PCquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat Apple!!11
En je werkt bij de AH, maar dat zag ik al aan dat blad naast je PC
Nieuwe vibrator?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me trouwens wel weer behoorlijk genaait. 30 euro voor een stukje plastic met 5 knopjes
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een AB bij mijn dock gekocht voor mijn iPod. Alleen de menu knop doet het niet bij zowel de iPod(5g) als bij de iPod mini. Klopt dat welWat zou die knop uberhaubt moeten doen?
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is voor de iMac G5, zodat je in het menu een stapje terug kan doen. Ik weet niet of jij ooit een Frontrow demo filmpje gezien hebt?
Nee iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je kan dus niet met die AB een andere playlist selecteren op je iPod in een universal dock?
Beetje gaar.
Ik ben ook gezwicht. Hij gaat hier bij mij ook niet meer uit. Hij slaapt zelfs meestal niet, omdat 'ie dan fijn de hele nacht kan downloaden. Geheel legaal uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Tijn het volgende:
Rebooten is voor Windows-users. Een Mac slaapt alleen, die gaat nooit uit
Torrents, dat gaat retelangzaam...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat download jij dan wel niet dat het de hele nacht duurt, én legaal is? Blote vrouwen?
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Torrents, dat gaat altijd retelangzaam...
Nouhou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Furious het volgende:
Dan doe je toch iets verkeerd of kies je de verkeerde torrents.
Ik heb niets gezegd.
Je legt de bal recht voor het goal, een inkoppertje maken is nu enorm simpelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb niks met blote vrouwen.
Ja, al mijn vrienden spelen in bandjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Maar het zullen wel auteursvrije MP3's zijn
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Is dat soms een skin op die laatste foto? Of is Garageband standaard donkergrijs?
Hooguit in een Garageband.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, al mijn vrienden spelen in bandjes.
Doe het dan tenminste voor alle routersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Furious het volgende:
[..].
Kuch. Uiteraard ook toe te passen op een Apple.
[afbeelding]
"You didn't see anything, right?"
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het erge is dat ik helemaal geen vrienden heb.![]()
Wie kopt 'em in.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Dan kom je alleen wel in een cirkel terrecht
Geen vrienden > Met Lego spelen > Niemand vind het cool dat je met lego speelt > Geen vrienden
Holy shit!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..]
http://bricksmith.sourceforge.net/
Ik ook. Ik maak mijn 300 belminuten op door naar de MacHouse te bellen omdat ze anders toch verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Ok, ik wil NU m'n Mac terug
Nou ja, aan de andere kant, sinds m'n Mac weg is, doe ik wel meer nuttige dingen
Het is een syndroom he ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Ok, ik wil NU m'n Mac terug
Nou ja, aan de andere kant, sinds m'n Mac weg is, doe ik wel meer nuttige dingen
Geek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een syndroom he ?
Ik had gistermiddag mijn OS geupgrade naar Tiger, en moest meteen weg toen dat klaar was. Toen ik 's nachts om 2 uur thuis kwam heb ik nog anderhalf uur lopen frutten in Tiger omdat ik er zo blij mee was dat ik het had.
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden.quote:
Nu heb je me tuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden..
Als ze daardoor te laat komt op haar afspraken? Zou je denken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden..
Rendez-vousen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze daardoor te laat komt op haar afspraken? Zou je denken?.
LOL Wat een cool programma.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Furious het volgende:
[..].
[afbeelding]
Daarom bestaat lego!
http://bricksmith.sourceforge.net/
Nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Furious het volgende:
Ben ik overigens de enige die de brushed metal look mooier vond dan het smooth nog wat van nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |