quote:The URL http://www.jumponmarkslis(...)oliseum_shot_boy.jpg that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the ********* policy prevents you from accessing the site.
Your IP address: **********
The Category you are trying to access is Sex
quote:
Ja deze is nou wel leuk.quote:
Tja....ik weet het niet hoor....ik vind de pic van SAJ meer "schattig", dan echt van "WauWquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:25 schreef Dave het volgende:
Ditto. Waar blijft SAJ. Zijn pics doen het tenminste..
nou ja niet echt wauw kwaliteit, maar imho wel beter dan de "kinderkiekjes" van SAJquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:30 schreef Dave het volgende:
Is dit echt WOW-kwaliteit dan!?!
!
! Dan moet ik vanavond nog ff terugkijken.
ik heb wel vaag iets van goede smaak.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Cairon het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/12C9EK41389P - kijk uit erecte penis
Ik heb toch wel redelijk wat penissen gezien in mijn leven. Onder de douche bij verschillende sportclubs of op een andere manier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Cairon het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/12C9EK41389P - kijk uit erecte penis
Mwahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Cairon het volgende:
en dat officiers colbertje is fucking GEIL!
de gozer die erin zit kan in rook opgaan, maar dat jasje is DA BOMB DIGGITY!
Groot en gedetaileerd is ie zeker, maar toch wel een beetje vreemd...allemaal rare uitsteksels.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:18 schreef Cairon het volgende:
ik vind ém ook erg indrukwekkend. Zo groot en toch zo gedetailleerd.
dat is voor het extra genot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Groot en gedetaileerd is ie zeker, maar toch wel een beetje vreemd...allemaal rare uitsteksels.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
glijmiddel als KY
In het voorvakje, een echte meid is op haar toekomst voorbereid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:24 schreef Cairon het volgende:
waarom neem jij KY mee naar school?
alleen voor mensen diequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Om die tube in dat doosje te krijgen heb je inderdaad KY nodig!
"Wil jij een voldoende halen!?"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:26 schreef LuQas het volgende:
In het voorvakje, een echte meid is op haar toekomst voorbereid.![]()
Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
"Wil jij een voldoende halen!?"
of
"Oh meneer de gymleraar wat doet u nu!?"
Klopt, ik blijf op m'n eigen niveau. Ik ben ook alleen maar schattig en absoluut niet wauw.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....ik weet het niet hoor....ik vind de pic van SAJ meer "schattig", dan echt van "WauW" kwaliteit.
Beter mee verlegen dan om verlegen,.... toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:24 schreef Cairon het volgende:
waarom neem jij KY mee naar school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |