Wat lieve hondjesquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef DigiTuur het volgende:
Ik had er gisteren 3 tegelijk te pakken met de camera, was me nog niet eerder gelukt.
Als t buiten maar spannend genoeg is he.....
[afbeelding]
Ahhhhhh, Harry is leukquote:Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef _Daphne_ het volgende:
Hier onder mijn teckel Harry, die we die we ongeveer 4 maanden hebben. 5 september geboren, dus hij is nu ruim 6 maanden. Foto's zijn van gisteren.![]()
[afbeelding]
Ahhhhhhhh, wat een droppie zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef PM-girl het volgende:
[afbeelding]
Onze hond, inmiddels 4 maanden oud!
Mooie foto's zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef rena het volgende:
Bommeltje is goed in poseren![]()
Op die laatste zie je goed wat een hanglippen hij heeft
![]()
![]()
Wat naar voor jequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef Promovendus het volgende:
Inmiddels al even overleden, maar ik wilde jullie Quinto toch niet onthouden.
[afbeelding]
Ok,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef Promovendus het volgende:
Maar daarom niet minder vervelend voor mij.
ik ben helaas ook te weinig thuis om een hond te nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef Promovendus het volgende:
Tja, ben door theaterwerkzaamheden weinig thuis en zeer onregelmatig, dus sinds ik single ben heb ik er geen meer.
Zou zeer egoistisch zijn om te kiezen voor een hond (zeker een Duitse Herder, veel beweging nodig!) als je weet dat het ten koste van de hond zal gaan om jou te pleasen.
Prachtige kop.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef Promovendus het volgende:
Inmiddels al even overleden, maar ik wilde jullie Quinto toch niet onthouden.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |