Colloquy.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zitten de USB ingangen aan de linkerkant van de laptop als de meeste mensen hun muis rechtshandig hanteren? En wat is een goede IRC-client?
Omdat we bluetooth hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zitten de USB ingangen aan de linkerkant van de laptop als de meeste mensen hun muis rechtshandig hanteren? En wat is een goede IRC-client?
En apple zal wel als 1 van de eerste wireless USB gaan implementeren. Die standaard is rond, tenminste ik ontving de dikke boeken met technische beschrijvingen van de weekquote:
Wat een bagger naam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En apple zal wel als 1 van de eerste wireless USB gaan implementeren. Die standaard is rond, tenminste ik ontving de dikke boeken met technische beschrijvingen van de week
Maar ik hoop op 1 April een Intel PowerMac, welk dan waarschijnlijk een MacTop Pro gaat heten ofzo
Ah, okee, hebbiknienodig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik vind het maar flauw, zo lang is het staartje van mijn muis ook weer niet. En VNC is Virtual Network Computing Lupa. Een handige manier om op afstand toch op een bepaalde pc te werken. Ik zou dus met VNC nu op mijn desktop of server kunnen inloggen. Dan is het net alsof ik erachter zit.
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik vind het maar flauw, zo lang is het staartje van mijn muis ook weer niet.
Mocht je een keer op een Windows-machine willen inloggen, dan is RDP serieus veel sneller dan VNC trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En VNC is Virtual Network Computing Lupa. Een handige manier om op afstand toch op een bepaalde pc te werken. Ik zou dus met VNC nu op mijn desktop of server kunnen inloggen. Dan is het net alsof ik erachter zit.
Het is alles behalve cheap-ass. Het snoer is lang genoeg, vooral als je een tijdje bezig bent (heeft immers lang opgerold gezeten, het snoer). Maar toch, lang is het snoer (gelukkig) niet. Het is dan ook logisch dat veel mensen 'm gewoon in hun toetsenbord inpluggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaan
Nee, in het midden. Je hardeschijf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, de trackpad valt me ook erg mee. Maar een muis vind ik toch prettiger.
Zitg de CPU toevallig linksvoor? Daar wordt 'ie lekker warm.
Die van Powerbooks nog warmer helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, die worden inderdaad ook wel eens warm.
Ja, precies. Op de bank, in bed, in de trein. De situaties waar 'ie voor bedoeld is zeg maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:26 schreef E.T. het volgende:
Ik gebruik m'n iBook meestal als Laptop.. Op schoot dus..
En dan is een muis niet handig
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Handige functie hoor.
JeRa's idee?
Ik mis het echt al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebben
Ik gok nog geen 10 minuten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we de search nou introduceren maar niks zeggen. Gewoon weer onder het knopje zetten. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door hebben
Dan kom jij natuurlijk ook.quote:
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef Slarioux het volgende:
Volgens de tweakers komt er rond Juni een nieuwe Mac Mini, die een Intel proc heeft. Hoe zit het precies met de Powerbooks? Ik twijfel namelijk tussen de Mini en de 12" Powerbook. Maar ik ga geen PPC apparaat kopen als er een "nieuwe" zit aan te komen. Weet een van jullie of dat van juni waar is, en hoe het zit met de powerbooks?
Ah ok, gaat die de Powerbook compleet vervangen op zijn tijd? En komen er ook andere modellen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.
Ik neem aan dat 'ie bedoelt wanneer de 12" MacBook Pro komt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De nieuwe PowerBook is de MacBook Pro.
Sorry?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef Opgezwolle. het volgende:
Dan kom jij natuurlijk ook.Loop je bij alle meets te leuren ofzo.
Maar aan de andere kant heet de iMac nog gewoon de iMac. Dus misschien houden ze iBook ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de opvolger van de iBook gewoon MacBook gaat heten?
Volgens jou komt in juni de nieuwe Mini.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Ja daar zat ik dus even naar te kijken. Maar de vraag is idd, wanneer komt er een 12", intel-based Apple laptop? Is daar al *iets* over bekend? En de macmini? Iemand? Hup hup!
Yep, maar misschien wist iemand meer. Volgens de keynote gaat alles over op Intel, maar dat zegt zo weinig. Ik wacht iig wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef Opgezwolle. het volgende:
[..]
Volgens jou komt in juni de nieuwe Mini.
Ik ga wachten iig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Nugget het volgende:
Hmm, is even wachten met de aankoop van een Powerbook verstandiger dan, als ik dit zo lees?
http://www.everydaysoftware.net/showdesktop/quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is er in OSX ook een 'show desktop' functie? Sneltoets?
In juni sowieso bij de WWDC. Ik weet niet of er daarvoor nog wat gebeurt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de volgende Keynote eigenlijk?
Apple kondigt nieuwe machines nooit ver van te voren aan, dus er is alleen maar speculatie. En volgens diezelfde speculatie zouden er nu al intelBooks moeten zijn, dus daar kun je niet zoveel meequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Ja daar zat ik dus even naar te kijken. Maar de vraag is idd, wanneer komt er een 12", intel-based Apple laptop? Is daar al *iets* over bekend? En de macmini? Iemand? Hup hup!
Ha, super. Dit knopje gebruikte ik in Windows heel veel. Inmiddels ben ik het ontwend, maar ik ga kijken of ik het opnieuw prettig vind. F11 wil toch niet zo in mijn systeem terechtkomen als F9 en F10...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Nugget het volgende:
http://www.everydaysoftware.net/showdesktop/
Now there is![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:35 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ben upgedate naar Tiger !
.
Het draadje van de Apple muis is niet zo lang.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een cheap-ass muis dan, als het snoertje niet eens lang genoeg is om om een iBook heen te gaan
Er staat Apple!!11quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het draadje van de Apple muis is niet zo lang.
Van de mighty mouse ook niet echt.
[afbeelding]
Mijn Powerbook met bedraade muis.
Trouwens, check mn Profiel
Youpi Optimizer rip-off.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie Monolingual al gedraaid ? Scheelt je allemaal onnodige talen die standaard geinstalleerd staan die je toch niet nodig hebt. Kantoneels, Urdu, Farsi, you name it.
En voor mensen die net als ik iDVD nooit gebruiken moeten voor de grap eens kijken hoe groot dat programma is en hoeveel ruimte het inneemt. Scheelt ook een hoop als je dat eraf tieft, zo'n 1,5 G om precies te zijn.
Ja, die ken ik dan weer niet. Ik was hier al blij mee, maar klaarblijkelijk is er altijd baas boven baas.quote:
http://www.rogueamoeba.com/audiohijackquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef nietzman het volgende:
Oh, hiervoor kijk ik even naar Tijn en de rest in het bijzonder, is er een simpel tooltje voor OsX wat de audio onder een .wmv-tje weg kan sleuren? Ik wil de audiostream eventjes als mp3 hebben en dan verknippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |