Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gebruiken de andere iBook eigenaren nog een beschermhoes voor tijdens het transport? Op de site van Apple staan wel wat aardige dingen. Gisteren vergeten mee te nemen.
Tucano Second Skin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gebruiken de andere iBook eigenaren nog een beschermhoes voor tijdens het transport? Op de site van Apple staan wel wat aardige dingen. Gisteren vergeten mee te nemen.

Op m'n hoes waar de Tucano in zit staat 'Waterproof'. Maar ik denk niet dat dat betekend dat je ermee de zee in kan. Dat denk ik alleen maar hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook een beetje waterdicht? Niet dat ik met mijn iBook wilde gaan zwemmen, maar mijn tas is niet waterdicht en soms is de regen moeilijk te ontlopen. Maar dat zal geen probleem zijn, toch? Hoewel mijn boeken trouwens meestal ook droog blijven, maar ja, die boeien niet zoveel, die kan ik best missen.
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een The Gimp van Crumpler.
[afbeelding]
Verder dan spatwaterdicht zal 'ie wel niet komen.
Hij is me met liefde geschonken, en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Furious het volgende:
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!![]()
Ghehehe dat is smaak, maar ik vind die Tucano's ook mooier, die bedoelde ik dan ook in mijn postquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Ziet er lelijker uit dan de Tucano en kost 2x zoveel, mens!![]()
Jezelf iets met liefde schenken is puik. Ik adoreer mijn Powerbook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is me met liefde geschonken, en daar gaat het om.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een The Gimp van Crumpler.
[afbeelding]
Verder dan spatwaterdicht zal 'ie wel niet komen.
Ik ben extra fan van de Tucano omdat er PB 12" op staat op een dezelfde manier als Audi gebruikte in hun tijdschrift advertenties voor bijv FSI.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ghehehe dat is smaak, maar ik vind die Tucano's ook mooier, die bedoelde ik dan ook in mijn post![]()
Pff, voor 7,90 ga ik wel naar de Apple store en koop ik er eentje, en meteen wat andere leuke prul die je toevallig tegenkomt.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Tucano Second Skin.
Goedkoop, geil, doet z'n werk prima, geil, en ook nog eens goedkoop. Maar ik val in de herhaling. [afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik voor m'n Powerbook.
En deze? Hoef je alleen maar de afsluitdijk over te steken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook morgen met de trein naar Machouse in Amsterdam. Maar dan ben ik ruim 2 uur onderweg.
Ik heb trouwens helemaal geen weekend-ov, dus laat maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook morgen met de trein naar Machouse in Amsterdam. Maar dan ben ik ruim 2 uur onderweg.
Ik google even op Crumpler Double Charge hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een Crumpler Double Charge.
Voor mijn Acer hoor.
Het leuke daaraan is dat iedereen in mijn omgeving die die foto onder handen krijgt vraag of ik het toevallig zelf ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef Furious het volgende:
Ik google even op Crumpler Double Charge hoor.
[afbeelding]
Ik zou 'em direct verkopen als ik jou was.![]()
Ik werk momenteel ook thuis. Ben iets minder sterk af en toe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Thuiswerken lijkt me wel ideaal. Je bent wel sterk in termen van; dat je niet de hele dag fokt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef nietzman het volgende:
En neen, mijn billetjes zijn fijner.
10-15min lopen dacht ik. Ben er 1 keer geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Machouse in Amsterdam zit vlak bij CS toch? Ik kan dan proberen te regelen dat iemand er morgen eentje voor me mee neemt op weg hierheen.
Is toch die in de Bijenkorf?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef Furious het volgende:
[..]
10-15min lopen dacht ik. Ben er 1 keer geweest.
12" second skin nodig? Ik gebruik de mijne niet meer sinds ik de iBook verkocht heb. Bon e.d. heb ik er nog bij; hij is iets meer dan 1 jaar oud.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, duidelijk. Ik ga er maar een bestellen, denk ik. Ik stond er nog mee in mijn handen gisteren, toen ik op de verkoper stond te wachten. Stom dat ik er geen meegenomen heb. Dan had ik 'm maandag kunnen gebruiken.
Welke kleur en hoeveel wil je ervoor hebben? En waar woon je, of hoeveel verzendkosten reken jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
12" second skin nodig? Ik gebruik de mijne niet meer sinds ik de iBook verkocht heb. Bon e.d. heb ik er nog bij; hij is iets meer dan 1 jaar oud.
Ik neem aan dat dit wel ff buiten V&A om gemeld mag worden toch?
Een grijze uit Maastricht.Volgens mij past ie wel in een grote envelop: met 80 eurocent erop moet ie aankomen bij je. 15 euri een mooi bedrag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke kleur en hoeveel wil je ervoor hebben? En waar woon je, of hoeveel verzendkosten reken jij?
Het meerendeel doet leiver andere dingen met hun vriendinnetje om 2 uur 's nachts mag ik hopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je een vriendinnetje had die dat deed zou je het waarschijnlijk alleen maar schattig vinden..
Bewijzen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef nietzman het volgende:
En neen, mijn billetjes zijn fijner.
Overal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...Tonks geband? Alleen in DIG of gewoon overal...?
Coolste virus ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Dat doet me denken aan een heel oud "virus" waardoor je computer allemaal boer en scheetgeluiden ging maken
Ik wel in het bijzijn van mannen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
O en ik laat geen scheten in het bijzijn van vrouwen
En dan zo'n luidruchtige?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wel in het bijzijn van mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |