Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef LuQas het volgende:
Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!
Is het dan zo raar als iemand gewoon condooms bij zich draagt? Ik gebruikte die tas gewoon overal voor, als boekentas, als tas bij het uitgaan om een jas in te stoppen, als tas om kleding in te vervoeren, als tas om boodschappen mee te doen, en ook als tas voor wanneer ik bij mijn vriendje te gaan slapen. En om nou elke keer bij elke gelegenheid condooms erin, condooms eruit te doen, lijkt me redelijk onzinnig, toch?
Dat is ook weer helemaal waar. Je bent eigenlijk net een Koala-beertje....zo schattig, maar toch niet wauw...en als je ze aanpakt, dan scheuren ze je aan stukken met de voorpootjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf op m'n eigen niveau. Ik ben ook alleen maar schattig en absoluut niet wauw.
Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?quote:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.
Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.
Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.
Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.
Dat jij condooms altijf bij je hebt geeft aan dat je bepaalde verwachtingen hebt van de plaatsen waar je naar toe gaat.
Ik heb nooit condooms bij me, omdat als ik uitga ik er niet vanuit ga dat ik met iemand op de plee van een of andere ranzige kroeg ga staan neuken, of een darkroom inga om me daar helemaal suf te laten palen.
Jij daarentegen bent "voorbereid" om anale sex te bedrijven op de meest vreemde plaatsen, daarmee geef je al snel aan wat je intenties zijn, en waar je grenzen liggen.
vertaling:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik veel zin heb om me in dezen te verdedigen. Je brengt me nu in verband met darkrooms, ranzige kroegen en dergelijke enkel en alleen om het feit dat ik condooms bij me draag?![]()
![]()
quote:"Ik kan me niet met argumenten verdedigen omdat ik weet dat Cairon gelijk heeft en me helemaal klem heeft geluld met feiten en logica, ik buig voor de grootstheid van Cairon, hij is mijn god, hij is mijn heiland. Zijn wil geschiede zijn koninkrijk kome! "
Denk je niet dat dat in de praktijk erg meevalt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.![]()
Mja, dan ga je toch gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat in de praktijk erg meevalt?
Nee hoor, de wet is duidelijk op dat vlak, als jij een gebruiksvoorwerp meeneemt dan ga je ervan uit dat je het gaat gebruiken. Neem je een mes of geweer mee, dan zegt de wet dat jij ervan uitgaan dat je dat mes of geweer gaat gebruiken, hetzelfde geld voor condooms EN glijmiddel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef Semisane het volgende:
Nee en ja. Je voorbereiden op het onverwachte is niks mis mee, dus dat luqas condooms bij zich heeft betekent verder niks, dat jij er wel een betekenis of verwachting aan hangt, ligt volgens mij meer aan jou dan aan luqas.
Moet ik echt oude koeien uit de sloot gaan halen?quote:Ik ben zelf niet iemand die met iedereen de koffer in duikt, maar als iemand dat wel is....
Net nog niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Geen idee, maar ik denk dat Luqas hierin wel een punt heeft, niet dat het meteen hiv met zijn, kan ook een ander Soa zijn. Ik duik dan wel nooit een darkroom in, maar een vriend van me wel en de keren dat hij daar iemand tegenkomt zonder condoom dan met, zijn toch volgens hem echt in de meerderheid. Overigens heeft hij altijd wel condooms bij zich.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat in de praktijk erg meevalt?
Nee types zoals Cairon doen het gewoon niet in een kroeg, tpyes zoals Cairon doen het niet in een darkroom, en hebben geen sex zonder condoom, types zoals Cairon hebben alleen sex in een veilige omgeving, zoals een bed, en nemen de tijd voor sex, en altijd veilig. Daarbij types zoals Cairon hebben gewoon sowieso niet snel anale sex.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef LuQas het volgende:
Het zijn overigens types met denkbeelden zoals Cairon die elke week met bibberende knietjes op de soa-poli zitten omdat ze misschien hiv hebben opgelopen omdat ze geen condooms bij zich hadden.![]()
En als je nou toevallig met die andere naar huis gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:56 schreef Cairon het volgende:
jij kunt je suf laten neuken in een pleehokje in een kroeg, ik heb tenminste nog die zelfbeheersing dat ik kan wachten tot ik thuis ben. Daarom liggen mijn condooms en sex-paraphenelia gewoon thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |