Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
PCPowerbook bedoel je
![]()
En kijk eens naar de datum
Wat wou je ertussen stoppen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan zo'n luidruchtige?![]()
Pas maar op dat ik niet iets tussen je billetjes stop
Een hele dikke vette lange..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat wou je ertussen stoppen dan?
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Furious, er is alleen 1 nadeel aan de N series. Een klasgenoot trok de N90 uit zijn broekzak, en terwijl ik zat te kwijlen, zat iedereen zo van "Wat is dat voor koelkast, die komt zeker uit de prehistorie!".
Ik kon ze wel wurgen
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://coolosxapps.com/?cat=27&paged=3
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!:")
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.
Klinkt goed. Scheelt me toch weer 15 euro. Ik mail je wel even voor verdere afhandeling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een grijze uit Maastricht.Volgens mij past ie wel in een grote envelop: met 80 eurocent erop moet ie aankomen bij je. 15 euri een mooi bedrag?
13.gif mag ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
En stel de EXIF-data wel even goed in he![afbeelding]
Ik lift even schaamteloos mee op de 14.gif toevoeg hype.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |