Gave honden?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef Kinkycouple het volgende:
Hoi hollander.. mooiie dogo heb je..gave honden he
Ben toch benieuwd waar ie vandaan komt, heb je misschien een chip- of tatoeagenummer?quote:We zagen een advertentie op internet waarbij Boris werd aangeboden als "hond wiens baasje niet meer voor hem kon zorgen". Prijs erbij was een spotprijsje en wij wilden graag een grote hond erbij. Boris zat bij kennissen van de eigenaar in de bijkeuken opgesloten en was een heerlijk ongeleid projectiel van blijdschap, hij verliefd op ons en wij op hem. Dus Borisje ging mee en woont nu gezellig bij ons. Eet regelmatig de prullenbak leeg, geeft je stapels blauwe plekken als ie je vrolijk begroet, is oostindisch doof maar een geweldige aanvulling op ons toch al gekke "gezin". Boris is in het bezit van een stamboom maar de gegevens daarvan hebben wij nooit opgevraagd. Hij was wel gechipt, we vermoeden dat hij uit België afkomstig is vanwege de oortjes. We gaan ervan uit dat hij niet zo'n prettige tijd achter de rug heeft gehad. ( 2 jaar .. hij is nu 5 )Hij was ondanks zijn imposante verschijning heel erg bang en wantrouwend Het duurde erg lang voordat ie doorhad dat we hem geen kwaad zouden doen en hij ons echt leerde vertrouwen. In het begin was ie erg bang voor onverwachte bewegingen, luidruchtig praten, naar ook aanrakingen als hij sliep . dan verschoot hij echt .Dankzij de liefdevolle opvoeding die wij hem sindsdien geven is het inmiddels een scheet van een uit de kluiten gewassen schoothond. Doodgelukkig als ie maar bij je mag zijn en geknuffeld wordt.
[afbeelding]
Het was een grote fotoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Sedusa het volgende:
omdat hij hem via imagehack niet wou doorlinken,
nogmaals mijn lieve trouwe 4 voeter![]()
[afbeelding]
Je kan ook editten, je berichten hier dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef Sedusa het volgende:
ja ik weet nog niet precies hoe ik hem moet neerzetten als thumbnail![]()
hollander172 ...youvé got mailquote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gave honden?Het is het beste, sterkste, mooiste, betrouwbaarste etc. ras dat er is.
Nee even zonder dollen, je hebt honden en je hebt dogo's, elke vergelijking tussen deze twee is ongepast mi.
[..]
Ben toch benieuwd waar ie vandaan komt, heb je misschien een chip- of tatoeagenummer?Zoek ik het wel voor je.
![]()
Sowieso lijkt het me handig inzicht te hebben in waar ie vandaan komt, eventuele HD enzo.
Dogo's worden idd vaak verkeerd behandeld, dwz puur op uiterlijk terwijl het naast geweldige jagers ook echt heel gevoelige honden zijn.
dat beest ziet erg veelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook editten, je berichten hier dan.
Ziet dat beest uberhaubt wel iets?![]()
Het is een echte Duitse Herder. De stambomen van de ouders zijn Duitse Herder stambomen. Ook op de stamboom van deze pup komt uiteindelijk Duitse Herder te staan. Een Zwitserse Herder is een ander ras met andere stambomen. De fokker van witte Duitse Herders heeft dan ook niks te maken met die vereniging van Zwitserse Herders, maar gewoon met het VDH.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ehm.. http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/
---
RAAD VAN BEHEER
Samenvatting overleg Raad van Beheer - ZWHVN
Onderstaand de gevolgen van de (voorlopige) erkenning door de FCI van de Witte Herder en de navolgende afspraken die er zijn gemaakt:
1: Op de Nederlandse stambomen zal de naam "Zwitserse Witte Herder" worden vermeld
---
Puuh ... ik begin moe de worden van deze discussiesquote:Een Duitse Herder in de kleur WIT is volgens de Duitse standaard niet meer erkend. Maar toch krijgen deze herders in Nederland een stamboom met daarop Duitse Herder kleur WIT (kleur niet erkend).
Wat een schatje zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Cybje het volgende:
Even nog een foto van mijn lieve hondje ... maar eerst een reactie op een post lang terug, doe ik nu pas zag:
[..]
Het is een echte Duitse Herder. De stambomen van de ouders zijn Duitse Herder stambomen. Ook op de stamboom van deze pup komt uiteindelijk Duitse Herder te staan. Een Zwitserse Herder is een ander ras met andere stambomen. De fokker van witte Duitse Herders heeft dan ook niks te maken met die vereniging van Zwitserse Herders, maar gewoon met het VDH.
Zie ook deze tekst op http://home.wanadoo.nl/info-regina/WDHfotomain.html:
[..]
Puuh ... ik begin moe de worden van deze discussies
Maar goed, wat voor hond het ook is, het is een schat van een beest.
[afbeelding]
Hij kijkt zo van haal die kutsjaal van me af mafketelquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Dandilion het volgende:
Dit is Skip onze Border Collie ze is ongeveer 6 maanden. Heel lief en slim!
[afbeelding] Op deze foto is 4 maandjes.
Nee ze kijkt eerder zo van "hey, hij staat me goed hequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij kijkt zo van haal die kutsjaal van me af mafketel
Wat een ukjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef 4nima het volgende:
Welcome to the world my Love...
[afbeelding]
[afbeelding]
looks like an angelplays like a little
![]()
![]()
Ah liev.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef Zowy het volgende:
Wat een lieve hondjes allemaal![]()
Hier 2 fotootjes van mijn Jaimy:
8 weken:
[afbeelding]
2 jaar:
[afbeelding]
Ze wordt in juni 3.
Wat een verschrikkelijk lief en ondeugend koppie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef 4nima het volgende:
Welcome to the world my Love... naja eigenlijk van mijn schoongezin zeg maar ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
looks like an angelplays like a little
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef Zowy het volgende:
Wat een lieve hondjes allemaal![]()
Hier 2 fotootjes van mijn Jaimy:
8 weken:
[afbeelding]
2 jaar:
[afbeelding]
Ze wordt in juni 3.
Erg moooie foto!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef DigiTuur het volgende:
Ik had er gisteren 3 tegelijk te pakken met de camera, was me nog niet eerder gelukt.
Als t buiten maar spannend genoeg is he.....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |