Ik vind het eerder deprimerend.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapenWil goed van mn laatste weekend als 17 jarige genieten
Als mensen hun houding tov homo's, door verhalen of wat dan ook, zouden veranderen, dan zijn er veel mensen bij gebaat, maar hoe zit het met die homo's wier omgeving blijft vasthouden an kortzichtigheid. Hoe kunnen die jongens (en meisjes) geholpen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ook. Daarom hoop ik dat mijn verhalen een beetje kunnen helpen. Niet de mensen die in dezelfde situatie zitten, maar mensen die homo's niet accepteren. Al is het er maar eentje... *zucht* Maar die mensen zullen mijn verhalen wel niet lezen
Van omgeving veranderen, dat is het enige dat ik kan bedenken. Sommige mensen zijn gewoon dom, dat krijg je er neit uit. Sorry als ik nu je ouders of weet ik beledig, maar mensen die weigeren iets in te zien en vasthouden aan vooroordelen en andere kortzichtigheid, en niet naar argumenten luisteren, noem ik dom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als mensen hun houding tov homo's, door verhalen of wat dan ook, zouden veranderen dan zijn er veel mensen bij gebaat, maar hoe zit het met die homo's wier omgeving blijft vasthouden an kortzichtigheid. Hoe kunnen die jongens (en meisjes) geholpen worden?
Ik zei niet dat mijn eigen situatie hetzelfde isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van omgeving veranderen, dat is het enige dat ik kan bedenken. Sommige mensen zijn gewoon dom, dat krijg je er neit uit. Sorry als ik nu je ouders of weet ik beledig, maar mensen die weigeren iets in te zien en vasthouden aan vooroordelen en andere kortzichtigheid, en niet naar argumenten luisteren, noem ik dom.
Waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hihi, ik zag vandaag een 14-jarig en een 15-jarig homo'tje samen lief doen, ik vond dat zo vertederend, vrag me niet waarom![]()
![]()
Jongens die elkaar zoenen stralen imo een soort kwetsbaarheid uit. En 2 jongetjes die al 1 en al snoezelig (ja, volgens Van Dale geen woord, maar volgens BB wel) zijn en dan ook nog eens met zn tweeen, das zo cutequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zien bewijst dat niet de hele wereld intolerante stomkoppen zijn.
Dat is precies de reden waarom ik zoenende mannen spannend vind om naar te kijken. Respect, "dat ze dat durven", terwijl het hier nog best wel tolerant is. Een "ik wou dat ik zo dapper was" idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens die elkaar zoenen stralen imo een soort kwetsbaarheid uit. En 2 jongetjes die al 1 en al snoezelig (ja, volgens Van Dale geen woord, maar volgens BB wel) zijn en dan ook nog eens met zn tweeen, das zo cute![]()
Het is niet bepaald zo dat ik hen op straat zag, ze waren in een gayvriendelijek omgeving, ok, de beste omschrijving is: een gay omgeving
Hoveel uur slaap jij per dag?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
Ik niet.
Meestal 8, soms meer, soms minder.quote:
Ik ook 8. Aha, nu snap ik het: ik heb vannacht 7 uur geslapen, daarom ben ik moequote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meestal 8, soms meer, soms minder.
Ik een uur of tien, vandaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ook 8. Aha, nu snap ik het: ik heb vannacht 7 uur geslapen, daarom ben ik moe![]()
Ik ga er dus nu vandoorquote:
Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Cairon het volgende:
sneu sneu wat is sneu... zeg DM heb je nog een leuke 18-jarige opgedaan?
In dat geval, Petre begonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.
Komt allemaal voort uit zelfhaat natuurlijk..
uhuhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
En 18 is natuurlijk veel te jong..
Remco was 23?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Cairon het volgende:
uhuh
kuchekuchekuchekuch REMCO kuchekuchekuch.... kuch
Had jij ook zo graag door WD aangerand willen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
Hey Peter, hoe voel je je nu, als de vierde Fokker waar WD sex mee heeft? Arme Petre, hij is zesde keus ofzo. Eerst Tech, toen Cybart geprobeerd aan te randen, toen Semisane, en toen al die mensen geen zin hadden in zo'n klein allochtoons sletje kwam hij bij jou aan.
Echte liefde
(en dan tellen we alleen nog maar de fokkers)
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Remco was 23?
Je kan 't nog steeds niet verkroppen dat jij 'm leuk vond, maar hij mij interessanter vond..
Dus toen ie een paar weken later gezellig in Amersfoort kwam stappen, had ik 'm daarna naar een luchtbedje moeten verwijzen, omdat jij 'm er leuk uit vond zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:04 schreef Cairon het volgende:
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
En lekker samen in bad geweest enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef Cairon het volgende:
nou dan... en je hebt er sex mee gehad. Dus bij braaf slapen is het niet gebleven.
quote:en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
Wat is dat toch met homo's?
"Joh die jongen vind ik best leuk eigenlijk!"
"Meh ik niet zo, hij is wel aardig, maar verder wil ik niks met 'em"
kwartier later
"Joh jij staat te bekken met de jongen die ik leuk vond"
"Meh, het was wel grappig, maar verder wil ik niks met 'em"
Een week later
"Joh jij hebt sex gehad met de jongen die ik leuk vond"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef Cairon het volgende:
uhuh dus wat ik zojuist typte klopte dus gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |