Wat lief Bengeltje je andere oudje !!quote:Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Weer even met mijn ander oudje.
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05510/pebbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Ah die close-upquote:
quote:
ehm.. http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Cybje het volgende:
Nja wit is niet een echt erkende kleur voor het duitse herder ras, maar ze bestaan wel. Alle voorouders zijn ook echte duitse herders, volgens de stamboom. Zitten zelfs gekleurde tussen
quote:RAAD VAN BEHEER
Samenvatting overleg Raad van Beheer - ZWHVN
Onderstaand de gevolgen van de (voorlopige) erkenning door de FCI van de Witte Herder en de navolgende afspraken die er zijn gemaakt:
1: Op de Nederlandse stambomen zal de naam "Zwitserse Witte Herder" worden vermeld
Ah, mooi setjequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Samen mooi zijn in de sneeuw
Wat een schatjequote:
Bradyquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:57 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hondje Brady..
Wat leuk joh !quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
Doggies in the snow
[afbeelding]
Eerst even rollebollen
[afbeelding]
Dan weer vriendjes
[afbeelding]
Samen mooi zijn in de sneeuw
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef vriendinnie het volgende:
Mijn hondjes hebben met Kerst een nieuwe outfit gekregen van mijn stagebedrijf:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er erg hip uitzien en nu hoeven ze het ook niet koud te hebben als ze volgende week naar de kapper gaan.
Ah wat staan ze mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef vriendinnie het volgende:
Mijn hondjes hebben met Kerst een nieuwe outfit gekregen van mijn stagebedrijf:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er erg hip uitzien en nu hoeven ze het ook niet koud te hebben als ze volgende week naar de kapper gaan.
Wat leuk, ik zie zelden Labradors/Golden retrievers met een tuigquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[b]ff een sneeuwhoop testen
[Honden] Centraal topic mét foto's *deel 5quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef raptorix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |