13.gif mag ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Geqxon het volgende:
En stel de EXIF-data wel even goed in he![afbeelding]
Ik lift even schaamteloos mee op de 14.gif toevoeg hype.

Complot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Walter kan bevestigen dat ik 'm echt heb. In de headers van de mail is wel te zien welke software ik gebruikt heb.
OSX Tiger? Heb je anders 'willekeurig apparaat' geprobeerd ipv 'mobiele telefoon' in Bluetooth voorkeuren..? Wil soms wel 's helpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn iBook en Motorola V3 vinden elkaar trouwens niet met BT. Flauw.
Reeds jong ge-Apple-trineerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef E.T. het volgende:
ok.. een kind van nog geen 2 kan best op een iMac spelen:
http://www.apple.com/down(...)rning/alphababy.html
dat gaat ze echt geweldig vinden!
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Reeds jong ge-Apple-trineerd.
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En hoe is het met jouw appeltjes op het schapevel?![]()
Soms toch wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hangen in elk geval geen zuigelingen aan.
Nooit geen kinderen voor mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Lupa en kinderen
En dan gaat ze zeker ook haar haar kort knippen
Ik ben reeds voorzien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Furious het volgende:
Geqxon en Lupa begrijpen elkaar.
Koppelen!
All You Need Is Love!
Er kan toch nog wel eentje bij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben reeds voorzien.Van een PC-bezitter weliswaar, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |