Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Cairon het volgende:
sneu sneu wat is sneu... zeg DM heb je nog een leuke 18-jarige opgedaan?
In dat geval, Petre begonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
Sneu is moedwillig proberen anderen te kwetsen, zonder goede reden.
Komt allemaal voort uit zelfhaat natuurlijk..
uhuhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
En 18 is natuurlijk veel te jong..
Remco was 23?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Cairon het volgende:
uhuh
kuchekuchekuchekuch REMCO kuchekuchekuch.... kuch
Had jij ook zo graag door WD aangerand willen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
Hey Peter, hoe voel je je nu, als de vierde Fokker waar WD sex mee heeft? Arme Petre, hij is zesde keus ofzo. Eerst Tech, toen Cybart geprobeerd aan te randen, toen Semisane, en toen al die mensen geen zin hadden in zo'n klein allochtoons sletje kwam hij bij jou aan.
Echte liefde
(en dan tellen we alleen nog maar de fokkers)
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Remco was 23?
Je kan 't nog steeds niet verkroppen dat jij 'm leuk vond, maar hij mij interessanter vond..
Dus toen ie een paar weken later gezellig in Amersfoort kwam stappen, had ik 'm daarna naar een luchtbedje moeten verwijzen, omdat jij 'm er leuk uit vond zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:04 schreef Cairon het volgende:
en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
En lekker samen in bad geweest enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef Cairon het volgende:
nou dan... en je hebt er sex mee gehad. Dus bij braaf slapen is het niet gebleven.
quote:en dat jij er vervolgens het bed mee indook terwijl je wist dat ik ém leuk vond.
Wat is dat toch met homo's?
"Joh die jongen vind ik best leuk eigenlijk!"
"Meh ik niet zo, hij is wel aardig, maar verder wil ik niks met 'em"
kwartier later
"Joh jij staat te bekken met de jongen die ik leuk vond"
"Meh, het was wel grappig, maar verder wil ik niks met 'em"
Een week later
"Joh jij hebt sex gehad met de jongen die ik leuk vond"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"
"Meh het was wel aardig, maar verder wil ik niks met ém"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef Cairon het volgende:
uhuh dus wat ik zojuist typte klopte dus gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |