kan altijd, maar dit is wel heel onrealistisch.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, als hoofdtrainer loopt hij het risico om bij "zijn" club heracles te worden ontslagen, en ik denk dat hij dat risico niet wil nemen, bovendien is hij een fantastische assistent voor de nieuwe trainer, hij weet alles van de club!
Ik hoop op henk ten cate![]()
![]()
Dat pakte voor AZ ook prima uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:25 schreef pfaf het volgende:
Zonde dat Bosz vertrekt. Nu kunnen ze wel mooi op tijd zoeken naar een vervanger..
Ik stem voor Elzingaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef Breemz het volgende:
mijn suggesties:
- Johan Cruijff
- Folkert Velt'n
- Danny Blind
- Gerald elzinga (voor insiders...)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef Breemz het volgende:
mijn suggesties:
- Johan Cruijff
- Folkert Velt'n
- Danny Blind
- Gerald Norman elzinga (voor insiders...)
ja inderdaad mooier, zie hier:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou 1 van die 2 logo's dan spiegelen.
Maarja wie ben ik.
Nee die heeft ie niet. Maar denk ook niet dat het goed zou zijn dat hij trainer/coach zou worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
Heeft Krüzen eigenlijk al de papieren om zelf baas te zijn?
Volledig mee eensquote:Op zondag 5 februari 2006 17:25 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht dat met de stap naar de Eredivisie ook dat de scheidsrechters beter zouden zijn.
Valt dat even (flink!) tegen zeg
Pieckenhagen is één duel geschorstquote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Tegen wie moeten ze de komende duels dan, uitgaande van Brian op doel.
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Zapper het volgende:
Weer 2 punten door de neus geboord he! Schande!
Zoveel heb je niet gemist hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Puntendeling is terecht denk ik. Heracles zette pas laat aan, Heerenveen kon of wilde niet beter.
Helaas door een flinke vertraging bij Meppel (iemand parkeerde zijn auto voor een trein...) pas vlak voor de wedstrijd in Almelo aangekomen, had nog graag ff een biertje in het centrum gepakt, was nog nooit in Almelo geweest.
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de handquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef thunderice het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Er zitten verschillende groepen HK in de cafe's.
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi punt zeg, doen ze goed! Jammer van die handsbal, maar dat kan gebeuren.
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de hand
Nee. Als ik op eigen vervoer ga doe ik dat alleen naar clubs als RBC ofzo. Ik weet wel een beetje hoe het er aan toegaat in het wereldjequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:11 schreef thunderice het volgende:
[..]
Ooh dus je had geen sjaaltje om ofzo?
Buitenkant van het stadion was wel ok. Leuk zo'n supermarkt.quote:Maar wat vond je van het stadion,het publiek en de HK aan de overkant?![]()
Hmm, je bent dus toch niet altijd objectief. Jammer SCHquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.
Terecht,een doelpunt waar hands aan voorafging mag breed uitgemeten worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Had het ook overgedreven gevonden als daar voor was gefloten. Talpa klopte het nogal op.
Volgende keer beter kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef MaxPower het volgende:
Binnenkant lijkt helaas veel op ons stadion voor de verbouwing, RKC, RBC etc. Allemaal dezelfde bouw.
Dan zou het wel eens heel goed kunnen dat ik ook in de coupé zatquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Weet ik, maar die hadden mij niet herkend. Op station Nijverdal kwamen 15 man harde kern bij ons in de treincoupe zitten, niks aan de hand
Klopt, was zo'n coupe met stoelen in 1 rij met de rugleuning naar het raam en in het midden 2 'barretjes'. Was inderdaad de eerste trein na dat ongeluk. Heb een uur in Hoogeveen moeten wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens heel goed kunnen dat ik ook in de coupé zat![]()
Het was niet zo'n normale stoelen coupe he? Was ook een van de eerste treinen waar weer mensen uit het noorden in zaten vanwege dat ongeluk...
Ruilen? Dacht eerst altijd dat Hirayama vooral commercieel interessant was, maar hij blijkt echt aardig te kunnen ballen.quote:Die mark de vries van heerenveen lijkt me trouwens een goede voetballer, sterk aan de bal en kopsterk! Beetje als Hirayama, alleen is de vries wat forser gebouwd... die zou bij heracles ook niet misstaan![]()
ik wist 't apoc... je vind de eerste divisie echt mooier!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:54 schreef Apoc2003 het volgende:
De nacompetitie komt nu toch wel weer in de buurt... het gaat toch niet gebeuren![]()
Ik wist het breemz je bent echt blind, je kan niet eens lezen wat ik post....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Breemz het volgende:
[..]
ik wist 't apoc... je vind de eerste divisie echt mooier!
en jij moet wat aan je grammatica doenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ik wist het breemz je het je bent echt blind, je kan niet eens lezen wat ik post....
was net wakkerquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
en jij moet wat aan je grammatica doen![]()
De huidige top 6 hebben we in ieder geval allemaal 2 keer gehad nu, dus op zich zouden we overal nu punten kunnen pakken!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Zapper het volgende:
Schijt ajax
Gaat ineens weer lastig worden om die 16e plek te ontlopen, schandalig eigenlijk want als er tegen ADO zo werd gespeeld als gister tegen ajax dan was ADO opgerold en stond je veilig. Dom
bron: vi.nlquote:De nieuwe trainer van Heracles Almelo zou wel eens naar de naam van Roy Wesseling kunnen luisteren. Volgens De Telegraaf heeft de huidige coach van Cambuur Leeuwarden al gesproken met voorzitter Jan Smit.
De trainerspositie in Almelo wordt komende zomer vacant als Peter Bosz naar Rotterdam vertrekt om technisch manager van Feyenoord te worden.
Wesseling is in Leeuwarden bezig aan zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijke. Cambuur bezet de vijftiende plaats in de Gouden Gids Divisie. Eerder was Wesseling in het betaalde voetbal hoofdtrainer van Haarlem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |