Colloquy.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zitten de USB ingangen aan de linkerkant van de laptop als de meeste mensen hun muis rechtshandig hanteren? En wat is een goede IRC-client?
Omdat we bluetooth hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zitten de USB ingangen aan de linkerkant van de laptop als de meeste mensen hun muis rechtshandig hanteren? En wat is een goede IRC-client?
En apple zal wel als 1 van de eerste wireless USB gaan implementeren. Die standaard is rond, tenminste ik ontving de dikke boeken met technische beschrijvingen van de weekquote:
Wat een bagger naam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En apple zal wel als 1 van de eerste wireless USB gaan implementeren. Die standaard is rond, tenminste ik ontving de dikke boeken met technische beschrijvingen van de week
Maar ik hoop op 1 April een Intel PowerMac, welk dan waarschijnlijk een MacTop Pro gaat heten ofzo
Ah, okee, hebbiknienodig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik vind het maar flauw, zo lang is het staartje van mijn muis ook weer niet. En VNC is Virtual Network Computing Lupa. Een handige manier om op afstand toch op een bepaalde pc te werken. Ik zou dus met VNC nu op mijn desktop of server kunnen inloggen. Dan is het net alsof ik erachter zit.
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik vind het maar flauw, zo lang is het staartje van mijn muis ook weer niet.
Mocht je een keer op een Windows-machine willen inloggen, dan is RDP serieus veel sneller dan VNC trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En VNC is Virtual Network Computing Lupa. Een handige manier om op afstand toch op een bepaalde pc te werken. Ik zou dus met VNC nu op mijn desktop of server kunnen inloggen. Dan is het net alsof ik erachter zit.
Het is alles behalve cheap-ass. Het snoer is lang genoeg, vooral als je een tijdje bezig bent (heeft immers lang opgerold gezeten, het snoer). Maar toch, lang is het snoer (gelukkig) niet. Het is dan ook logisch dat veel mensen 'm gewoon in hun toetsenbord inpluggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaan
Nee, in het midden. Je hardeschijf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, de trackpad valt me ook erg mee. Maar een muis vind ik toch prettiger.
Zitg de CPU toevallig linksvoor? Daar wordt 'ie lekker warm.
Die van Powerbooks nog warmer helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, die worden inderdaad ook wel eens warm.
Ja, precies. Op de bank, in bed, in de trein. De situaties waar 'ie voor bedoeld is zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:26 schreef E.T. het volgende:
Ik gebruik m'n iBook meestal als Laptop.. Op schoot dus..
En dan is een muis niet handig
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Handige functie hoor.
JeRa's idee?
Ik mis het echt al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebben
Ik gok nog geen 10 minuten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebben
Dan kom jij natuurlijk ook.quote:
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
Volgens de tweakers komt er rond Juni een nieuwe Mac Mini, die een Intel proc heeft. Hoe zit het precies met de Powerbooks? Ik twijfel namelijk tussen de Mini en de 12" Powerbook. Maar ik ga geen PPC apparaat kopen als er een "nieuwe" zit aan te komen. Weet een van jullie of dat van juni waar is, en hoe het zit met de powerbooks?
Ah ok, gaat die de Powerbook compleet vervangen op zijn tijd? En komen er ook andere modellen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.
Ik neem aan dat 'ie bedoelt wanneer de 12" MacBook Pro komt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.
Sorry?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Opgezwolle. het volgende:
Dan kom jij natuurlijk ook.Loop je bij alle meets te leuren ofzo.
Maar aan de andere kant heet de iMac nog gewoon de iMac. Dus misschien houden ze iBook ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de opvolger van de iBook gewoon MacBook gaat heten?
Volgens jou komt in juni de nieuwe Mini.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Ja daar zat ik dus even naar te kijken. Maar de vraag is idd, wanneer komt er een 12", intel-based Apple laptop? Is daar al *iets* over bekend? En de macmini? Iemand? Hup hup!
Yep, maar misschien wist iemand meer. Volgens de keynote gaat alles over op Intel, maar dat zegt zo weinig. Ik wacht iig wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Opgezwolle. het volgende:
[..]
Volgens jou komt in juni de nieuwe Mini.
Ik ga wachten iig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Nugget het volgende:
Hmm, is even wachten met de aankoop van een Powerbook verstandiger dan, als ik dit zo lees?
http://www.everydaysoftware.net/showdesktop/quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is er in OSX ook een 'show desktop' functie? Sneltoets?
In juni sowieso bij de WWDC. Ik weet niet of er daarvoor nog wat gebeurt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de volgende Keynote eigenlijk?
Apple kondigt nieuwe machines nooit ver van te voren aan, dus er is alleen maar speculatie. En volgens diezelfde speculatie zouden er nu al intelBooks moeten zijn, dus daar kun je niet zoveel meequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Ja daar zat ik dus even naar te kijken. Maar de vraag is idd, wanneer komt er een 12", intel-based Apple laptop? Is daar al *iets* over bekend? En de macmini? Iemand? Hup hup!
Ha, super. Dit knopje gebruikte ik in Windows heel veel. Inmiddels ben ik het ontwend, maar ik ga kijken of ik het opnieuw prettig vind. F11 wil toch niet zo in mijn systeem terechtkomen als F9 en F10...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Nugget het volgende:
http://www.everydaysoftware.net/showdesktop/
Now there is![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:35 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ben upgedate naar Tiger !
.
Het draadje van de Apple muis is niet zo lang.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaan
Er staat Apple!!11quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het draadje van de Apple muis is niet zo lang.
Van de mighty mouse ook niet echt.
[afbeelding]
Mijn Powerbook met bedraade muis.
Trouwens, check mn Profiel
Youpi Optimizer rip-off.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie Monolingual al gedraaid ? Scheelt je allemaal onnodige talen die standaard geinstalleerd staan die je toch niet nodig hebt. Kantoneels, Urdu, Farsi, you name it.
En voor mensen die net als ik iDVD nooit gebruiken moeten voor de grap eens kijken hoe groot dat programma is en hoeveel ruimte het inneemt. Scheelt ook een hoop als je dat eraf tieft, zo'n 1,5 G om precies te zijn.
Ja, die ken ik dan weer niet. Ik was hier al blij mee, maar klaarblijkelijk is er altijd baas boven baas.quote:
http://www.rogueamoeba.com/audiohijackquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef nietzman het volgende:
Oh, hiervoor kijk ik even naar Tijn en de rest in het bijzonder, is er een simpel tooltje voor OsX wat de audio onder een .wmv-tje weg kan sleuren? Ik wil de audiostream eventjes als mp3 hebben en dan verknippen.
Audiohijack:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef nietzman het volgende:
Oh, hiervoor kijk ik even naar Tijn en de rest in het bijzonder, is er een simpel tooltje voor OsX wat de audio onder een .wmv-tje weg kan sleuren? Ik wil de audiostream eventjes als mp3 hebben en dan verknippen.
iSight toevallig aan staan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb ook een dekbedhoes met appels trouwens. Heel groot en lelijk en groen met geel, met dank aan oma.. Ben ik nu cool ?
Wel omdat ik dit vanuit bed post natuurlijk.
Yeah.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:24 schreef Tijn het volgende:
http://www.rogueamoeba.com/audiohijack
Kun je de audio van alles wat geluid maakt mee rippen.
Wiretap sloeg het geluid veel te zacht op, maar dat zal ook netzogoed aan mij hebben gelegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef Tijn het volgende:
Hoezo ben je niet tevreden? AudioHijack doet verder niets met je geluid hoor.
Zolang je iBook aan de adapter hangt, heb je geen accu nodig en zou je 'em inderdaad thuis kunnen laten. Maar het is niet zo goed voor je accu om altijd maar de luxe van een oplader te hebben, daar wordt 'ie lui van. Je kunt 'em beter juist gebruiken, daar verleng je het leven van je accu mee. Bovendien, als je de accu in je laptop laat zitten, kun je 'em onderweg op sleep-mode zetten en hoef je 'em niet helemaal af te sluiten en weer op te starten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga mijn iBook veel op school gebruiken. Daar zijn legio plaatsen met stopcontacten en RJ45 aansluitingen voor laptops. Nu is dat handig, dan neem ik het snoertje mee en ben ik niet van de accu afhankelijk. Kan ik de accu dan gewoon thuis laten?
Ah, dat had ik zelf ook kunnen vinden. Maar, nee, duidelijk.quote:
Neah, Paradiso was een 'regulier' optreden. Misschien bedoelde ze die in Studio Desmet? Dat was een besloten concert van 3voor12.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nietzman, dat was toch een concert waarbij er alleen maar verantwoorde VPRObrillen op stoeltjes zaten, hoorde ik van iemand anders die er geweest was ? Hell, zelfs mijn moeder vroeg mij om eens iets van Spinvis mee naar huis te nemen omdat ze wou weten wat het was.
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is beter voor de accu om 'm te gebruiken?
quote:For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Apple does not recommend leaving your portable plugged in all the time. An ideal use would be a commuter who uses her iBook on the train, then plugs it in at the office to charge. This keeps the battery juices flowing.
Ik spreek je nog wel over een paar weken, als je gemerkt hebt wat voor enorme bitch OSX is met rebooten als je het zwaar gebruiktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En sleep-mode is leuk, maar niet erg nodig.
Paradiso was dus niet met stoeltjes ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neah, Paradiso was een 'regulier' optreden. Misschien bedoelde ze die in Studio Desmet? Dat was een besloten concert van 3voor12.
Dat in Paradiso staat ook op fabchannel.com.
Bovendien, waarom de moeite nemen? Wachten op het afsluiten, wachten tijdens het opstarten, al je programma's weer openen... ik gooi 'em liever gewoon dicht als ik klaar ben en klap 'em weer open als je 'em nodig hebt. Scheelt jaren van je leven, alles bij elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over een paar weken, als je gemerkt hebt wat voor enorme bitch OSX is met rebooten als je het zwaar gebruikt
Het opstarten duurt inderdaad wel vrij lang. Ik kan me voorstellen dat je daar niet op wilt wachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien, waarom de moeite nemen? Wachten op het afsluiten, wachten tijdens het opstarten, al je programma's weer openen... ik gooi 'em liever gewoon dicht als ik klaar ben en klap 'em weer open als je 'em nodig hebt. Scheelt jaren van je leven, alles bij elkaar
PCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat Apple!!11
En je werkt bij de AH, maar dat zag ik al aan dat blad naast je PC
Nieuwe vibrator?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me trouwens wel weer behoorlijk genaait. 30 euro voor een stukje plastic met 5 knopjes
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een AB bij mijn dock gekocht voor mijn iPod. Alleen de menu knop doet het niet bij zowel de iPod(5g) als bij de iPod mini. Klopt dat welWat zou die knop uberhaubt moeten doen?
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?
Nee iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?
Beetje gaar.
Ik ben ook gezwicht. Hij gaat hier bij mij ook niet meer uit. Hij slaapt zelfs meestal niet, omdat 'ie dan fijn de hele nacht kan downloaden. Geheel legaal uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Tijn het volgende:
Rebooten is voor Windows-users. Een Mac slaapt alleen, die gaat nooit uit
Torrents, dat gaat retelangzaam...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat download jij dan wel niet dat het de hele nacht duurt, én legaal is? Blote vrouwen?
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Torrents, dat gaat altijd retelangzaam...
Nouhou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Furious het volgende:
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.
Ik heb niets gezegd.
Je legt de bal recht voor het goal, een inkoppertje maken is nu enorm simpelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb niks met blote vrouwen.
Ja, al mijn vrienden spelen in bandjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Maar het zullen wel auteursvrije MP3's zijn
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Is dat soms een skin op die laatste foto? Of is Garageband standaard donkergrijs?
Hooguit in een Garageband.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, al mijn vrienden spelen in bandjes.
Doe het dan tenminste voor alle routersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Furious het volgende:
[..].
Kuch. Uiteraard ook toe te passen op een Apple.
[afbeelding]
"You didn't see anything, right?"
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het erge is dat ik helemaal geen vrienden heb.![]()
Wie kopt 'em in.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Dan kom je alleen wel in een cirkel terrecht
Geen vrienden > Met Lego spelen > Niemand vind het cool dat je met lego speelt > Geen vrienden
Holy shit!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
http://bricksmith.sourceforge.net/
Ik ook. Ik maak mijn 300 belminuten op door naar de MacHouse te bellen omdat ze anders toch verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Ok, ik wil NU m'n Mac terug
Nou ja, aan de andere kant, sinds m'n Mac weg is, doe ik wel meer nuttige dingen
Het is een syndroom he ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Ok, ik wil NU m'n Mac terug
Nou ja, aan de andere kant, sinds m'n Mac weg is, doe ik wel meer nuttige dingen
Geek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een syndroom he ?
Ik had gistermiddag mijn OS geupgrade naar Tiger, en moest meteen weg toen dat klaar was. Toen ik 's nachts om 2 uur thuis kwam heb ik nog anderhalf uur lopen frutten in Tiger omdat ik er zo blij mee was dat ik het had.
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden.quote:
Nu heb je me tuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden..
Als ze daardoor te laat komt op haar afspraken? Zou je denken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden..
Rendez-vousen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze daardoor te laat komt op haar afspraken? Zou je denken?.
LOL Wat een cool programma.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..].
[afbeelding]
Daarom bestaat lego!
http://bricksmith.sourceforge.net/
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Furious het volgende:
Ben ik overigens de enige die de brushed metal look mooier vond dan het smooth nog wat van nu?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
tonks mag een maand nadenken waarom wij zijn posts erg vervelend en ongewenst vinden.
Waarom denk je dat ik hier ineens weer ben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef Furious het volgende:
[..].
Ik zie net dat tonks een maandban heeft! Heb 'em ook al een tijdje niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier ineens weer ben?
Ow nee. Ik ben nog altijd vlieft op mijn iMac.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Furious het volgende:. Is dat de reden?
Ik dacht dat je je iMac diep begon te haten.![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al had ik van de week wel een paar keer last van iets dat op spyware leek.
900 euro.quote:Power Macintosh G5/1600
Processor: G5 - 1600 MHz Geheugen: 500 MB Harddisk: 80 GB
Poorten: USB FireWire UTP VGA ADC
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow nee. Ik ben nog altijd vlieft op mijn iMac.
Al had ik van de week wel een paar keer last van iets dat op spyware leek.
Hm, niet echt volgens mij... Al ben ik van de week wel op enkele pr0n-sites geweest...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef Tijn het volgende:
Wow. Wat evil.
Dan zit je wel echt op kutsites
En we hebben een oorzaak!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef Tijn het volgende:
kutsites
Hm, nou ja nouhou...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Furious het volgende:
[..]
En we hebben een oorzaak!
(Als in...vieze...vuige...pr0n...ach, jullie snappen het wel)
En het dan op de vorige pagina keihard ontkennen hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al ben ik van de week wel op enkele pr0n-sites geweest...
Oh, maar pr0n downloaden doe ik ook niet. Ik bekijk hooguit de gratis secties van sites. Meer dan genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
En het dan op de vorige pagina keihard ontkennen he
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Dementor het volgende:
Leuk om naar te luisteren
http://rapidshare.de/files/11947414/Geqxon_huillie.mp3.html
Eensch.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, Geqxon is net terug, en hoppa, er moet meteen weer gebashed worden.
Laat toch lekker, man.
Ja hoor Geqxon is er weer en de 'maatjes' van tonks laten zich weer zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef Dementor het volgende:
Leuk om naar te luisteren
http://rapidshare.de/files/11947414/Geqxon_huillie.mp3.html
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en wij hebben tieten, dus we kunnen het weten.
Ja, of ik zit liever aan mijn Mac.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:25 schreef Furious het volgende:
[..].
En je doet liever aan echte porn dan webporn.![]()
![]()
.
Dat ja. En nou kappen of Lupa post een bosfoto.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet eens waar dat hele Geqxon-gedoe over gaat, maar ik vind het sowieso erg matig dat mensen op Fok altijd maar door blijven zeiken over dingen. Geintje is leuk, maar laat iemand ook eens een keer met rust zeg.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat ja. En nou kappen of Lupa post een bosfoto..
Sorry Lupa.
Want?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Tijn het volgende:
Serieus, knipoog PI's kunnen ècht niet.
Nou, ter bescherming van Tijns stoelgang dan maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik krijg er van binnen een naar gevoel van.
Ja hallo, dank uquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, ter bescherming van Tijns stoelgang dan maar.
Dementor en Tonks kunnen elkanders bloed wel drinken mén.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Remzz het volgende:
Ja hoor Geqxon is er weer en de 'maatjes' van tonks laten zich weer zien.
Ik postte eerder dat je iDVD er prima af kan gooien, plus dus Monolingual voor het verwijderen van overbodige talen. Let daarbij alleen wel op dat je 'English' niet verwijdert, da's niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou graag e.e.a. van mijn iBook smijten. Dingen die ik niet gebruik. Nu vertelde Anthraxx al dat het niet aan te raden is om Safari te verwijderen, zijn er nog meer dingen die OSX nodig heeft, ook al heb ik niet door dat het gebruikt wordt?
Ja, daar begin ik inderdaad maar eens mee. En Engels wilde ik graag blijven gebruiken, dus die zal ik niet verwijderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik postte eerder dat je iDVD er prima af kan gooien, plus dus Monolingual voor het verwijderen van overbodige talen. Let daarbij alleen wel op dat je 'English' niet verwijdert, da's niet de bedoeling.
Verplicht op een PC werken? Ik zou een andere baan zoeken!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ik heb mijn verplichte uren werk op mijn thuis-PC er weer op zitten. Dat ding kan weer uit voor een paar dagen.
Hell no, maar sommige statistieksoftware draait alleen op Windows. Werken onder VPC is geen optie. Maar zodra VPC runt onder x86 gaat de PC het huis uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Verplicht op een PC werken? Ik zou een andere baan zoeken!
Thuiswerken lijkt me wel ideaal. Je bent wel sterk in termen van; dat je niet de hele dag fokt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hell no, maar sommige statistieksoftware draait alleen op Windows. Werken onder VPC is geen optie. Maar zodra VPC runt onder x86 gaat de PC het huis uit.
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gebruiken de andere iBook eigenaren nog een beschermhoes voor tijdens het transport? Op de site van Apple staan wel wat aardige dingen. Gisteren vergeten mee te nemen.
Tucano Second Skin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gebruiken de andere iBook eigenaren nog een beschermhoes voor tijdens het transport? Op de site van Apple staan wel wat aardige dingen. Gisteren vergeten mee te nemen.
Op m'n hoes waar de Tucano in zit staat 'Waterproof'. Maar ik denk niet dat dat betekend dat je ermee de zee in kan. Dat denk ik alleen maar hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook een beetje waterdicht? Niet dat ik met mijn iBook wilde gaan zwemmen, maar mijn tas is niet waterdicht en soms is de regen moeilijk te ontlopen. Maar dat zal geen probleem zijn, toch? Hoewel mijn boeken trouwens meestal ook droog blijven, maar ja, die boeien niet zoveel, die kan ik best missen.
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een The Gimp van Crumpler.
[afbeelding]
Verder dan spatwaterdicht zal 'ie wel niet komen.
Hij is me met liefde geschonken, en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Furious het volgende:
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!![]()
Ghehehe dat is smaak, maar ik vind die Tucano's ook mooier, die bedoelde ik dan ook in mijn postquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!![]()
Jezelf iets met liefde schenken is puik. Ik adoreer mijn Powerbook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is me met liefde geschonken, en daar gaat het om.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een The Gimp van Crumpler.
[afbeelding]
Verder dan spatwaterdicht zal 'ie wel niet komen.
Ik ben extra fan van de Tucano omdat er PB 12" op staat op een dezelfde manier als Audi gebruikte in hun tijdschrift advertenties voor bijv FSI.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ghehehe dat is smaak, maar ik vind die Tucano's ook mooier, die bedoelde ik dan ook in mijn post![]()
Pff, voor 7,90 ga ik wel naar de Apple store en koop ik er eentje, en meteen wat andere leuke prul die je toevallig tegenkomt.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Tucano Second Skin.
Goedkoop, geil, doet z'n werk prima, geil, en ook nog eens goedkoop. Maar ik val in de herhaling. [afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik voor m'n Powerbook.
En deze? Hoef je alleen maar de afsluitdijk over te steken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook morgen met de trein naar Machouse in Amsterdam. Maar dan ben ik ruim 2 uur onderweg.
Ik heb trouwens helemaal geen weekend-ov, dus laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook morgen met de trein naar Machouse in Amsterdam. Maar dan ben ik ruim 2 uur onderweg.
Ik google even op Crumpler Double Charge hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een Crumpler Double Charge.
Voor mijn Acer hoor.
Het leuke daaraan is dat iedereen in mijn omgeving die die foto onder handen krijgt vraag of ik het toevallig zelf ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef Furious het volgende:
Ik google even op Crumpler Double Charge hoor.
[afbeelding]
Ik zou 'em direct verkopen als ik jou was.![]()
Ik werk momenteel ook thuis. Ben iets minder sterk af en toe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Thuiswerken lijkt me wel ideaal. Je bent wel sterk in termen van; dat je niet de hele dag fokt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef nietzman het volgende:
En neen, mijn billetjes zijn fijner.
10-15min lopen dacht ik. Ben er 1 keer geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Machouse in Amsterdam zit vlak bij CS toch? Ik kan dan proberen te regelen dat iemand er morgen eentje voor me mee neemt op weg hierheen.
Is toch die in de Bijenkorf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef Furious het volgende:
[..]
10-15min lopen dacht ik. Ben er 1 keer geweest.
12" second skin nodig? Ik gebruik de mijne niet meer sinds ik de iBook verkocht heb. Bon e.d. heb ik er nog bij; hij is iets meer dan 1 jaar oud.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, duidelijk. Ik ga er maar een bestellen, denk ik. Ik stond er nog mee in mijn handen gisteren, toen ik op de verkoper stond te wachten. Stom dat ik er geen meegenomen heb. Dan had ik 'm maandag kunnen gebruiken.
Welke kleur en hoeveel wil je ervoor hebben? En waar woon je, of hoeveel verzendkosten reken jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
12" second skin nodig? Ik gebruik de mijne niet meer sinds ik de iBook verkocht heb. Bon e.d. heb ik er nog bij; hij is iets meer dan 1 jaar oud.
Ik neem aan dat dit wel ff buiten V&A om gemeld mag worden toch?
Een grijze uit Maastricht.Volgens mij past ie wel in een grote envelop: met 80 eurocent erop moet ie aankomen bij je. 15 euri een mooi bedrag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke kleur en hoeveel wil je ervoor hebben? En waar woon je, of hoeveel verzendkosten reken jij?
Het meerendeel doet leiver andere dingen met hun vriendinnetje om 2 uur 's nachts mag ik hopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bewijzen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef nietzman het volgende:
En neen, mijn billetjes zijn fijner.
Overal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...Tonks geband? Alleen in DIG of gewoon overal...?
Coolste virus ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Dat doet me denken aan een heel oud "virus" waardoor je computer allemaal boer en scheetgeluiden ging maken
Ik wel in het bijzijn van mannen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
O en ik laat geen scheten in het bijzijn van vrouwen
En dan zo'n luidruchtige?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wel in het bijzijn van mannen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
PCPowerbook bedoel je
![]()
En kijk eens naar de datum
Wat wou je ertussen stoppen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan zo'n luidruchtige?![]()
Pas maar op dat ik niet iets tussen je billetjes stop
Een hele dikke vette lange..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat wou je ertussen stoppen dan?
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Furious, er is alleen 1 nadeel aan de N series. Een klasgenoot trok de N90 uit zijn broekzak, en terwijl ik zat te kwijlen, zat iedereen zo van "Wat is dat voor koelkast, die komt zeker uit de prehistorie!".
Ik kon ze wel wurgen
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://coolosxapps.com/?cat=27&paged=3
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!:")
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.
Klinkt goed. Scheelt me toch weer 15 euro. Ik mail je wel even voor verdere afhandeling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een grijze uit Maastricht.Volgens mij past ie wel in een grote envelop: met 80 eurocent erop moet ie aankomen bij je. 15 euri een mooi bedrag?
13.gif mag ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
En stel de EXIF-data wel even goed in he![afbeelding]
Ik lift even schaamteloos mee op de 14.gif toevoeg hype.
Complot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Walter kan bevestigen dat ik 'm echt heb. In de headers van de mail is wel te zien welke software ik gebruikt heb.
OSX Tiger? Heb je anders 'willekeurig apparaat' geprobeerd ipv 'mobiele telefoon' in Bluetooth voorkeuren..? Wil soms wel 's helpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook en Motorola V3 vinden elkaar trouwens niet met BT. Flauw.
Reeds jong ge-Apple-trineerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef E.T. het volgende:
ok.. een kind van nog geen 2 kan best op een iMac spelen:
http://www.apple.com/down(...)rning/alphababy.html
dat gaat ze echt geweldig vinden!
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Reeds jong ge-Apple-trineerd.
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?![]()
Soms toch wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.
Nooit geen kinderen voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Lupa en kinderen
En dan gaat ze zeker ook haar haar kort knippen
Ik ben reeds voorzien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Furious het volgende:
Geqxon en Lupa begrijpen elkaar.
Koppelen!
All You Need Is Love!
Er kan toch nog wel eentje bij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben reeds voorzien.Van een PC-bezitter weliswaar, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |