ik heb nog 3/4 kratquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Bier = op.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef creno het volgende:
wordt dit het topic met de cheerleaders ?
ja, je vergeet de cheerleadersquote:
ik mag niet meer rijden denk kquote:
uhuh, hij ligt nu al zon drie jaar daarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet 'm nog steeds op komen halen..
Eerst een tijd in Enschede gelegen, toen in Amersfoort, en nu in Utrecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef Jerruh het volgende:
uhuh, hij ligt nu al zon drie jaar daar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst een tijd in Enschede gelegen, toen in Amersfoort, en nu in Utrecht.
Ik verhuis het keurig mee, en 't is nog geen poets-lap geworden..
Ehm... ik ben te lui.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:18 schreef Burner82 het volgende:
ik mag niet meer rijden denk kwaar denk je dat die kwart krat is gebleven
dus, hoe laat ben jij hier?
![]()
![]()
dan moeten we wachten tot jij een keer niet lui bent, of ik een keer nuchter benquote:
Mja... en dan moet ik voor vanavond maar even zelf een kratje Grolsch halen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Burner82 het volgende:
dan moeten we wachten tot jij een keer niet lui bent, of ik een keer nuchter ben![]()
grolschquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... en dan moet ik voor vanavond maar even zelf een kratje Grolsch halen...
Brand is ook best wel te zuipen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Burner82 het volgende:
grolschdan was je toch niet gekomen denk ik, ik heb namelijk een kratje brand
brand is het lekkerstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Brand is ook best wel te zuipen.
het gaat maar doorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
mike aan de foon
houdt maar niet op
gaat maar door
help me
quote:
whiskey, wodka, tequilla?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:51 schreef tech het volgende:
Bier is niet lekker... Ik heb nog niet van bier leren genieten...
voor hoelang?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef TehRockstar het volgende:
Nog maar een paar maandjes en dan zit ik in New York.![]()
1 week maarquote:
Hoezo? Een week van me af?quote:
daarom, paar maanden leek me leukerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoezo? Een week van me af?
Noew Jorrek.Winkels.
Hoerenzoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
daarom, paar maanden leek me leuker
Badmeester, kijk nou!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik zeg HEY! Ik wil alleen maar zwémmen...![]()
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis houquote:
Awww, poeppie tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis hou
Good job. Ik ben gelijk gebleven, ondanks de auto van de zaak. Ben ik al blij om.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
*rekenmachientje erbij pak*
Ik ben er netto 18% op vooruit gegaan..
Zit die ook in 'de' tas?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt met zo'n cassettebandje en iedereen denkt daardoor altijd dat ik van Spinvis hou
quote:
quote:
Dat was t nog niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
Met pistolen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Cairon het volgende:
Angel nu is het oorlog!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:56 schreef Cairon het volgende:
en oeh, Jerruh heeft me een naamtopic gegeven.
*homokusje voor Jerruh*
Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind spinvis niet echt geweldig, beetje overrated omdat het vrij aparte muziek/compositie is en er veel mensen dit daarom leuk vinden en niet omdat het gewoon muziek is
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Succes met het afscheid van meneer Harmsen!.
aan de ene kant heb je gelijk hoor, maar muziek staat nooit helemaal op zichzelf, er hangt altijd een bepaalde sfeer omheen, en de sfeer die om de muziek van spinvis hangt, vind ik gewoon niet echt je-van-het. beetje semi-elitair, zo van: alleen intelligente mensen mogen mijn muziek snappen. op zo'n moment mis ik de bugglegum pop van kylie minogue zelfs een beetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe wat anderen van muziek vinden invloed kan hebben op wat je zelf van muziek vindt, maar dat ligt vast aan mij..
nu is het om de knikkers.quote:
je vind me wel geil, en daar mag je best voor uitkomen hoor Jerry.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
nu is het om de knikkers.
Morgen heb ik toevallig alle tijd van de wereld en een auto ter beschikking. Drie keer raden waar ik heen ga rijden.
![]()
Om t uur is veels te weinig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:14 schreef Cairon het volgende:
of zal ik gewoon een paar keer bellen, zo om het uur, eerst hem dan Ang3l.
Naja in een uur kun je veel doen zonder gestoord te wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef Cairon het volgende:
maar net vaak genoeg
Nee, van die homo-petsjes gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
en dan vechten, gewoon snoeihard rammen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
McDonalds!
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshakequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan een hamburger of kipnuggets of iets en alles?![]()
Pardon?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mcnuggets 20, een quarterpounder en een aardbeienmilkshake
ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardon?!Ik ga dat niet opkrijgen in mijn eentje hoor
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!
Alles cool hier.. heb alleen zin om Alternate op te blazen
Al klaar om te moven?
Ook in je slaapkamer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als iemand nu Googlet op "alternate" en "opblazen"...
Maar ik ben bijna klaar om te moven!Heb wel mijn gordijnen gewassen, dus ik ben nu live te aanschouwen door het voorbij lopende publiek
Net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
Vlarp heb jij al gestemd?
Nee, die hangen nogquote:
Had je anders willen neuken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef Cairon het volgende:
oh, dan ben je al niet meer boeiend genoeg
/block
/ignore
tot ongeveer morgen, dan ben je weer interessant enzo
Kom morgenavond maar langs...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:45 schreef Cairon het volgende:
als ik daarmee jouw stemmen en nominatie koop, natuurlijk
nee, deze moet je hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Cairon het volgende:
en daarna je ziel en zaligheid aan mij offeren zodat je mijn discipel van duisternis wordt. Wat natuurlijk inhoud dat je mijn zwartgallige plannen uit zult moeten voeren.
en regelmatig roept op geheime vergaderingen:
"Zijn Duistere Wil Geschiedde!"
en
"Ik aanbidt zijn Schaduw!"
ik quote jou alleen, pauperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
en nee jij pauper...
"I worship his Shadow"
komt van de LEXX mini-serie
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....quote:
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....quote:
Waarom houd je je niet altijd stil?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kut, nee, ben een mannetje, en pedo, ook niet....
verder zal ik stil zijn, anders krijgen we hier een "flame on" moment
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben trouwens wel benieuwd, naar de info die jij hebt daarover.... en vooral waarom dat nu komt.. geen vriendjes om het weekend mee te delen? ruzie met je ouders... is er iets, waar je weer eens een ander voor nodig hebt, vertel, vanwaar, komt deze persoonlijke aanval van jou, zonder gegronde reden....
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom houd je je niet altijd stil?
Zie vorige posts.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
waarom reageer je op mij, op dooie momenten? aandachtstekort?
Dat zal m zijn.quote:
haai lieffiedingespoepiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
ben dan gewoon stilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, geen persoonlijke reden van mij hoor. Alleen omdat ik me enorm aan je posts erger. Niet overal een reden achter zoeken.
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ben dan gewoon stilje zoekt nu aandacht... stop daar eens mee, het begint op te vallen.....
En daarmee ben je voor mij minstens zo irritant als Burner voor jou is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen?.
Aandacht is lekker.![]()
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zie vorige posts.De ergernis die ik door jou ondervind, uit ik op jou.
Spannend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alleen door mij?? ik zou me bijna vereerd voelenmaar ik denk toch, dat er nog wel meer meespeelt......
hey jij del, gebruik eens goedkope gelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
rel zequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Rellierellierelrel.
snottebel! wat denk je wel?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey jij del, gebruik eens goedkope gel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |