Neah, Paradiso was een 'regulier' optreden. Misschien bedoelde ze die in Studio Desmet? Dat was een besloten concert van 3voor12.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nietzman, dat was toch een concert waarbij er alleen maar verantwoorde VPRObrillen op stoeltjes zaten, hoorde ik van iemand anders die er geweest was ? Hell, zelfs mijn moeder vroeg mij om eens iets van Spinvis mee naar huis te nemen omdat ze wou weten wat het was.
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is beter voor de accu om 'm te gebruiken?
quote:For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Apple does not recommend leaving your portable plugged in all the time. An ideal use would be a commuter who uses her iBook on the train, then plugs it in at the office to charge. This keeps the battery juices flowing.
Ik spreek je nog wel over een paar weken, als je gemerkt hebt wat voor enorme bitch OSX is met rebooten als je het zwaar gebruiktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En sleep-mode is leuk, maar niet erg nodig.
Paradiso was dus niet met stoeltjes ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neah, Paradiso was een 'regulier' optreden. Misschien bedoelde ze die in Studio Desmet? Dat was een besloten concert van 3voor12.
Dat in Paradiso staat ook op fabchannel.com.
Bovendien, waarom de moeite nemen? Wachten op het afsluiten, wachten tijdens het opstarten, al je programma's weer openen... ik gooi 'em liever gewoon dicht als ik klaar ben en klap 'em weer open als je 'em nodig hebt. Scheelt jaren van je leven, alles bij elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over een paar weken, als je gemerkt hebt wat voor enorme bitch OSX is met rebooten als je het zwaar gebruikt
Het opstarten duurt inderdaad wel vrij lang. Ik kan me voorstellen dat je daar niet op wilt wachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien, waarom de moeite nemen? Wachten op het afsluiten, wachten tijdens het opstarten, al je programma's weer openen... ik gooi 'em liever gewoon dicht als ik klaar ben en klap 'em weer open als je 'em nodig hebt. Scheelt jaren van je leven, alles bij elkaar
PCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat Apple!!11
En je werkt bij de AH, maar dat zag ik al aan dat blad naast je PC
Nieuwe vibrator?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me trouwens wel weer behoorlijk genaait. 30 euro voor een stukje plastic met 5 knopjes
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een AB bij mijn dock gekocht voor mijn iPod. Alleen de menu knop doet het niet bij zowel de iPod(5g) als bij de iPod mini. Klopt dat welWat zou die knop uberhaubt moeten doen?
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?
Nee iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?
Beetje gaar.
Ik ben ook gezwicht. Hij gaat hier bij mij ook niet meer uit. Hij slaapt zelfs meestal niet, omdat 'ie dan fijn de hele nacht kan downloaden. Geheel legaal uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Tijn het volgende:
Rebooten is voor Windows-users. Een Mac slaapt alleen, die gaat nooit uit
Torrents, dat gaat retelangzaam...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat download jij dan wel niet dat het de hele nacht duurt, én legaal is? Blote vrouwen?
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Torrents, dat gaat altijd retelangzaam...
Nouhou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Furious het volgende:
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.
Ik heb niets gezegd.
Je legt de bal recht voor het goal, een inkoppertje maken is nu enorm simpelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb niks met blote vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |