quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
McDonalds!
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshakequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?![]()
Pardon?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?!Ik ga dat niet opkrijgen in mijn eentje hoor
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!
Alles cool hier.. heb alleen zin om Alternate op te blazen
Al klaar om te moven?
Ook in je slaapkamer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...
Maar ik ben bijna klaar om te moven!Heb wel mijn gordijnen gewassen, dus ik ben nu live te aanschouwen door het voorbij lopende publiek
Net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
Vlarp heb jij al gestemd?
Nee, die hangen nogquote:
Had je anders willen neuken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef Cairon het volgende:
oh, dan ben je al niet meer boeiend genoeg
/block
/ignore
tot ongeveer morgen, dan ben je weer interessant enzo
Kom morgenavond maar langs...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Cairon het volgende:
als ik daarmee jouw stemmen en nominatie koop, natuurlijk
nee, deze moet je hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
ik quote jou alleen, pauperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
en nee jij pauper...
"I worship his Shadow"
komt van de LEXX mini-serie
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....quote:
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....quote:
Waarom houd je je niet altijd stil?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....
verder zal ik stil zijn, anders krijgen we hier een "flame on" moment
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom houd je je niet altijd stil?
Zie vorige posts.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?
Dat zal m zijn.quote:
haai lieffiedingespoepiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
ben dan gewoon stilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ben dan gewoon stilje zoekt nu aandacht... stop daar eens mee, het begint op te vallen.....
En daarmee ben je voor mij minstens zo irritant als Burner voor jou is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen?.
Aandacht is lekker.![]()
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zie vorige posts.De ergernis die ik door jou ondervind, uit ik op jou.
Spannend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenmaar ik denk toch, dat er nog wel meer meespeelt......
hey jij del, gebruik eens goedkope gelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
rel zequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
snottebel! wat denk je wel?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey jij del, gebruik eens goedkope gel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |