Doe ik 'm dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef DuchessX het volgende:
Waar blijven de foto's??? Méééééér graag!!!
Ach dat neusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Onze hond die lekker aan het relaxen is op de bank:
[afbeelding]
Wat een schatjes zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze dames en heren zijn nu "gelukkig" al weer een weekje weg
We hebben er 1 overgehouden waar ik binnenkort wel een recente foto van zal maken
Wat kijkt Koos liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Ymke het volgende:
Koos , het hondje van mijn ma , die regelmatig bij mij logeert![]()
[afbeelding]
wat zijn ze leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef DigiTuur het volgende:
Wij hebben 3 cavaliers, 2 volwassen driekleur(tricolor) en een tweekleur (blenheim) pup. De foto van de pup is gemaakt met 10 weken, ze is nu bijna 7 maanden. Heb nog geen goede recente foto van haar. De reutjes zijn beide volwassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef DigiTuur het volgende:
Wij hebben 3 cavaliers, 2 volwassen driekleur(tricolor) en een tweekleur (blenheim) pup. De foto van de pup is gemaakt met 10 weken, ze is nu bijna 7 maanden. Heb nog geen goede recente foto van haar. De reutjes zijn beide volwassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze dames en heren zijn nu "gelukkig" al weer een weekje weg
We hebben er 1 overgehouden waar ik binnenkort wel een recente foto van zal maken
Wat heeft Koos aan z'n pootje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:55 schreef Ymke het volgende:
Koos , het hondje van mijn ma , die regelmatig bij mij logeert![]()
[afbeelding]
Dagboek van Bommel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een geweldige honden vind ik dat tochZe zien er zo leuk uit! Wat voor karakter hebben ze?
Niet echt een foto, en een klein beetje een crosspost maar, maar even een filmpje van mijn debiele Bommel http://www.youtube.com/w/Bommel?v=jGxSiBbTVqw
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Dagboek van Bommel?
[afbeelding]
Cavaliers zijn superlief voor alles en iedereen, verder een beetje eigenwijs.
Hij geniet er wel van zo te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Ijspret
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc99/th_a6ebd_ijspret.jpg]afbeelding][/URL]
Ze is overal een ongeleid projektiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij geniet er wel van zo te zien![]()
14 weekjes nog maar.quote:
Hij was in glas getrapt , is er 2 keer aan geopereerd maar huppelt nu weer vrolijk rondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wat heeft Koos aan z'n pootje?
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hij was in glas getrapt , is er 2 keer aan geopereerd maar huppelt nu weer vrolijk rond
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Quannum het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/DSC00671.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jim met zijn K3-vriendinnetje
Wat zit ie mooi op de fotoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Quannum het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/DSC00671.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jim met zijn K3-vriendinnetje
We hebben hem uit het asiel dus de naam hebben we niet zelf gekozen, maar idd, je hoort het niet veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zit ie mooi op de fotoMooie naam Jim hoor je niet veel voor een hond
![]()
Om op te vreten, wat een leuke hondje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
van een jaar geleden naar:
[afbeelding]
lief koppiequote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ach gosj!! Kan je helaas geen tips geven ofzo, heb geen verstand van honden... andere route nemen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef furanku het volgende:
Maar zo angstig als wat als het om grote honden betreft.. gister heb ik een sint bernard een rotschop gegeven omdat hij ons beestje aanviel. Voor de 2e keer deze week. Nu is hij zeer angstig betreffende de plek van "misdaad".
Nog een cavalier erbij, leuk dat roodbruine voorpootje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef ginder het volgende:
Dit is onze Grote Müsterlander Beau.
Het is een lieve hond, maar in het veld zeer fanatiek.
Daar is het ook een jachthond voor.
Hieronder snelt hij door een meertje.
[afbeelding]
.
.
[afbeelding]
Wat ontzettend naarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef furanku het volgende:
Maar zo angstig als wat als het om grote honden betreft.. gister heb ik een sint bernard een rotschop gegeven omdat hij ons beestje aanviel. Voor de 2e keer deze week. Nu is hij zeer angstig betreffende de plek van "misdaad".
Waar komt de argentijn vandaan?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
Foto van Boris (Argetijnse dog ( reu 5jaar) en de stoere Trash ( jack russel *pup: van Erodome)
Kon hem jullie niet onthouden,,,jawel hoormaar Erodome blleef smeken of ik aub die foto wou posten hier
![]()
[afbeelding]
Hoi hollander.. mooiie dogo heb je..gave honden hequote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar komt de argentijn vandaan?Vanwege de oortjes natuurlijk.
![]()
Hier ons dogootje:
[afbeelding]
Plekjes bij de achterpoot is geen pigment maar een doorsnee oorlogswond, meneer is snoeihard onderuit gegaan op half bevroren beton.
Boris is leuk zegquote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
Foto van Boris (Argetijnse dog ( reu 5jaar) en de stoere Trash ( jack russel *pup: van Erodome)
Kon hem jullie niet onthouden,,,jawel hoormaar Erodome blleef smeken of ik aub die foto wou posten hier
![]()
[afbeelding]
Tnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef Kinkycouple het volgende:
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |