abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:36 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509921
[HOMO] MDLXXXVII - Roman style

Vervolg op: daarboven dus!

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!

25 februari bestaat het homotopic vier jaar, ter ere daarvan: De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) . Jij komt natuurlijk op 4 maart ook naar Amsterdam!?

We verlieten het vorige topic bij de discussie over mijn goede smaak in mannen, maar ook de voorbedachte rade waarmee Luqas het leven benadert...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef LuQas het volgende:

Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!

Is het dan zo raar als iemand gewoon condooms bij zich draagt? Ik gebruikte die tas gewoon overal voor, als boekentas, als tas bij het uitgaan om een jas in te stoppen, als tas om kleding in te vervoeren, als tas om boodschappen mee te doen, en ook als tas voor wanneer ik bij mijn vriendje te gaan slapen. En om nou elke keer bij elke gelegenheid condooms erin, condooms eruit te doen, lijkt me redelijk onzinnig, toch?
Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.

Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.

Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.

Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:52 #2
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34509927
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Klopt, ik blijf op m'n eigen niveau. Ik ben ook alleen maar schattig en absoluut niet wauw.
Dat is ook weer helemaal waar. Je bent eigenlijk net een Koala-beertje....zo schattig, maar toch niet wauw...en als je ze aanpakt, dan scheuren ze je aan stukken met de voorpootjes.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:41:59 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509944
SAJ valt op jailbait
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:42:26 #4
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_34509955
Om nog ff wat mensen te pesten hier.

God created gays so fat chicks could have friends.
pi_34509967
Ok, ik ga wel even met Cairon mee.
C’est Davie :o)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:43:31 #6
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34509976
quote:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]

Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.

Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.

Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.

Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:43:48 #7
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34509985
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:44:03 #8
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34509990
JAILBAIT's Another Interesting Linux But Also Intimidating Too:
A fully-functional Linux distribution that fits into 16 MB. Many modern net-appliance-type products such as the Netpliance iOpener have an internal SanDisk device that is 16 MB in size.
pi_34509994
Kijk, dat bedoel ik dus.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:45:07 #10
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34510012
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:

[..]

Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.

En daarbij, als luqas wel met dat soort voorbedachte redenen condooms bij zich heeft, wat dan nog? Dat mag toch? Ik ben zelf niet iemand die met iedereen de koffer in duikt, maar als iemand dat wel is....wat is daar nou eigenlijk echt zo erg aan? Dan vind ik het alleen maar goed als diegene condooms bij zich heeft....klasse zelfs.

Oh ja...die vergelijking met het mes is wel een beetje zwak vind ik hoor, zo kan je alles wel krom of recht lullen. "Ik heb in mijn auto een brandblusser ter voorbereiding van ongelukken" ---> jouw vergelijking met het mes. Betekent het nu dat het hebben van een brandblusser in de auto not done is? Zou een beetje raar zijn.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:46:03 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510033
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?
vertaling:
quote:
"Ik kan me niet met argumenten verdedigen omdat ik weet dat Cairon gelijk heeft en me helemaal klem heeft geluld met feiten en logica, ik buig voor de grootstheid van Cairon, hij is mijn god, hij is mijn heiland. Zijn wil geschiede zijn koninkrijk kome! "
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:47:30 #12
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_34510057
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.
Afrika Paprika
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:48:32 #13
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510083
pi_34510087
Buigen voor Cairon, met condooms en glijmiddel in je tas. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:49:02 #15
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510094
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.
Denk je niet dat dat in de praktijk erg meevalt?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:50:10 #16
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510118
Valt er hier nog wat te neuken?
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_34510132
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Mja, dan ga je toch gewoon voor het zingen de kerk uit.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:51:06 #18
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510139
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef Semisane het volgende:

Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.
Nee hoor, de wet is duidelijk op dat vlak, als jij een gebruiksvoorwerp meeneemt dan ga je ervan uit dat je het gaat gebruiken. Neem je een mes of geweer mee, dan zegt de wet dat jij ervan uitgaan dat je dat mes of geweer gaat gebruiken, hetzelfde geld voor condooms EN glijmiddel.

Je hoeft het niet te gebruiken, maar je neemt ze niet zonder reden mee. Als je niet verwacht dat je ze gaat gebruiken, dan neem je ze ook niet mee.
quote:
Ik ben zelf niet iemand die met iedereen de koffer in duikt, maar als iemand dat wel is....
Moet ik echt oude koeien uit de sloot gaan halen?
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52:20 #19
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510170
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Net nog niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52:55 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_34510187
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik denk dat Luqas hierin wel een punt heeft, niet dat het meteen hiv met zijn, kan ook een ander Soa zijn. Ik duik dan wel nooit een darkroom in, maar een vriend van me wel en de keren dat hij daar iemand tegenkomt zonder condoom dan met, zijn toch volgens hem echt in de meerderheid. Overigens heeft hij altijd wel condooms bij zich.

[sub]Of eigenlijk 1 condoom volgens mij, want hij kwam een keer in de Exit behoorlijk geirriteerd langs lopen om te vragen of ik of Ramon een condoom bij ons had....de zijne was gescheurd. Vond ik weer hilarisch.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:53:57 #21
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34510215
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Net nog niet.
Gelukkig.
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:54:16 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510221
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Nee types zoals Cairon doen het gewoon niet in een kroeg, tpyes zoals Cairon doen het niet in een darkroom, en hebben geen sex zonder condoom, types zoals Cairon hebben alleen sex in een veilige omgeving, zoals een bed, en nemen de tijd voor sex, en altijd veilig. Daarbij types zoals Cairon hebben gewoon sowieso niet snel anale sex.

Jij daarentegen benadert sex als iets dat je altijd wel wil hebben en overal kunt bedrijven. Door condooms bij je te dragen geef je al aan dat je snel bereid bent om anaal te gaan.
I'm hungry!
pi_34510237
Liggen er bij darkrooms dan niet ergens gratis condooms en glijmiddel? .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:56:49 #24
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34510277
jij kunt je suf laten neuken in een pleehokje in een kroeg, ik heb tenminste nog die zelfbeheersing dat ik kan wachten tot ik thuis ben. Daarom liggen mijn condooms en sex-paraphenelia gewoon thuis.
I'm hungry!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:55 #25
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_34510311
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:56 schreef Cairon het volgende:
jij kunt je suf laten neuken in een pleehokje in een kroeg, ik heb tenminste nog die zelfbeheersing dat ik kan wachten tot ik thuis ben. Daarom liggen mijn condooms en sex-paraphenelia gewoon thuis.
En als je nou toevallig met die andere naar huis gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')