Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind spinvis niet echt geweldig, beetje overrated omdat het vrij aparte muziek/compositie is en er veel mensen dit daarom leuk vinden en niet omdat het gewoon muziek is
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Succes met het afscheid van meneer Harmsen!.
aan de ene kant heb je gelijk hoor, maar muziek staat nooit helemaal op zichzelf, er hangt altijd een bepaalde sfeer omheen, en de sfeer die om de muziek van spinvis hangt, vind ik gewoon niet echt je-van-het. beetje semi-elitair, zo van: alleen intelligente mensen mogen mijn muziek snappen. op zo'n moment mis ik de bugglegum pop van kylie minogue zelfs een beetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij..
nu is het om de knikkers.quote:
je vind me wel geil, en daar mag je best voor uitkomen hoor Jerry.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
nu is het om de knikkers.
Morgen heb ik toevallig alle tijd van de wereld en een auto ter beschikking. Drie keer raden waar ik heen ga rijden.
![]()
Om t uur is veels te weinig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:14 schreef Cairon het volgende:
of zal ik gewoon een paar keer bellen, zo om het uur, eerst hem dan Ang3l.
Naja in een uur kun je veel doen zonder gestoord te wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef Cairon het volgende:
maar net vaak genoeg
Nee, van die homo-petsjes gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
en dan vechten, gewoon snoeihard rammen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |