Wat een schatjes allemaal:quote:Op woensdag 5 april 2006 16:28 schreef bianca en michael het volgende:
Eén van de honderden foto's van Boris (11) en Diever (7). Onze twee tweedehandsjes.
Ahhhhhhh wat liefquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Eerst lag alleen Zito (hond) in zijn bed, toen Diddle (rechter kat) en toen de middelste kat (Bailey) dat zag was hij zo jaloers dat hij er tussenin ging liggen
Senna gaat daar nooit uit zichzelf liggen, en als zij daar wel zou gaan liggen maakt Diddle dat hij weg isquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ahhhhhhh wat liefAlleen het 4e dierenlid ontbreekt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Eerst lag alleen Zito (hond) in zijn bed, toen Diddle (rechter kat) en toen de middelste kat (Bailey) dat zag was hij zo jaloers dat hij er tussenin ging liggen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woef woef![]()
[afbeelding]
Stomme stok!
[afbeelding]
Wat zit je nou te kijken
[afbeelding]
Wat een leukerdjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:30 schreef Casey het volgende:
Weliswaar niet van mij, maar wát een schatje:
[afbeelding]
Wel van mij (en mijn eigen slaperige hoofd, net uit bed) Chacho die duidelijk NIET op de foto wilde, als pup....
[afbeelding]
Wat liefquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Iemand geintreseerd in een foto van een bernersenne?
Wat een leuke hondquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woef woef![]()
[afbeelding]
Stomme stok!
[afbeelding]
Wat zit je nou te kijken
[afbeelding]
Wij hebben dat eerste hondje ook gehad dat niet van jou is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:30 schreef Casey het volgende:
Weliswaar niet van mij, maar wát een schatje:
[afbeelding]
Wel van mij (en mijn eigen slaperige hoofd, net uit bed) Chacho die duidelijk NIET op de foto wilde, als pup....
[afbeelding]
Wat kijkt Fleur ondeugendquote:
Natuurlijk!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Iemand geintreseerd in een foto van een bernersenne?
Castorquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:21 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een prachtige herderHoe heet hij?
[..]
Wat een leukerdjes(De honden
![]()
)
Ja hequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik MOET gewoon in de poezemand.
[afbeelding]
Forum Opties | |