Nee, want aan die lijst films komen we ook niet toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef davidov het volgende:
[..]
neuhIk wil veel delen maar van m'n tosti-ijzer blijf je af
![]()
*gromm*
wanneer neuk je paul nou?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Ang3l het volgende:Ik zeg HEY! Ik wil allee maar zwemmen!
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
wanneer neuk je paul nou?
vannacht of morgen?
ten 1e: vraag ik dat aan Ang3lquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?
Tis al na 0:00u dus vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
wanneer neuk je paul nou?
vannacht of morgen?
Ja, ach...... alsof ie't niet weetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ie dan hier zou posten?
T lukt je weer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ten 1e: vraag ik dat aan Ang3l
ten 2e:
alleen al om kug te pesten :
Want?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
Heb je wel een beetje gelijk in. Er liepen veel van die semi-intelligente kijk mij hip en relaxed en intelligent zijn mensen rond. Maar ik ga voor de muziek en de teksten. De muziek was ERG mooi. Live band met cello (quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan de ene kant heb je gelijk hoor, maar muziek staat nooit helemaal op zichzelf, er hangt altijd een bepaalde sfeer omheen, en de sfeer die om de muziek van spinvis hangt, vind ik gewoon niet echt je-van-het. beetje semi-elitair, zo van: alleen intelligente mensen mogen mijn muziek snappen.
Ik heb een beter voordeel..... ik heb Paulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
en dan vechten, gewoon snoeihard rammen!
Ik heb een voordeel want ik ben sterker.
Spinvis, oorlog.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is het onderwerp? Ik ben te moe om bij te lezen![]()
Aha tomatensoep spreekt me wél aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spinvis, oorlog.
En ik heb tomatensoep
Nee, ik had gewoon het halve blikkie, incl stiekem alle balletjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha tomatensoep spreekt me wél aan
Eet je er ook bruin brood bij![]()
Je schijnt er je dagtaak van gemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
als je denkt dat ik dáármee bezig was, geef je me teveel eer..
Vleesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon het halve blikkie, incl stiekem alle balletjes
Eet je geen vlees?quote:
Neuhquote:(Ben ik vervelend, snugger etc. ?)![]()
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eet je geen vlees?
Neem je't wel in de mond?
[..]
Neuh
Straight Edgequote:
Da's zonder caffeine, ei, melk,sex etc he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad hipper dan vegetarier![]()
Ik eet/draag geen gedode dierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's zonder caffeine, ei, melk,sex etc he?
Dode planten wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik eet/draag geen gedode dieren![]()
We kennen je wel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef davidov het volgende:
Al die ouwe rukkers die in het toernooi zeggen me niet te kennen...
Juist zij vlogen eruit omdat ze nooit meer langs komen....Hoe ironisch
[..]
Dode planten wel?
daarom stemde ik ook NIET op jouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef davidov het volgende:
Al die ouwe rukkers die in het toernooi zeggen me niet te kennen...
Juist zij vlogen eruit omdat ze nooit meer langs komen....Hoe ironisch
[..]
Dode planten wel?
Ja, het leed van dieren gaat me aan het hart, maar planten martel ik met plezierquote:
Is geen gedicht, is een songtekstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Steven, nationale gedichtendag was gisteren (of eergisteren, geen idee)
![]()
De enige volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We kennen je wel hoor
Je bent de enige relatief nieuwe die dr nog inzit volgens mij
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom stemde ik ook NIET op jou
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, het leed van dieren gaat me aan het hart, maar planten martel ik met plezier![]()
Aha, zie daar: logicaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:14 schreef davidov het volgende:
Ik heb het ook met die dieren te doen, zijn ze geslacht, wil niemand ze eten, dat vind ik nou zo sneu voor ze dat ik besloten heb hun levels zo waardevol mogelijk te maken
Waar wil je t over hebben?quote:
Het wordt weer een depressief homo gezeur als ik dat ga zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar wil je t over hebben?
Ga je gang.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het wordt weer een depressief homo gezeur als ik dat ga zeggen
Neem je dat risico en wil je horen wat er in mn hoofd rondspookt
Ik zat te denken over acceptatie, over jezelf zijn, toevallig sprak ik vandaag 2 mensen en zij hebben me aan het denken gezetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik lees wel, of ik reageer is een 2e.
Whatever u like..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zat te denken over acceptatie, over jezelf zijn, toevallig sprak ik vandaag 2 mensen en zij hebben me aan het denken gezet![]()
Ander onderwerp dan maar?![]()
Ok, ga maar CSI kijken, dat is een stuk leuker dan wat ik te vertellen hebquote:
Studentje op metro railsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, ga maar CSI kijken, dat is een stuk leuker dan wat ik te vertellen heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |