Doe ik 'm dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef DuchessX het volgende:
Waar blijven de foto's??? Méééééér graag!!!
Ach dat neusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Onze hond die lekker aan het relaxen is op de bank:
[afbeelding]
Wat een schatjes zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze dames en heren zijn nu "gelukkig" al weer een weekje weg
We hebben er 1 overgehouden waar ik binnenkort wel een recente foto van zal maken
Wat kijkt Koos liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Ymke het volgende:
Koos , het hondje van mijn ma , die regelmatig bij mij logeert![]()
[afbeelding]
wat zijn ze leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef DigiTuur het volgende:
Wij hebben 3 cavaliers, 2 volwassen driekleur(tricolor) en een tweekleur (blenheim) pup. De foto van de pup is gemaakt met 10 weken, ze is nu bijna 7 maanden. Heb nog geen goede recente foto van haar. De reutjes zijn beide volwassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef DigiTuur het volgende:
Wij hebben 3 cavaliers, 2 volwassen driekleur(tricolor) en een tweekleur (blenheim) pup. De foto van de pup is gemaakt met 10 weken, ze is nu bijna 7 maanden. Heb nog geen goede recente foto van haar. De reutjes zijn beide volwassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze dames en heren zijn nu "gelukkig" al weer een weekje weg
We hebben er 1 overgehouden waar ik binnenkort wel een recente foto van zal maken
Wat heeft Koos aan z'n pootje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Ymke het volgende:
Koos , het hondje van mijn ma , die regelmatig bij mij logeert![]()
[afbeelding]
Dagboek van Bommel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een geweldige honden vind ik dat tochZe zien er zo leuk uit! Wat voor karakter hebben ze?
Niet echt een foto, en een klein beetje een crosspost maar, maar even een filmpje van mijn debiele Bommel http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Dagboek van Bommel?
[afbeelding]
Cavaliers zijn superlief voor alles en iedereen, verder een beetje eigenwijs.
Hij geniet er wel van zo te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Ijspret
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc99/th_a6ebd_ijspret.jpg]afbeelding][/URL]
Ze is overal een ongeleid projektiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij geniet er wel van zo te zien![]()
14 weekjes nog maar.quote:
Hij was in glas getrapt , is er 2 keer aan geopereerd maar huppelt nu weer vrolijk rondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wat heeft Koos aan z'n pootje?
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hij was in glas getrapt , is er 2 keer aan geopereerd maar huppelt nu weer vrolijk rond
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Quannum het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/DSC00671.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jim met zijn K3-vriendinnetje
Wat zit ie mooi op de fotoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Quannum het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/DSC00671.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jim met zijn K3-vriendinnetje
We hebben hem uit het asiel dus de naam hebben we niet zelf gekozen, maar idd, je hoort het niet veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zit ie mooi op de fotoMooie naam Jim hoor je niet veel voor een hond
![]()
Om op te vreten, wat een leuke hondje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
van een jaar geleden naar:
[afbeelding]
lief koppiequote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ach gosj!! Kan je helaas geen tips geven ofzo, heb geen verstand van honden... andere route nemen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef furanku het volgende:
Maar zo angstig als wat als het om grote honden betreft.. gister heb ik een sint bernard een rotschop gegeven omdat hij ons beestje aanviel. Voor de 2e keer deze week. Nu is hij zeer angstig betreffende de plek van "misdaad".
Nog een cavalier erbij, leuk dat roodbruine voorpootje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef ginder het volgende:
Dit is onze Grote Müsterlander Beau.
Het is een lieve hond, maar in het veld zeer fanatiek.
Daar is het ook een jachthond voor.
Hieronder snelt hij door een meertje.
[afbeelding]
.
.
[afbeelding]
Wat ontzettend naarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef furanku het volgende:
Maar zo angstig als wat als het om grote honden betreft.. gister heb ik een sint bernard een rotschop gegeven omdat hij ons beestje aanviel. Voor de 2e keer deze week. Nu is hij zeer angstig betreffende de plek van "misdaad".
Waar komt de argentijn vandaan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
Foto van Boris (Argetijnse dog ( reu 5jaar) en de stoere Trash ( jack russel *pup: van Erodome)
Kon hem jullie niet onthouden,,,jawel hoormaar Erodome blleef smeken of ik aub die foto wou posten hier
![]()
[afbeelding]
Hoi hollander.. mooiie dogo heb je..gave honden hequote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar komt de argentijn vandaan?Vanwege de oortjes natuurlijk.
![]()
Hier ons dogootje:
[afbeelding]
Plekjes bij de achterpoot is geen pigment maar een doorsnee oorlogswond, meneer is snoeihard onderuit gegaan op half bevroren beton.
Boris is leuk zegquote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
Foto van Boris (Argetijnse dog ( reu 5jaar) en de stoere Trash ( jack russel *pup: van Erodome)
Kon hem jullie niet onthouden,,,jawel hoormaar Erodome blleef smeken of ik aub die foto wou posten hier
![]()
[afbeelding]
Tnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
![]()
[afbeelding]
Gave honden?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef Kinkycouple het volgende:
Hoi hollander.. mooiie dogo heb je..gave honden he
Ben toch benieuwd waar ie vandaan komt, heb je misschien een chip- of tatoeagenummer?quote:We zagen een advertentie op internet waarbij Boris werd aangeboden als "hond wiens baasje niet meer voor hem kon zorgen". Prijs erbij was een spotprijsje en wij wilden graag een grote hond erbij. Boris zat bij kennissen van de eigenaar in de bijkeuken opgesloten en was een heerlijk ongeleid projectiel van blijdschap, hij verliefd op ons en wij op hem. Dus Borisje ging mee en woont nu gezellig bij ons. Eet regelmatig de prullenbak leeg, geeft je stapels blauwe plekken als ie je vrolijk begroet, is oostindisch doof maar een geweldige aanvulling op ons toch al gekke "gezin". Boris is in het bezit van een stamboom maar de gegevens daarvan hebben wij nooit opgevraagd. Hij was wel gechipt, we vermoeden dat hij uit België afkomstig is vanwege de oortjes. We gaan ervan uit dat hij niet zo'n prettige tijd achter de rug heeft gehad. ( 2 jaar .. hij is nu 5 )Hij was ondanks zijn imposante verschijning heel erg bang en wantrouwend Het duurde erg lang voordat ie doorhad dat we hem geen kwaad zouden doen en hij ons echt leerde vertrouwen. In het begin was ie erg bang voor onverwachte bewegingen, luidruchtig praten, naar ook aanrakingen als hij sliep . dan verschoot hij echt .Dankzij de liefdevolle opvoeding die wij hem sindsdien geven is het inmiddels een scheet van een uit de kluiten gewassen schoothond. Doodgelukkig als ie maar bij je mag zijn en geknuffeld wordt.
[afbeelding]
Het was een grote fotoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Sedusa het volgende:
omdat hij hem via imagehack niet wou doorlinken,
nogmaals mijn lieve trouwe 4 voeter![]()
[afbeelding]
Je kan ook editten, je berichten hier dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef Sedusa het volgende:
ja ik weet nog niet precies hoe ik hem moet neerzetten als thumbnail![]()
hollander172 ...youvé got mailquote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gave honden?Het is het beste, sterkste, mooiste, betrouwbaarste etc. ras dat er is.
Nee even zonder dollen, je hebt honden en je hebt dogo's, elke vergelijking tussen deze twee is ongepast mi.
[..]
Ben toch benieuwd waar ie vandaan komt, heb je misschien een chip- of tatoeagenummer?Zoek ik het wel voor je.
![]()
Sowieso lijkt het me handig inzicht te hebben in waar ie vandaan komt, eventuele HD enzo.
Dogo's worden idd vaak verkeerd behandeld, dwz puur op uiterlijk terwijl het naast geweldige jagers ook echt heel gevoelige honden zijn.
dat beest ziet erg veelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook editten, je berichten hier dan.
Ziet dat beest uberhaubt wel iets?![]()
Het is een echte Duitse Herder. De stambomen van de ouders zijn Duitse Herder stambomen. Ook op de stamboom van deze pup komt uiteindelijk Duitse Herder te staan. Een Zwitserse Herder is een ander ras met andere stambomen. De fokker van witte Duitse Herders heeft dan ook niks te maken met die vereniging van Zwitserse Herders, maar gewoon met het VDH.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ehm.. http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/
---
RAAD VAN BEHEER
Samenvatting overleg Raad van Beheer - ZWHVN
Onderstaand de gevolgen van de (voorlopige) erkenning door de FCI van de Witte Herder en de navolgende afspraken die er zijn gemaakt:
1: Op de Nederlandse stambomen zal de naam "Zwitserse Witte Herder" worden vermeld
---
Puuh ... ik begin moe de worden van deze discussiesquote:Een Duitse Herder in de kleur WIT is volgens de Duitse standaard niet meer erkend. Maar toch krijgen deze herders in Nederland een stamboom met daarop Duitse Herder kleur WIT (kleur niet erkend).
Wat een schatje zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Cybje het volgende:
Even nog een foto van mijn lieve hondje ... maar eerst een reactie op een post lang terug, doe ik nu pas zag:
[..]
Het is een echte Duitse Herder. De stambomen van de ouders zijn Duitse Herder stambomen. Ook op de stamboom van deze pup komt uiteindelijk Duitse Herder te staan. Een Zwitserse Herder is een ander ras met andere stambomen. De fokker van witte Duitse Herders heeft dan ook niks te maken met die vereniging van Zwitserse Herders, maar gewoon met het VDH.
Zie ook deze tekst op http://home.wanadoo.nl/info-regina/WDHfotomain.html:
[..]
Puuh ... ik begin moe de worden van deze discussies
Maar goed, wat voor hond het ook is, het is een schat van een beest.
[afbeelding]
Hij kijkt zo van haal die kutsjaal van me af mafketelquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Dandilion het volgende:
Dit is Skip onze Border Collie ze is ongeveer 6 maanden. Heel lief en slim!
[afbeelding] Op deze foto is 4 maandjes.
Nee ze kijkt eerder zo van "hey, hij staat me goed hequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij kijkt zo van haal die kutsjaal van me af mafketel
Wat een ukjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef 4nima het volgende:
Welcome to the world my Love...
[afbeelding]
[afbeelding]
looks like an angelplays like a little
![]()
![]()
Ah liev.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef Zowy het volgende:
Wat een lieve hondjes allemaal![]()
Hier 2 fotootjes van mijn Jaimy:
8 weken:
[afbeelding]
2 jaar:
[afbeelding]
Ze wordt in juni 3.
Wat een verschrikkelijk lief en ondeugend koppie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef 4nima het volgende:
Welcome to the world my Love... naja eigenlijk van mijn schoongezin zeg maar ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
looks like an angelplays like a little
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef Zowy het volgende:
Wat een lieve hondjes allemaal![]()
Hier 2 fotootjes van mijn Jaimy:
8 weken:
[afbeelding]
2 jaar:
[afbeelding]
Ze wordt in juni 3.
Erg moooie foto!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef DigiTuur het volgende:
Ik had er gisteren 3 tegelijk te pakken met de camera, was me nog niet eerder gelukt.
Als t buiten maar spannend genoeg is he.....
[afbeelding]
Wat lieve hondjesquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef DigiTuur het volgende:
Ik had er gisteren 3 tegelijk te pakken met de camera, was me nog niet eerder gelukt.
Als t buiten maar spannend genoeg is he.....
[afbeelding]
Ahhhhhh, Harry is leukquote:Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef _Daphne_ het volgende:
Hier onder mijn teckel Harry, die we die we ongeveer 4 maanden hebben. 5 september geboren, dus hij is nu ruim 6 maanden. Foto's zijn van gisteren.![]()
[afbeelding]
Ahhhhhhhh, wat een droppie zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef PM-girl het volgende:
[afbeelding]
Onze hond, inmiddels 4 maanden oud!
Mooie foto's zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef rena het volgende:
Bommeltje is goed in poseren![]()
Op die laatste zie je goed wat een hanglippen hij heeft
![]()
![]()
Wat naar voor jequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef Promovendus het volgende:
Inmiddels al even overleden, maar ik wilde jullie Quinto toch niet onthouden.
[afbeelding]
Ok,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef Promovendus het volgende:
Maar daarom niet minder vervelend voor mij.
ik ben helaas ook te weinig thuis om een hond te nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef Promovendus het volgende:
Tja, ben door theaterwerkzaamheden weinig thuis en zeer onregelmatig, dus sinds ik single ben heb ik er geen meer.
Zou zeer egoistisch zijn om te kiezen voor een hond (zeker een Duitse Herder, veel beweging nodig!) als je weet dat het ten koste van de hond zal gaan om jou te pleasen.
Prachtige kop.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef Promovendus het volgende:
Inmiddels al even overleden, maar ik wilde jullie Quinto toch niet onthouden.
[afbeelding]
Dat is een zelfgemaakt bed ja (heb er voor beide honden 1 gemaakt). Hondenkussen lag er niet in want dat zat in de wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:06 schreef Dandilion het volgende:
is dat een zelfgemaakte mand, juup?
Lief koppie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef vicz het volgende:
Recent gemaakt van mijn hondje Einstein:
[afbeelding]
Mooie foto's, vooral de eerstequote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij liep een keer los, dan rent hij een end weg met dat kontje zo![]()
![]()
Wat een mooi beessiequote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
Pumba met kerst.
[afbeelding]
Tijdje terug in de sneeuw.
[afbeelding]
[afbeelding]
lief he?
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef gurlie het volgende:
Ik mis hem zo ontzettend.Hij was pas 3,5 jaar.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Dandilion het volgende:
Skip net paar dagen oud![]()
[afbeelding]
Skip met mama hond Tesja (eergistere gemaakt)
[afbeelding]
Ahhhhhh, lief samenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Dandilion het volgende:
Skip met mama hond Tesja (eergistere gemaakt)
[afbeelding]
Wat kijkt ie lief...Een mooie hond.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef vicz het volgende:
Recent gemaakt van mijn hondje Einstein:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bommel ziet er goed uit,Lieve hond dat straalt ie zo uit.
quote:
Wat een schatjes allemaal:quote:Op woensdag 5 april 2006 16:28 schreef bianca en michael het volgende:
Eén van de honderden foto's van Boris (11) en Diever (7). Onze twee tweedehandsjes.
Ahhhhhhh wat liefquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Eerst lag alleen Zito (hond) in zijn bed, toen Diddle (rechter kat) en toen de middelste kat (Bailey) dat zag was hij zo jaloers dat hij er tussenin ging liggen
Senna gaat daar nooit uit zichzelf liggen, en als zij daar wel zou gaan liggen maakt Diddle dat hij weg isquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ahhhhhhh wat liefAlleen het 4e dierenlid ontbreekt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Eerst lag alleen Zito (hond) in zijn bed, toen Diddle (rechter kat) en toen de middelste kat (Bailey) dat zag was hij zo jaloers dat hij er tussenin ging liggen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woef woef![]()
[afbeelding]
Stomme stok!
[afbeelding]
Wat zit je nou te kijken
[afbeelding]
Wat een leukerdjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:30 schreef Casey het volgende:
Weliswaar niet van mij, maar wát een schatje:
[afbeelding]
Wel van mij (en mijn eigen slaperige hoofd, net uit bed) Chacho die duidelijk NIET op de foto wilde, als pup....
[afbeelding]
Wat liefquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Iemand geintreseerd in een foto van een bernersenne?
Wat een leuke hondquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woef woef![]()
[afbeelding]
Stomme stok!
[afbeelding]
Wat zit je nou te kijken
[afbeelding]
Wij hebben dat eerste hondje ook gehad dat niet van jou is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:30 schreef Casey het volgende:
Weliswaar niet van mij, maar wát een schatje:
[afbeelding]
Wel van mij (en mijn eigen slaperige hoofd, net uit bed) Chacho die duidelijk NIET op de foto wilde, als pup....
[afbeelding]
Wat kijkt Fleur ondeugendquote:
Natuurlijk!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Castorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:21 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een prachtige herderHoe heet hij?
[..]
Wat een leukerdjes(De honden
![]()
)
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik MOET gewoon in de poezemand.
[afbeelding]
Leuk joh !quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef sbientje het volgende:
een paar foto's van mijn hondje![]()
Hah! ik was eerder bij de bal dan die haarbal achter me!
[afbeelding]
Dit doet ze het liefst, vies worden in ondiepe poelen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een zwart-witje in close-up
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat is weer een tijdje geleden..Dat ze er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Wat een lieffies, Haaibaaike
Is het al lang geleden?
Dankje sbientje !!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef sbientje het volgende:
wel balen haaibaaike... leuke honden, vooral boy vind ik er tof uitzien
Ah, lief!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Prachtige aktiefoto's hoor. En meuren en dan bij thuiskomst als beloning in bad, yeah weer waterquote:Op woensdag 5 april 2006 10:07 schreef Adik het volgende:
Labrador + bal + water...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig meurt het slootje zo enorm...
U vraagt wij leveren:quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:19 schreef Dandilion het volgende:
@ cAsey.. ik wil wel meer van jou pup zien!!!
quote:Op zondag 9 april 2006 23:28 schreef Casey het volgende:
Het enige nadeel dat deze hond heeft is dat ie té aardig is: hij mocht van mijn tenminste wel eens zijn lippen op trekken, of grommen of zo- maar nee, nooit.
Ja, leuke honden komen in dit topic, vind ik ook allemaal zo liefquote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef DuchessX het volgende:
Wat een cuties komen er weer voorbij in dit topic!!!
Wij hebben ook een cavalierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Dagboek van Bommel?
[afbeelding]
Cavaliers zijn superlief voor alles en iedereen, verder een beetje eigenwijs.
Ouwe sok! Hoe oud is Pebbles precies?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
ik gooi uhh zet even een ouder hondje tussen al die lieve puppy's
Pebbles
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP019.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En close-up.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP016.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In september wordt ze 15quote:Op donderdag 13 april 2006 12:51 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ouwe sok! Hoe oud is Pebbles precies?
Leuk hoor, dat ze nog een goeie paar jaar mee mag gaan!quote:
Ook in september 15quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef meXXmo het volgende:
Dit is onze hond, Rinty. Een dametje van alweer 14 lentes jong. In september wordt ze 15, maar ze heeft nog steeds haar dolle 'pup' buien.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gaaf zegquote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En dan heb ik nog Meira, een Bracco Italiano.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:07 schreef Olafje het volgende:
Wow, wat een prachtige beestjes allemaal!
Dit zijn onze twee schatten.
[afbeelding]
Ja dat is ze zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat gaaf zegEcht een schatje is Meira
![]()
![]()
![]()
Echt leukquote:
Oh wacht even... doen oude honden ook mee? Tja dan loopt er hier nog eentje rond, Perruka van 16,5... De bedoeling was een 8 maanden geleden dat wij 'even' op haar zouden passen tot ze dood ging. Dat leek geen weken meer te gaan duren (tumoren op haar melkklieren). Maar na een operatie en onze goede zorgen is het beest opgeleefd... Nu voor de tweede keer loops terwijl ze dat al jaren niet meer geweest was!!! (erg leuk met een grote bijna twee jaar oude reu erbij in ons mini-appartementje).quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef meXXmo het volgende:
Dit is onze hond, Rinty. Een dametje van alweer 14 lentes jong. In september wordt ze 15, maar ze heeft nog steeds haar dolle 'pup' buien.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je bekend met het ras?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt leuk, een Bracco I. zie je zelden....
16,5! Wauw! Nou, dan kan onze Boris ook nog wel minimaal 5.5 jaar mee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 05:53 schreef Casey het volgende:
[..]
Oh wacht even... doen oude honden ook mee? Tja dan loopt er hier nog eentje rond, Perruka van 16,5... De bedoeling was een 8 maanden geleden dat wij 'even' op haar zouden passen tot ze dood ging. Dat leek geen weken meer te gaan duren (tumoren op haar melkklieren). Maar na een operatie en onze goede zorgen is het beest opgeleefd... Nu voor de tweede keer loops terwijl ze dat al jaren niet meer geweest was!!! (erg leuk met een grote bijna twee jaar oude reu erbij in ons mini-appartementje).
[afbeelding]
Edit: nog een foto...
[afbeelding]
Zeker doen de oudjes ook mee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 05:53 schreef Casey het volgende:
[..]
Oh wacht even... doen oude honden ook mee? Tja dan loopt er hier nog eentje rond, Perruka van 16,5... De bedoeling was een 8 maanden geleden dat wij 'even' op haar zouden passen tot ze dood ging. Dat leek geen weken meer te gaan duren (tumoren op haar melkklieren). Maar na een operatie en onze goede zorgen is het beest opgeleefd... Nu voor de tweede keer loops terwijl ze dat al jaren niet meer geweest was!!! (erg leuk met een grote bijna twee jaar oude reu erbij in ons mini-appartementje).
[afbeelding]
[afbeelding]
wat liefquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06166/pub005-border.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Pebbles-spam .![]()
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06166/pubborder.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dankjequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
wat liefPebbles
![]()
Bengeltje wat een mooi hondje![]()
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje
Ben ook hartstikke dol op haar, hoop dat ze nog lang bij ons is.
Wordt in september 15quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jullieHoe oud is Pebbles ?
Er zijn weer heel veel leuke en lieve hondenfoto's gepost, en dan reageer ik op een wat mindere foto.... maar ja er staat dan ook wel een cavalier opquote:Op donderdag 13 april 2006 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij hebben ook een cavalier
Demi is inderdaad lief voor iedereen en alles. Gister in het pask wou een hondje haar bijten en ze gaat er daarna gewoon vrolijk weer op af. Ook kinderen vind ze geweldig leuk. Ze zijn echt super sociaal naar mijn mening!
Foto van demi:
[afbeelding]
Die oogjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 05:53 schreef Casey het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhh, Pebblesquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06166/pub005-border.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Pebbles-spam .![]()
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06166/pubborder.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06173/pebbl01-border.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kids hadden een stropdasje gevonden.![]()
Geinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06173/pebbl01-border.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kids hadden een stropdasje gevonden.![]()
Wat leuk Rena, Bommel zo lekker ondeugendquote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vrolijke vent![]()
[afbeelding]
Stoere vent![]()
[afbeelding]
Echt goud![]()
[afbeelding]
Zoek de hond![]()
[afbeelding]![]()
Dat koppie.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Kimzie2 het volgende:
Ja dan zal ik ook maar meedoen hé!
Dit is onze Tycho:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Kimzie2 het volgende:
Ja dan zal ik ook maar meedoen hé!
Dit is onze Tycho:
[afbeelding]
Onze twee zijn van de 'herenliefde'!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Meaghan het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die twee (of meer natuurlijk) reuen bij elkaar houden? Wat is jullie ervaring?
Voorheen durfde ik hier niet aan ivm het ras wat we toen hadden, maar de fokker heeft ons verzekerd dat het met Bullen wél gewoon goed gaat en er bij teven onderling juist meer mot is dan bij reuen. Zo heeft hij zelf twee reuen die helemaal verkikkerd zijn op elkaarMja, het zal vast goed gaan samen met onze bullenpuber van net 1 jaar oud. En er komt een pup bij, geen volwassen hond en dat scheelt natuurlijk.
Het is in principe geen probleem, zeker als je een pup erbij neemt gaat dit normaal gesproken goed. Wij hebben nu 2 reutjes en 1 teefje en ze vertonen alleen wat haantjes gedrag als zij loops is, nou zijn t gelukkig een stelletje schuimpies dus het loopt nooit uit de hand. (cavaliers)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Meaghan het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die twee (of meer natuurlijk) reuen bij elkaar houden? Wat is jullie ervaring?
Voorheen durfde ik hier niet aan ivm het ras wat we toen hadden, maar de fokker heeft ons verzekerd dat het met Bullen wél gewoon goed gaat en er bij teven onderling juist meer mot is dan bij reuen. Zo heeft hij zelf twee reuen die helemaal verkikkerd zijn op elkaarMja, het zal vast goed gaan samen met onze bullenpuber van net 1 jaar oud. En er komt een pup bij, geen volwassen hond en dat scheelt natuurlijk.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef Meaghan het volgende:
Hier is ie dan, onze nieuwe pup: SEM
Wat een mooierd he!!!![]()
![]()
![]()
Hij heeft ook zo'n grappige ronde vlek op z'n rug, zo scheetig
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schatjeeequote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef Meaghan het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijkt nu al vertrouwd naar je op?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:51 schreef Duracell het volgende:
Ook Maar even reageren dan![]()
Joris, onze duitse staande, een maand of 9 terug uit het asiel. Maar nu al onmisbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Over drie weken!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:34 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een poepie!! Wanneer krijgen jullie hem?
Prachtig beestje hoor, alvast gefeliciteerd.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef Meaghan het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Over drie weken!![]()
Tussentijds gaan we waarschijnlijk nog een keertje langs.
Het is ook zó ontzettend leuk om al die hompies bij elkaar te zien![]()
Wat lief Sem lekker aan de pap hangenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Meaghan het volgende:
Lekker met je smoelwerk in de pap hangen en gewoon stug doorslapenWat een dodo
![]()
[afbeelding]
Dat is belangrijkste.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:49 schreef Meaghan het volgende:
Geeft toch niks joh! Als ik ze maar uit elkaar kan houden![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef pAin het volgende:
http://img106.imageshack.us/my.php?image=img70528ym.jpg
Met pasen geboren en komt met pinksterren bij ons in huis![]()
![]()
.
Voordat het niet duidelijk is: tis een zwart labrador reutje
Je zal het niet geloven maar het zijn best wel "vrouwenhonden."quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Casey het volgende:
Argentino: Stoere beesten... Ik heb eens een balletje opgegoeid bij mijn vrouw maar die was vrij onverbiddelijk. Zij heeft het niet op op grote dominante hondenTja wat doe je er aan....
Niet hier in dit park waar honden aangelijnd moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef richkes het volgende:
Mag Einstein niet los het water in?
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Is dat een eigen foto?? Hoe oud is die??quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er een![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze hond lijkt onwijs veel op onze oude hondquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef P.U.N.T het volgende:
Ook maar even showen met Borr dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat groeit Kenna hard.
Wel een leuke hond, lief koppie staat erop![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:49 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.![]()
Vrolijkerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
Ik móest deze gewoon even met jullie delen.
[afbeelding]
V.
Ook zo''n lieve hondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Sweetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:24 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe foto's gekregen van Sem!! En wat is het monstertje gegroeid in 1 week tijd![]()
Zondag gaat manlief nog even langs om mooie foto's te maken van het hele nest, want in het pinksterweekend mogen de pups alweer mee naar huis![]()
Sem met 5 weken oud
[afbeelding]
Sem met 6 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is Bodhi met 8 weken, onze eerste Bulldog. Wat een verschil..
[afbeelding]
Heb je geen grotere foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Meaghan!!
[afbeelding]
onze inmiddels niet meer zo kleine pup, tot wanneer zijn ze eigenlijk pup?? (nu is hij 7 maanden)
Nee, een Engelse mét stamboom en via de rasverenigingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sweet![]()
![]()
![]()
![]()
is Bodhi trouwens een Am. Bulldog?
Oh okequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef Meaghan het volgende:
Nee, een Engelse mét stamboom en via de rasvereniging![]()
Het is een echte clown en zo gek als een deur zoals alle bullen, maar qua uiterlijk klopt er niet veel aan.
Bodhi lijkt ook niet bepaald op een Engelse Bulldog hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeik had m'n bril ff niet op denk ik
Vrienden van me hebben er net een pup bij een Am. bulldog, ff niet goed gekeken denk ik nu
![]()
Wel een onwijs leuk stelletje hebben jullie danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:35 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Bodhi lijkt ook niet bepaald op een Engelse Bulldog hoorHij is een beetje mislukt als je de rasstandaard erop naslaat, vandaar de
in mijn vorige post. We hebben hem bij een stel flutfokkers vandaan en omdat we niet nogmaals die fout gingen maken hebben we dit keer voor een van de betere fokkers, zo niet de beste fokker gekozen
![]()
Jazeker, dat was ook een voorwaarde van de fokker, anders was Sem niet naar ons gegaan. Maar wij hebben voorheen ook altijd shows gelopen met veel plezier en we wilden juist weer een geschikte hond om die hobby weer op te kunnen pakken. Volgende week mag hij dan eindelijk mee naar huisquote:Wel een onwijs leuk stelletje hebben jullie dan Heb je nog plannen om shows te gaan lopen of dat niet?
Het lijkt een uhm, kikker!quote:
Wat gaaf dat je een bull heb joh!quote:
zal morgen even kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je een bull heb joh!Ik heb er ook een...
Ik kan alleen geen foto zien, Imageshack werkt niet op fok.
Misschien kun je hem ergens anders online gooien, ik ben wel onwijs benieuwd![]()
![]()
![]()
Wat een lekker ding blijft het tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:57 schreef hollander172 het volgende:
Eens kijken of PB nog werkt.
Onze "kleine" kleuter maar weer eens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk ze alle 3 kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:02 schreef Casey het volgende:
Zo, wegens aanschaf (of betaalde adoptie, tis maar hoe je het wil zien) van een derde hond, te weten Argos, de Sheltie, een geupdate foto:
[afbeelding]
Ok een beetje brakke foto van mijn mobiel met weinig licht maar het is de enige waar ze alledrie zo vriendelijk wilden zijn even mijn kant op te kijken en stil te liggen, we zullen het er dus maar mee moeten doen.
Groetjes,
C.
Leuke aanwinst ymme, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef ymme het volgende:
Oeh ik kan hier ook weer posten.
Onze nieuwe hond.
Een jack russel van 2 jaar jong.
Voor het verhaal en natuurliijk nog meer foto's kijk hier: Welkom PUK!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier heeft ie z'n lief koppie
[afbeelding]
![]()
Ik vind het als vreemde meer een blik van:" Waag het niet om aan mijn kluif te komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef ymme het volgende:
Oeh ik kan hier ook weer posten.
En hier heeft ie z'n lief koppie
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |