Bron: Voetbalprimeur.nlquote:Schicker aanwezig op training Heracles
05 juli 2006, 21:50
Door: Klaas Jan van der Veen
Opnieuw lijkt Heracles Almelo een nieuwe speler te contracteren. Na Everton Ramos da Silva gaat mogelijk ook Andreas Schicker de selectie versterken. De verdediger van Austria Wien was dinsdag aanwezig bij de training.
Schicker was een opvallende verschijning op de training van Heracles. De club heeft nog niets naar buiten gebracht, maar volgens HAFC.nl betreft het zeker de verdediger van Austria Wien. Hij sprak tijdens de oefensessies met Nico-Jan Hoogma, sinds dit seizoen werkzaam in het management van Heracles.
Afgelopen seizoen speelde de verdediger 32 duels voor de Oostenrijkse kampioen. Donderdag viert hij zijn twintigste verjaardag.
Ken de brave borst niet. Zal eens kijken of ik er iets over te weten kan komen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:01 schreef Zapper het volgende:
Het schijnt te gaan om Andreas Schicker -> www.hafc.nl
MM weet hier misschien iets over?
Doe geen moeite, die site zat er behoorlijk naast.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ken de brave borst niet. Zal eens kijken of ik er iets over te weten kan komen.
De afgelopen vijf seizoen in Almelo vertoefd. Dus dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat. En dan naar Litex Lovech, hoogst merkwaardig. Is het zo'n avonturier??
Daar hoef je niet van uit te gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoogst opmerkelijk.Ik denk dat ze flink gevangen hebben, anders lieten ze hem niet zo makkelijk gaan.
Apart, maar zeer mooi avontuur en hij speelt Europeesch voetbal dat zal met Heracles nooit lukken!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat. En dan naar Litex Lovech, hoogst merkwaardig. Is het zo'n avonturier??
Wat een domper dit.quote:Beoogde opvolger Hoogma komt niet
Tegenslag voor Heracles. De Tsjech Pavel Krmas zou de vervanger worden van Nico-Jan Hoogma, de onderhandelingen met de speler waren op enkele details na afgerond en met de club was al overeenstemming bereikt. Maar gisteren ging de overgang van de centrale verdediger ineens niet meer door. Zijn club FK Teplice wil de 26-jarige speler toch voor de club behouden en besloot dat ze hem aan zijn nog lopende contract willen houden. 'We waren al weken bezig met deze transfer. Alles was rond. Tot gisteren plotseling de club dwars ging liggen', reageert de aangeslagen voorzitter Jan Smit. Volgens hem is de uitschakeling in de Intertoto tegen Grasshopper (twee keer een 2-0 nederlaag) de oorzaak. 'Daarvan is de club schijnbaar zo geschrokken, dat ze de sterke verdediger verboden hebben te vertrekken', aldus Smit
bron: TC Tubantia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |