Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
PCPowerbook bedoel je
![]()
En kijk eens naar de datum
Wat wou je ertussen stoppen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan zo'n luidruchtige?![]()
Pas maar op dat ik niet iets tussen je billetjes stop
Een hele dikke vette lange..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat wou je ertussen stoppen dan?
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Furious, er is alleen 1 nadeel aan de N series. Een klasgenoot trok de N90 uit zijn broekzak, en terwijl ik zat te kwijlen, zat iedereen zo van "Wat is dat voor koelkast, die komt zeker uit de prehistorie!".
Ik kon ze wel wurgen
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://coolosxapps.com/?cat=27&paged=3
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
En jij maar afvragen waar die adware vandaan kwam op je APPLE. He. Je krijgt waar je om vraagt!:")
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb nu toch al een 6600, dus groot ben ik gewend.
Klinkt goed. Scheelt me toch weer 15 euro. Ik mail je wel even voor verdere afhandeling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een grijze uit Maastricht.Volgens mij past ie wel in een grote envelop: met 80 eurocent erop moet ie aankomen bij je. 15 euri een mooi bedrag?
13.gif mag ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
En stel de EXIF-data wel even goed in he![afbeelding]
Ik lift even schaamteloos mee op de 14.gif toevoeg hype.

Complot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Walter kan bevestigen dat ik 'm echt heb. In de headers van de mail is wel te zien welke software ik gebruikt heb.
OSX Tiger? Heb je anders 'willekeurig apparaat' geprobeerd ipv 'mobiele telefoon' in Bluetooth voorkeuren..? Wil soms wel 's helpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook en Motorola V3 vinden elkaar trouwens niet met BT. Flauw.
Reeds jong ge-Apple-trineerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef E.T. het volgende:
ok.. een kind van nog geen 2 kan best op een iMac spelen:
http://www.apple.com/down(...)rning/alphababy.html
dat gaat ze echt geweldig vinden!
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Reeds jong ge-Apple-trineerd.
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?![]()
Soms toch wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.
Nooit geen kinderen voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Lupa en kinderen
En dan gaat ze zeker ook haar haar kort knippen
Ik ben reeds voorzien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Furious het volgende:
Geqxon en Lupa begrijpen elkaar.
Koppelen!
All You Need Is Love!
Er kan toch nog wel eentje bij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben reeds voorzien.Van een PC-bezitter weliswaar, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |