ik heb nog 3/4 kratquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Bier = op.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef creno het volgende:
wordt dit het topic met de cheerleaders ?
ja, je vergeet de cheerleadersquote:
ik mag niet meer rijden denk kquote:
uhuh, hij ligt nu al zon drie jaar daarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet 'm nog steeds op komen halen..
Eerst een tijd in Enschede gelegen, toen in Amersfoort, en nu in Utrecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef Jerruh het volgende:
uhuh, hij ligt nu al zon drie jaar daar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst een tijd in Enschede gelegen, toen in Amersfoort, en nu in Utrecht.
Ik verhuis het keurig mee, en 't is nog geen poets-lap geworden..
Ehm... ik ben te lui.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:18 schreef Burner82 het volgende:
ik mag niet meer rijden denk kwaar denk je dat die kwart krat is gebleven
dus, hoe laat ben jij hier?
![]()
![]()
dan moeten we wachten tot jij een keer niet lui bent, of ik een keer nuchter benquote:
Mja... en dan moet ik voor vanavond maar even zelf een kratje Grolsch halen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Burner82 het volgende:
dan moeten we wachten tot jij een keer niet lui bent, of ik een keer nuchter ben![]()
grolschquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... en dan moet ik voor vanavond maar even zelf een kratje Grolsch halen...
Brand is ook best wel te zuipen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Burner82 het volgende:
grolschdan was je toch niet gekomen denk ik, ik heb namelijk een kratje brand
brand is het lekkerstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Brand is ook best wel te zuipen.
het gaat maar doorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
mike aan de foon
houdt maar niet op
gaat maar door
help me
quote:
whiskey, wodka, tequilla?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:51 schreef tech het volgende:
Bier is niet lekker... Ik heb nog niet van bier leren genieten...
voor hoelang?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef TehRockstar het volgende:
Nog maar een paar maandjes en dan zit ik in New York.![]()
1 week maarquote:
Hoezo? Een week van me af?quote:
daarom, paar maanden leek me leukerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Een week van me af?
Noew Jorrek.Winkels.
Hoerenzoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
daarom, paar maanden leek me leuker
Badmeester, kijk nou!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik zeg HEY! Ik wil alleen maar zwémmen...![]()
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis houquote:
Awww, poeppie tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis hou
Good job. Ik ben gelijk gebleven, ondanks de auto van de zaak. Ben ik al blij om.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
*rekenmachientje erbij pak*
Ik ben er netto 18% op vooruit gegaan..
Zit die ook in 'de' tas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis hou
quote:
quote:
Dat was t nog niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
Met pistolen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef Cairon het volgende:
en oeh, Jerruh heeft me een naamtopic gegeven.
*homokusje voor Jerruh*
Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind spinvis niet echt geweldig, beetje overrated omdat het vrij aparte muziek/compositie is en er veel mensen dit daarom leuk vinden en niet omdat het gewoon muziek is
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Succes met het afscheid van meneer Harmsen!.
aan de ene kant heb je gelijk hoor, maar muziek staat nooit helemaal op zichzelf, er hangt altijd een bepaalde sfeer omheen, en de sfeer die om de muziek van spinvis hangt, vind ik gewoon niet echt je-van-het. beetje semi-elitair, zo van: alleen intelligente mensen mogen mijn muziek snappen. op zo'n moment mis ik de bugglegum pop van kylie minogue zelfs een beetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij..
nu is het om de knikkers.quote:
je vind me wel geil, en daar mag je best voor uitkomen hoor Jerry.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
nu is het om de knikkers.
Morgen heb ik toevallig alle tijd van de wereld en een auto ter beschikking. Drie keer raden waar ik heen ga rijden.
![]()
Om t uur is veels te weinig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:14 schreef Cairon het volgende:
of zal ik gewoon een paar keer bellen, zo om het uur, eerst hem dan Ang3l.
Naja in een uur kun je veel doen zonder gestoord te wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef Cairon het volgende:
maar net vaak genoeg
Nee, van die homo-petsjes gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
en dan vechten, gewoon snoeihard rammen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
McDonalds!
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshakequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?![]()
Pardon?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?!Ik ga dat niet opkrijgen in mijn eentje hoor
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!
Alles cool hier.. heb alleen zin om Alternate op te blazen
Al klaar om te moven?
Ook in je slaapkamer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...
Maar ik ben bijna klaar om te moven!Heb wel mijn gordijnen gewassen, dus ik ben nu live te aanschouwen door het voorbij lopende publiek
Net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
Vlarp heb jij al gestemd?
Nee, die hangen nogquote:
Had je anders willen neuken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef Cairon het volgende:
oh, dan ben je al niet meer boeiend genoeg
/block
/ignore
tot ongeveer morgen, dan ben je weer interessant enzo
Kom morgenavond maar langs...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Cairon het volgende:
als ik daarmee jouw stemmen en nominatie koop, natuurlijk
nee, deze moet je hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
ik quote jou alleen, pauperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
en nee jij pauper...
"I worship his Shadow"
komt van de LEXX mini-serie
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....quote:
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....quote:
Waarom houd je je niet altijd stil?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....
verder zal ik stil zijn, anders krijgen we hier een "flame on" moment
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom houd je je niet altijd stil?
Zie vorige posts.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?
Dat zal m zijn.quote:
haai lieffiedingespoepiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
ben dan gewoon stilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ben dan gewoon stilje zoekt nu aandacht... stop daar eens mee, het begint op te vallen.....
En daarmee ben je voor mij minstens zo irritant als Burner voor jou is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen?.
Aandacht is lekker.![]()
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zie vorige posts.De ergernis die ik door jou ondervind, uit ik op jou.
Spannend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenmaar ik denk toch, dat er nog wel meer meespeelt......
hey jij del, gebruik eens goedkope gelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
rel zequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
snottebel! wat denk je wel?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey jij del, gebruik eens goedkope gel
Ohw.. da's wel zwaar klote..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:10 schreef Cybart het volgende:
blegh
mn oma is voor de tweede keer in twee weken weer met ambulance naar het ziekenhuis
Nou ja, sterkte dan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
voor zover ik gehoord heb zijn het weer hartritme stoornissen...
je vergaat te blazen NERDquote:
Nee, niet echt.quote:
Oorzaak gevolg ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, niet echt..
Heeft iedereen elkaar weggejaagd met nominaties en gemene stemmingen ofzo?.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Cybart het volgende:
aangeschoten
Ik wil ook aangeschoten zijn..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
Dat 1e: ga iets leuks doen ofzo
dat 2e: braaf![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Gaat ie alweer een beetje?
*knuf*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze is alweer thuis
en waarschijnlijk volgende week hetzelfde verhaal
sinds dit jaar is het al 4 van de 5 weekenden dat het niet goed gaat
het went
ik heb je mix trouwens af al vind ik hem nog niet leuk genoeg eigenlijk,
dus ik ga nog ff wat sleutelen na mn vakantie
mijn ma is slechtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan ik bij jou geen bier komen scoren?
Tosti's heb k hier..neem jij bier en een JB dvd meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef davidov het volgende:
nee
Ik ga niet nog eens naar beneden lopen, veels te gevaarlijk...
Al hoewel...een tosti zou er goed in gaan
Ik schrijf t hier morgen ook maar op..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn ma is slecht
ik schreef duidelijk op dat ik een treetje bier wilde hebben....
komt ze thuis met 12 blikjes
mijn pa had het wel goed, en morgen gaan ze bijhalen
De trap is al een hindernis, ga niet nog naar buitenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tosti's heb k hier..neem jij bier en een JB dvd mee?
geef dan wel duidelijk aan dat een treetje uit 24 bestaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik schrijf t hier morgen ook maar op..
Moet ik je v/d trap af komen dragenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:15 schreef davidov het volgende:
[..]
De trap is al een hindernis, ga niet nog naar buiten
Zoveel zuip k ook niet in een week.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
geef dan wel duidelijk aan dat een treetje uit 24 bestaat
mjah, we zitten nu op de bierzameling actie (vrouwen niet meegerekend dus) op 7x24quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoveel zuip k ook niet in een week.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, we zitten nu op de bierzameling actie (vrouwen niet meegerekend dus) op 7x24
dat moet goed komen voor een weekje!
(en dat is dan alleen voor de busreis en het pension)
Tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij salou...euhm ik bedoel mayerhofen (whats the difference) in de buurt
nu nog een geile skileraar....quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu nog een geile skileraar....
maar goed sinds summerbase is de hunk-gehalte-op-wintersport-verwachting ook gedaald naar 0,0
ik ben vast ooit vrijgezel geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dennis
![]()
Was jij nou vrijgezel of niet?
Vaagheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben vast ooit vrijgezel geweest
en ik ben vast ook ooit bezet geweest
hoe het nu is....
de brabant party carnaval special is afgelopen.... mijn posten voor vandaag ook
Had je voor mij ook niet ff kunnen maken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef davidov het volgende:
Tosti
*knuffelt tosti ijzer*
Don't you ever leave me
neuhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je voor mij ook niet ff kunnen maken?
Nee, want aan die lijst films komen we ook niet toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
[..]
neuhIk wil veel delen maar van m'n tosti-ijzer blijf je af
![]()
*gromm*
wanneer neuk je paul nou?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Ang3l het volgende:Ik zeg HEY! Ik wil allee maar zwemmen!
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
wanneer neuk je paul nou?
vannacht of morgen?
ten 1e: vraag ik dat aan Ang3lquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?
Tis al na 0:00u dus vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
wanneer neuk je paul nou?
vannacht of morgen?
Ja, ach...... alsof ie't niet weetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?
T lukt je weer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ten 1e: vraag ik dat aan Ang3l
ten 2e:
alleen al om kug te pesten :
Want?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
Heb je wel een beetje gelijk in. Er liepen veel van die semi-intelligente kijk mij hip en relaxed en intelligent zijn mensen rond. Maar ik ga voor de muziek en de teksten. De muziek was ERG mooi. Live band met cello (quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan de ene kant heb je gelijk hoor, maar muziek staat nooit helemaal op zichzelf, er hangt altijd een bepaalde sfeer omheen, en de sfeer die om de muziek van spinvis hangt, vind ik gewoon niet echt je-van-het. beetje semi-elitair, zo van: alleen intelligente mensen mogen mijn muziek snappen.
Ik heb een beter voordeel..... ik heb Paulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
en dan vechten, gewoon snoeihard rammen!
Ik heb een voordeel want ik ben sterker.
Spinvis, oorlog.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is het onderwerp? Ik ben te moe om bij te lezen![]()
Aha tomatensoep spreekt me wél aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spinvis, oorlog.
En ik heb tomatensoep
Nee, ik had gewoon het halve blikkie, incl stiekem alle balletjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha tomatensoep spreekt me wél aan
Eet je er ook bruin brood bij![]()
Je schijnt er je dagtaak van gemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je denkt dat ik dáármee bezig was, geef je me teveel eer..
Vleesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon het halve blikkie, incl stiekem alle balletjes
Eet je geen vlees?quote:
Neuhquote:(Ben ik vervelend, snugger etc. ?)![]()
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eet je geen vlees?
Neem je't wel in de mond?
[..]
Neuh
Straight Edgequote:
Da's zonder caffeine, ei, melk,sex etc he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad hipper dan vegetarier![]()
Ik eet/draag geen gedode dierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's zonder caffeine, ei, melk,sex etc he?
Dode planten wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik eet/draag geen gedode dieren![]()
We kennen je wel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef davidov het volgende:
Al die ouwe rukkers die in het toernooi zeggen me niet te kennen...
Juist zij vlogen eruit omdat ze nooit meer langs komen....Hoe ironisch
[..]
Dode planten wel?
daarom stemde ik ook NIET op jouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef davidov het volgende:
Al die ouwe rukkers die in het toernooi zeggen me niet te kennen...
Juist zij vlogen eruit omdat ze nooit meer langs komen....Hoe ironisch
[..]
Dode planten wel?
Ja, het leed van dieren gaat me aan het hart, maar planten martel ik met plezierquote:
Is geen gedicht, is een songtekstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven, nationale gedichtendag was gisteren (of eergisteren, geen idee)
![]()
De enige volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We kennen je wel hoor
Je bent de enige relatief nieuwe die dr nog inzit volgens mij
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom stemde ik ook NIET op jou
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, het leed van dieren gaat me aan het hart, maar planten martel ik met plezier![]()
Aha, zie daar: logicaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:14 schreef davidov het volgende:
Ik heb het ook met die dieren te doen, zijn ze geslacht, wil niemand ze eten, dat vind ik nou zo sneu voor ze dat ik besloten heb hun levels zo waardevol mogelijk te maken
Waar wil je t over hebben?quote:
Het wordt weer een depressief homo gezeur als ik dat ga zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar wil je t over hebben?
Ga je gang.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het wordt weer een depressief homo gezeur als ik dat ga zeggen
Neem je dat risico en wil je horen wat er in mn hoofd rondspookt
Ik zat te denken over acceptatie, over jezelf zijn, toevallig sprak ik vandaag 2 mensen en zij hebben me aan het denken gezetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik lees wel, of ik reageer is een 2e.
Whatever u like..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zat te denken over acceptatie, over jezelf zijn, toevallig sprak ik vandaag 2 mensen en zij hebben me aan het denken gezet![]()
Ander onderwerp dan maar?![]()
Ok, ga maar CSI kijken, dat is een stuk leuker dan wat ik te vertellen hebquote:
Studentje op metro railsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, ga maar CSI kijken, dat is een stuk leuker dan wat ik te vertellen heb![]()
Ik vind het eerder deprimerend.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapenWil goed van mn laatste weekend als 17 jarige genieten
Als mensen hun houding tov homo's, door verhalen of wat dan ook, zouden veranderen, dan zijn er veel mensen bij gebaat, maar hoe zit het met die homo's wier omgeving blijft vasthouden an kortzichtigheid. Hoe kunnen die jongens (en meisjes) geholpen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ook. Daarom hoop ik dat mijn verhalen een beetje kunnen helpen. Niet de mensen die in dezelfde situatie zitten, maar mensen die homo's niet accepteren. Al is het er maar eentje... *zucht* Maar die mensen zullen mijn verhalen wel niet lezen
Van omgeving veranderen, dat is het enige dat ik kan bedenken. Sommige mensen zijn gewoon dom, dat krijg je er neit uit. Sorry als ik nu je ouders of weet ik beledig, maar mensen die weigeren iets in te zien en vasthouden aan vooroordelen en andere kortzichtigheid, en niet naar argumenten luisteren, noem ik dom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als mensen hun houding tov homo's, door verhalen of wat dan ook, zouden veranderen dan zijn er veel mensen bij gebaat, maar hoe zit het met die homo's wier omgeving blijft vasthouden an kortzichtigheid. Hoe kunnen die jongens (en meisjes) geholpen worden?
Ik zei niet dat mijn eigen situatie hetzelfde isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van omgeving veranderen, dat is het enige dat ik kan bedenken. Sommige mensen zijn gewoon dom, dat krijg je er neit uit. Sorry als ik nu je ouders of weet ik beledig, maar mensen die weigeren iets in te zien en vasthouden aan vooroordelen en andere kortzichtigheid, en niet naar argumenten luisteren, noem ik dom.
Waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hihi, ik zag vandaag een 14-jarig en een 15-jarig homo'tje samen lief doen, ik vond dat zo vertederend, vrag me niet waarom![]()
![]()
Jongens die elkaar zoenen stralen imo een soort kwetsbaarheid uit. En 2 jongetjes die al 1 en al snoezelig (ja, volgens Van Dale geen woord, maar volgens BB wel) zijn en dan ook nog eens met zn tweeen, das zo cutequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zien bewijst dat niet de hele wereld intolerante stomkoppen zijn.
Dat is precies de reden waarom ik zoenende mannen spannend vind om naar te kijken. Respect, "dat ze dat durven", terwijl het hier nog best wel tolerant is. Een "ik wou dat ik zo dapper was" idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens die elkaar zoenen stralen imo een soort kwetsbaarheid uit. En 2 jongetjes die al 1 en al snoezelig (ja, volgens Van Dale geen woord, maar volgens BB wel) zijn en dan ook nog eens met zn tweeen, das zo cute![]()
Het is niet bepaald zo dat ik hen op straat zag, ze waren in een gayvriendelijek omgeving, ok, de beste omschrijving is: een gay omgeving
Hoveel uur slaap jij per dag?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
Ik niet.
Meestal 8, soms meer, soms minder.quote:
Ik ook 8. Aha, nu snap ik het: ik heb vannacht 7 uur geslapen, daarom ben ik moequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meestal 8, soms meer, soms minder.
Ik een uur of tien, vandaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ook 8. Aha, nu snap ik het: ik heb vannacht 7 uur geslapen, daarom ben ik moe![]()
Ik ga er dus nu vandoorquote:
Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Cairon het volgende:
sneu sneu wat is sneu... zeg DM heb je nog een leuke 18-jarige opgedaan?
In dat geval, Petre begonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.
Komt allemaal voort uit zelfhaat natuurlijk..
uhuhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
En 18 is natuurlijk veel te jong..
Remco was 23?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Cairon het volgende:
uhuh
kuchekuchekuchekuch REMCO kuchekuchekuch.... kuch
Had jij ook zo graag door WD aangerand willen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
Hey Peter, hoe voel je je nu, als de vierde Fokker waar WD sex mee heeft? Arme Petre, hij is zesde keus ofzo. Eerst Tech, toen Cybart geprobeerd aan te randen, toen Semisane, en toen al die mensen geen zin hadden in zo'n klein allochtoons sletje kwam hij bij jou aan.
Echte liefde
(en dan tellen we alleen nog maar de fokkers)
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Remco was 23?
Je kan 't nog steeds niet verkroppen dat jij 'm leuk vond, maar hij mij interessanter vond..
Dus toen ie een paar weken later gezellig in Amersfoort kwam stappen, had ik 'm daarna naar een luchtbedje moeten verwijzen, omdat jij 'm er leuk uit vond zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:04 schreef Cairon het volgende:
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
En lekker samen in bad geweest enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef Cairon het volgende:
nou dan... en je hebt er sex mee gehad. Dus bij braaf slapen is het niet gebleven.
quote:en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
Wat is dat toch met homo's?
"Joh die jongen vind ik best leuk eigenlijk!"
"Meh ik niet zo, hij is wel aardig, maar verder wil ik niks met 'em"
kwartier later
"Joh jij staat te bekken met de jongen die ik leuk vond"
"Meh, het was wel grappig, maar verder wil ik niks met 'em"
Een week later
"Joh jij hebt sex gehad met de jongen die ik leuk vond"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef Cairon het volgende:
uhuh dus wat ik zojuist typte klopte dus gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |