Ja... dat wordt nog watquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
Wie is er Viola moe. Ikke niet hoor. Verheug me helemaal op de fantastische samenwerking tussen de freule en de reiziger..
Daar staan borders bekend om, het harde werken dan zijn ze in hun element, en verder is hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij is verder ook niet heel bang uitgevallen hoor maar zo'n kudde schapen vind 'ie toch wel imposant.
En die border van mij is echt een schat, maar eenmaal bij de schapen is het een heel andere hond. Een super werkertje![]()
'zijn muziek vind ik idd ook absoluut niks, maar goed dat vind ik bij Gert ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef regenworm het volgende:
Frans Bauer een leuke vent alleen zijn muziek vind ik niks.
Het gezeur over elite zal niet voorbij zijn.
Volgens mij zit Endemol hier achter.
Dat wordt nog watquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
Wie is er Viola moe. Ikke niet hoor. Verheug me helemaal op de fantastische samenwerking tussen de freule en de reiziger..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef demins het volgende:
De reiziger? Fill me in!
Een ontwijkend antwoord ! Afgaande op je postjes ben ik in ieder geval nog niet overtuigd dat je een geschikte pleegpapa voor me bentquote:
Kan ik me goed voorstellen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar staan borders bekend om, het harde werken dan zijn ze in hun element, en verder is het
gewoon een fijn en lief huisdier, mijn zus heeft er één gehad een poepie was hetis inmiddels
overleden, ik mis haar nog iedere dag zegt ze vaak.
Trust me, demins is echt wel oud genoeg om je papa te spelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een ontwijkend antwoord ! Afgaande op je postjes ben ik in ieder geval nog niet overtuigd dat je een geschikte pleegpapa voor me bent.
Gelukkig heb ik die ook niet nodig, want ik ga nu weer braaf studeren.
Goed zo!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een ontwijkend antwoord ! Afgaande op je postjes ben ik in ieder geval nog niet overtuigd dat je een geschikte pleegpapa voor me bent.
Mooi zo! Ik koester gelukkig ook geen (pleeg)vaderlijke gevoelens voor je! Zet hem op straks, geef hem van jetje, zet je beste beentje voor, laat ze een poepje ruiken!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja was wel altijd heel actief met haar omdat ze dat ook nodig had, laatste jaren niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen!
Met name als je voorziet in hun behoefte tot activiteit zijn het thuis echt schatjes. Een enkele border heeft niet die werkdrift maar de meeste toch wel.
Deed je zus ook wat met haar?
Succes Thalita met studerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Geloof toch wel dat dat algemeen bekend is....
Je kan niet elke avond Frans laten optreden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
'zijn muziek vind ik idd ook absoluut niks, maar goed dat vind ik bij Gert ook
Maar waarom zou dan het gezeur over de elite niet voorbij zijn? De achterban van Frans is een dwarsdoorsnede van Nederland en beslist niet (alleen) de elite
Jij denkt hetzelfde als mij het inzamelen gaat dan sneller, maar de gewone man die iets doneren wil komt niet meer aan bod.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan niet elke avond Frans laten optreden.
Verder heb ik het idee dat de redactie van HBB liever elite avonden organiseert.
Je vangt veel geld en het is minder bewerkelijk.
Maar goed ik kan er naast zitten.
15 jaar, dat is een knappe leeftijd. Wat kan ik me goed voorstellen dat ze haar mistquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja was wel altijd heel actief met haar omdat ze dat ook nodig had, laatste jaren niet meer
omdat het toen niet meer kon vanwege de ouderdom ze is 15 jaar geworden, maar niet
zoals jij dat doet met de schapen enzo.
Halloquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef Manu82 het volgende:
Ben er even en weer weg
Cuall leuk streamverslag
Zeg zou jij je grote muil even willen houden, en je frustraties ergens anders bottevieren!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef Pazzop het volgende:
Kan dat gezeik over die honden nou ophouden!![]()
Ik ]haat dieren!!!
ik haat paspoppen die dieren hatenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef Pazzop het volgende:
Kan dat gezeik over die honden nou ophouden!![]()
Ik ]haat dieren!!!
Frans Bauer kom Gert vervangen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef demins het volgende:
Nou, als niemand mij vertelt over De Reiziger, ga ik maar teleurgesteld aan het werk...![]()
![]()
![]()
De gewone avonden zijn gewoon het leukste vond het gisterenavond de leukste avond tot nu toe. (persoonlijke mening)quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jij denkt hetzelfde als mij het inzamelen gaat dan sneller, maar de gewone man die iets doneren wil komt niet meer aan bod.
Dankjewel lieve Snaptnix, dat wist ik idd al, maar ik ken het repertoire van Frans niet echt (alleen: heb je even voor mij?) dus waarom hij De Reiziger wordt genoemd snap ik nog steeds niet (of misschien woonwagenbewoner=zigeuner=reiziger?)quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Frans Bauer kom Gert vervangen.
Tot later demins
Dag Demins tot later maar weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef demins het volgende:
Nou, als niemand mij vertelt over De Reiziger, ga ik maar teleurgesteld aan het werk...![]()
![]()
![]()
ow zo bedoel je. Ja wonwagenbewoner=reizigerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel lieve Snaptnix, dat wist ik idd al, maar ik ken het repertoire van Frans niet echt (alleen: heb je even voor mij?) dus waarom hij De Reiziger wordt genoemd snap ik nog steeds niet (of misschien woonwagenbewoner=zigeuner=reiziger?)![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zeg zou jij je grote muil even willen houden, en je frustraties ergens anders bottevieren!
is ook zo gewoon lekker op zijn hollandsquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
De gewone avonden zijn gewoon het leukste vond het gisterenavond de leukste avond tot nu toe. (persoonlijke mening)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ik was eigenlijk van plan om de negeer-modus toe te passen....![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ik was eigenlijk van plan om de negeer-modus toe te passen....![]()
Leuke Frans Bauer avond het is niet mijn muziek maar de sfeer is geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
is ook zo gewoon lekker op zijn hollands
Wie wil haar een e-mail sturen je wordt toch door haar af gezekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
fiool krijgt geen mailtjes.... zouden die allemaal geblockt worden door de redactie dan?
Zeker te wetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke Frans Bauer avond het is niet mijn muziek maar de sfeer is geweldig![]()
![]()
Dat hele mens past niet bij een freulequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:15 schreef teamlead het volgende:Fiool.. zakdoek graag.... dit past niet bij een freule.....
Ja, was ook dolblij toen ik het lasquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef cuall het volgende:
Oh, wat lees ik nou toch voor fantastisch nieuws
![]()
FRANS BAUER komt.
ik vind dat echt geweldig, Frans heeft humor, blijft zichzelf en is wars van elke vorm van snobbisme.![]()
![]()
Ze is ook geen volbloed, dus meer een bastaard freulequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat hele mens past niet bij een freule![]()
Goh, was me nog niet opgevallenquote:
nee, maar dat ophalen van die neus begint echt walgelijke vormen aan te nemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat hele mens past niet bij een freule![]()
Niet alleen een bastaard (1/4 zei ze volgens mij) ze is nog misvormd ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is ook geen volbloed, dus meer een bastaard freulepast beter bij haar
![]()
Inderdaad, het is even slikken voor het forum, maar toch...................................................quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Viola doet dat bellen overigens wel héél goed vind ik![]()
...en weer een positief puntje van Viooltje![]()
ok ok, zelfs ik moet toegeven dat er misschien iets positiefs aan te ontdekken valt. Wel met tegenzin, maar tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
hoezo weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef cuall het volgende:
Ach wij slaan ons er wel doorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ok ok, zelfs ik moet toegeven dat er misschien iets positiefs aan te ontdekken valt. Wel met tegenzin, maar toch![]()
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Monique net aangeven dat ze niks mogen beslissen zonder de toestemming van Henk![]()
.....ik begrijp echt niet dat ze dit allemaal maar zo makkelijk pikken![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
Beleid en debiel bestaan uit dezelfde letters... Wist je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
Niet echt veel bijzonders. Viola is hotels af aan het bellen of ze mee willen werken aan de actie....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Gaat niet helemaal goed met me geloof ikquote:
Teamlead, gisteren was er ook een positief punt van Viola, ik ben echter vergeten wat het wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo weerze doet iets een keer goed... zal volkomen per ongeluk zijn lijkt me
ik begin me zorgen te maken over je hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met me geloof ik![]()
Ja TL, wat zij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Teamlead, gisteren was er ook een positief punt van Viola, ik ben echter vergeten wat het wasHeb ik denk ik verdrongen
![]()
Ik probeer toch ook de goede dingen hier te posten, het is zo makkelijk om alléén de negatieve dingen te posten![]()
quote:
Ik pleit voor een gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
jij verdedigd Henk zelfs.. jij slaat door
Nou, ik denk dat het toch prima is, als je een opdracht krijgt om iets te regelen, dat je dan ook de beslissingsbevoegdheid krijgt. Het zijn geen kleine kinderen daarquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op zich wel vrij logisch natuurlijk. ALs iedereen zomaar van alles inplant en beslissingen neemt wordt het een grote bende. Moet echt wel een bepaalde structuur in aangebracht worden, door het beleid voornamelijk in de handen van 1 centraal persoon te leggen.
TL is niet heilig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Athalon het volgende:
Is TL soms heilgheilger dan Henk is niet mogelijk
![]()
Trance isquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
TL is niet heilig!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindt
........vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met me geloof ik![]()
ik wil best met jullie dansen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wil toch niet met ons mee gaan dansen.
Welke?quote:
Denk je echt? Ze willen me anders al een gedwongen opname aansmerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef cuall het volgende:
[..]
........vlaag van verstandsverbijstering![]()
Komt wel weer goed hoor![]()
![]()
Wel graag in het buitenlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik pleit voor een gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis!![]()
niet zolang hij trance grafherrie vindtquote:
En dank...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel graag in het buitenland![]()
Als ik Henk op mijn afdeling krijg, kan ik niet voor mijzelf instaan
quote:
quote:me jane, you teringdwerg?
ik kom je wel redden dan hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
Die heb ik al een dag of 4 a 5... Zie je dat nu pas?quote:
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dank...![]()
De een stopt me erin, de ander schopt me weer weg. Naar het buitenland zelfs![]()
quote:
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
En dank...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Snaptnix, ik had het niet goed begrepen, jij hoeft niet worden opgenomen hoorsoms ontsporen we allemaal wel eens, maar er is verder niks mis met je
![]()
Ha Sjet, wat las ik nouquote:
Ik ga Viola mailtje sturen!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola weer..... "Ik krijg nooit mail..." hahahaaha
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die heb ik al een dag of 4 a 5... Zie je dat nu pas?![]()
Dat is wel liefquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga Viola mailtje sturen!!!![]()
resultaat volgt
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!![]()
"As I: klinische syndromen. Hierbij gaat het om omschreven symptomen die in een bepaalde ernst en duur aanwezig moeten zijn. Alle stoornissen die tot nu toe zijn beschreven in het jaarboek behoren tot deze as."quote:
Dat heeft toch met psychiatrie te maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kop op! Ik word ook geclassificeerd volgens DSM-IV... Join the club!![]()
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Sjet, wat las ik nou![]()
Wat jammer dat je niet naar de schaapskudde kon met je honden. Wel leuk zeg, ik wil met mijn hond een reddingscursus gaan doen.
Hopelijk is het de volgende keer beter weer![]()
Dat zie je goedquote:
bewoners@endemol.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef ChantalC het volgende:
Wat was het e-mailadres ook al weer?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"As I: klinische syndromen. Hierbij gaat het om omschreven symptomen die in een bepaalde ernst en duur aanwezig moeten zijn. Alle stoornissen die tot nu toe zijn beschreven in het jaarboek behoren tot deze as."
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
dat wist ik wel, ik bedoelde hoe jij geclassificeerd/ gediagnostiseerd bent, maar laat maar zitten, ik trek mijn eigen conclusies, ben na al die jaren psychiatrie, wel aardig bedreven in het classificeren
![]()
Thanks!quote:
Combi van Golden retriever en Labrador retriever. Komt uit een nest die gefokt is voor training van hulphonden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook![]()
En te gek zeg, een reddingscursus! Wat voor hond heb je?
quote:Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
leuke donatie is ruim interpreteerbaar
Dat is een super combiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Combi van Golden retriever en Labrador retriever. Komt uit een nest die gefokt is voor training van hulphonden.
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
Wel lief mailtjequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
heb net een mailtje gestuurd naar Viola.
Beste Viola.
Je bent een dikke onsmakelijke zeekoe, die om mailtjes loopt te smeken. Dus hierbij een mailtje.
Op de live-streams komt je onsmakelijk over en een bazige bitch. Je hebt al 2 mensen weggejaagd en ik hoop dat jij de volgende bent die weggaat. Ga jij maar lekker dit -->>> http://i46.photobucket.com/albums/f110/BBH2006/viool.gif doen.
Maar geen dank dat je eibndelijk een mailtje hebt, maar doe mij ook het plezier om op te zouten uit dat huis, want je schrikt de mensen af..
LekkerSimpel van FOK!
Soms kan ik wel lief zijn...quote:
Ohhh leuk... Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt... (liever niet hier, doe maar in een mailtje)quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef cuall het volgende:
dat mag je wel zeggen ja, Ik werk al sinds '74 in de psychiatrie.
meestal ben je wel lief, bedoel jequote:
Mailtje aan Viola:
[..]![]()
... ssst!quote:
Ja te hoog opgeleid...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens afgewezen voor een functie omdat je teveel werkervaring had
Hij staat op de lijst, eerst nog een keuring.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is een super combiIk ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat met de cursus...
![]()
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijfquote:
*Meld mequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Vreemd... ze zoeken dus een jong goedkoop iemand met veel ervaring... Kansloze actie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijf
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze mensen moeten zeggen bij een afwijzing lijkt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord... maar nu solliciteer ik op een functie zoals ik die al 2 en een half jaar heb en krijg ik als terugkoppeling dat ik te ervaren ben voor dat bedrijf
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ohhh leuk... Nou ben ik toch benieuwd wat je denkt... (liever niet hier, doe maar in een mailtje)
Erg belachelijk jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze mensen moeten zeggen bij een afwijzing lijkt het wel![]()
uhm.. nee. Wel omdat ik teveel capaciteiten had voor de aangeboden functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Dat houdt meestal in dat je te duur bentquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef teamlead het volgende:
Ik geloof het best hoorquote:
Owwwwwquote:
In de darkroomquote:
Ah, waar dus geem camera's bij zijn natuurlijkquote:
Wat kan ons dat schelen, dat ie maar wegblijft.quote:
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijtenquote:
Ah, okejquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met Bonnie op pad. ZIjn bij hotels langs aan het gaan om hun donatiezakjes te slijten
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Athalon het volgende:
Zo John hoeft dus niet te bakken, dat wordt allemaal voor hem gedaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Veel plezier met poetsen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Ik ga weer even wat zinnigs hier in huis doen, het wordt hier anders wel erg stoffig![]()
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
Was het veel stof?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropeningquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb tussen de bedrijven door ook al even stof gezogen![]()
Scherpquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropening![]()
Voorlopig heeft zij al meer gedaan dan henk vandaag en heeft wel haar voeten tussen vele deuren gezet, dus ik moet even over mijn trots heenstappen, maar Violaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Holt vind het ook vermoeiend op haar oude dag en heeft even een Timeout nodig
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veelquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Voorlopig heeft zij al meer gedaan dan henk vandaag en heeft wel haar voeten tussen vele deuren gezet, dus ik moet even over mijn trots heenstappen, maar Viola![]()
![]()
Heb je mij niet gemist?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Nou dat denk ik niet, want Henk zal zeer pissig zijn dat Viola hem een slag voor was vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veel
Henk komt straks iig weer terug, dat wordt weer gezellig
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef demins het volgende:
Heb je mij niet gemist?
Die zeekoe doet alleen maar dingen die door de redactie al lang afgesproken is in samenwerking met Henk Krol, die het idee van Amerika heeft gejat. Dat was heel duidelijk te horen op de streams.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt doet het zeker goed, je kan veel van haar zeggen maar ze regelt wel veel
Henk komt straks iig weer terug, dat wordt weer gezellig
Kunnen we die vent niet weg hinnikkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Henk: "DEUR OPEN!"
Bart: "Hee baas, we zitten hier te bellen hoor! Mafkees!"
Ken allemaal best waarwezen, maar ze moet toevallig wel bellen en het rond krijgen, dat kan die homo mooi niet zelf doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zeekoe doet alleen maar dingen die door de redactie al lang afgesproken is in samenwerking met Henk Krol, die het idee van Amerika heeft gejat. Dat was heel duidelijk te horen op de streams.
Ik stort gelijk 10 euro als Viola dat zou zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:38 schreef ChantalC het volgende:
Nee Henk jouw verhaal interesseert me geen reet!
Whahahaha geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Henk: "DEUR OPEN!"
Bart: "Hee baas, we zitten hier te bellen hoor! Mafkees!"
Dat mag ook wel, denk dat Holt een oorvijg krijgt als ze dat zou zeggen tegen hemquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik stort gelijk 10 euro als Viola dat zou zeggen![]()
![]()
![]()
Wereld tip!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Athalon het volgende:
[..]
Welke gek stofzuigt er nu, die rotzooi daalt straks toch weer neer, ik bagger gewoon met lieslaarzen door het huis en zet af en toe even een vliegtuigmotor in de deuropening![]()
BEWquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Bong is er gelijk helemaal dolgedraaid vanquote:
Alle dictators hadden een snorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef frizti het volgende:
Bah, de dictator is weer aanwezig.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle dictators hadden een snor
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Bart moest toch DBK?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
HBB: Big Boss naar dbk
Henk: Mag het over 1 minuut?
Ik schrok me dood van Krollquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bong is er gelijk helemaal dolgedraaid van![]()
Oorvijg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, denk dat Holt een oorvijg krijgt als ze dat zou zeggen tegen hem
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Frank zegt dat "een bekende zangeres" in HBB wil komen trouwen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
Zaterdag staat er een lunch met de bb5 bewoners gepland. Ze betalen allemaal 50 euro. 15 man.
Pfffffffffff Fok is weer traag.
Jaaaaaaaaaaa.... feest.... maareh 15 man... 1 extra dus, als Joc mee komt.quote:
Oef R.H..........ik weet het nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe manager is R.H.
(speculatie)
Dubbelquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:51 schreef Sjet het volgende:
Bonnie ziet er leuk uit![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/BB2_2.jpg]afbeelding][/URL]
Nou graag! Lekker, al is het er niet echt de tijd voor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe manager is R.H.
(speculatie)
Ja klopt, haar kinderen, de roddelbladen en omroepen weten het nog niet, ze denken dat het telefoongesprek niet te horen was op internet en noemen nu haar naam nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Frank zegt dat "een bekende zangeres" in HBB wil komen trouwen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Oei, Bart wordt boos.....er wordt niet hard genoeg gewerkt.![]()
![]()
Ja en vervolgens heeft hij het over beschaving en dat het dus niet is over gekomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Foreverblue het volgende:
Henk zei: "al die mails die we krijgen over dit is misschien leuk... of dat hebben we niets aan. Als zij het kunnen regelen voor ons fijn".
Bart gooit zijn kont tegen de krib te Henk, hij zei... lees nou die bovenste 3 mails maar.
Er is een gigantische achterstand met het verwerken van de mails.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:53 schreef bunnyma het volgende:
Welke manager bedoelt Holt nu, waar ze niet onder wil werken?
Ze noemde initialen.
Oei, Bart wordt boos.....er wordt niet hard genoeg gewerkt.![]()
![]()
Aaahhhhhhh niet rood worden nuquote:
Dan duurt het nog wel 10 dagen voordat ik antwoord krijg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
Er is een gigantische achterstand met het verwerken van de mails.
Henk las net een mail voor over het fluitje van Micky... die was van 16 januariquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel 10 dagen voordat ik antwoord krijg...![]()
![]()
![]()
Lees: alles wat niet veel geld opbrengtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zitten nu in een stadium waarin ze heel veel gaan afwijzen
Ik wind me al op als ik zijn harsens op de streams zie...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef cuall het volgende:
Zit ik me hier weer vrselijk op te winden over hoe Henk de mailtjes afhandeld![]()
![]()
Dat denk ik niet... Joost was ook constant op de streams te zien... en kwam er in de uitzending zelf karig vanaf. Werd niet eens geintroduceert als zijnde winnaar bb5.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef ChantalC het volgende:
Ik voorspel: zaterdag als de BB5 bewoners komen, dat de camera's op tuin gaan... Ideaal voor Hummie om in de reguliere uitzending exclusief te tonen...![]()
Okay rozequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhh niet rood worden nu![]()
Ze hebben echt een week achterstand op de mails... zei Bart net.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Er ligt een mail klaar met een aanbieding van Ikea, voor een dag die al voorbij is
Dat zoek ik ff op in DSM-IV!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef cuall het volgende:
Zit ik me hier weer vrselijk op te winden over hoe Henk de mailtjes afhandeld![]()
![]()
Ook moordneigingen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:10 schreef cuall het volgende:
[..]
agressieregulatie, stemmingsstoornissen
![]()
Sjet... gebruik de direct link op filedump (onderste). Dan ben je van die blauwe lijnen erom af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:11 schreef Sjet het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/BB2_3.jpg]afbeelding][/URL]
Ja logisch als alles via Henk moet gaan lopen, en die zit hele dagen alleen maar naar zijn eigen site te koekeloerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben echt een week achterstand op de mails... zei Bart net.
Nou, zover heeft niemand me ooit gekregen hoor, maar ik zou graag met Henk, eens face to face, mijn mening over zijn houding willen bespreken.quote:
Ja liefje, dat deed ik anders ook hoor, maar was nu een beetje gemakzuchtig......quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjet... gebruik de direct link op filedump (onderste). Dan ben je van die blauwe lijnen erom af.
hahaha je mag het zelf weten hoor schat. Was maar een tipquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja liefje, dat deed ik anders ook hoor, maar was nu een beetje gemakzuchtig...... [afbeelding]
Bij die onderste link moet ik [img] en zo ervoor typen![]()
Maar ik zal weer mijn best doen![]()
Dan ga ik dat cappen okay?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, zover heeft niemand me ooit gekregen hoor, maar ik zou graag met Henk, eens face to face, mijn mening over zijn houding willen bespreken.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan ga ik dat cappen okay?zonder blauwe lijntjes, dat beloof ik
![]()
Ja ik mis ook alle vorm van enthousiasme bij Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
Henk: Er wordt heel veel om Frans Bauer gevraagd.
Gek hè Henk... een VOLKSzanger... en geen Carolina nog wat die niemand kent
Wie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
en geen Carolina nog wat die niemand kent
O ja... zoveel indruk heeft het op me gemaakt dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:21 schreef Athalon het volgende:
De Ollanda
Frans is te laag in de ogen van Henk en Viola natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik mis ook alle vorm van enthousiasme bij Henk![]()
Hm dan moeten we eerst in de make-over..... want ik zie er ook niet bepaald koninklijk uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik word toegelaten. Ik ben niet van adel en breng niet genoeg geld in het laatje
![]()
.......had hij het nou over geheugenverlies????quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
Henk gaat Debbie Wester nu bellen...
Rachel Hazesquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:24 schreef Sjet het volgende:
We moeten nog wel even speculeren hoor over de aankomende BigBoss..... R.H. en dan waarschijnlijk een vrouw?
Ja daar hadden ze het daarnet overquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef ChantalC het volgende:
RH?
het blijft er gelukkig nog steeds in... weg met die tuinstreamsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Een beetje onvrede heerste over de manier waarop Talpa het programma neerzette...
Dat gesprek mogen wij niet horen, denk ik
Henkie heeft vanochtend op een verkeerd knoppie gedrukt en nu is alles weg uit z'n organizerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef cuall het volgende:
[..]
.......had hij het nou over geheugenverlies????
wel erg makkelijk om zo je fouten weg te schuiven.![]()
AAAAAAARGHHHHH... ik mag het niet hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |